Αύξηση κατά 164% στον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης του Υγραερίου Κίνησης, εξετάζεται από το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης, κάτι που αν ισχύσει, θα εκτοξεύσει την τιμή του λίτρου, από 0,45 περίπου που είναι σήμερα, στο 1,15, με 1,25 το λίτρο!
Πρόκειται για μία ακόμη “απατεωνιά” του ελληνικού δημοσίου: Αφήνω στην αρχή το υγραέριο ελεύθερο, σπεύδουν οι πολίτες-κορόιδα και τοποθετούν κιτ υγραεριοκίνησης, (από 500 έως και 2.500 ευρώ ανάλογα το αυτοκίνητο), και όταν αρχίσει το πράγμα να έχει φορολογικό ενδιαφέρον, αυξάνω τη φορολογία και τα κονομάω. Και εις υγείαν των κορόιδων.
Η υγραεριοκίνηση, είναι (ή ήταν) μια σχετικά φτηνή υποκάταστατη λύση, στην οποία κατέφυγαν πάνω από 60.000 Έλληνες ως τώρα κάτοχοι κυρίως, παλιών και μεγάλου κυβισμού αυτοκινήτων, προκειμένου να κάνουν τα αυτοκίνητά τους, πιο οικονομικά.
Αν σου έχει μείνει, από τις …καλές εποχές, ένα τζιπ, ή ένα δίλιτρο και πάνω επιβατικό, -που έτσι κι αλλιώς δεν πιάνει μία στην αγορά των μεταχειρισμένων, δύο λύσει έχεις: ή το δίνεις για απόσυρση, ή το μετατρέπεις σε υγραεριοκίνητο και συνεχίζεις να το κινείς, πληρώνοντας και τα τέλη και τα ασφάλιστρα. Το λεγόμενο running cost που λένε και οι ειδικοί.
Η υγραεριοκίνηση όμως, συμφέρει μόνο, αν η τιμή στο πρατήριο, είναι πολύ χαμηλή συγκριτικά με την αμόλυβδη καθώς το υγραέριο, “καίγεται” πιο γρήγορα από τη βενζίνη, και επιπλέον υπό προϋποθέσεις, στέλνει έναν παλιό κινητήρα με πολλά χιλιόμετρα στην πλάτη του, πιο γρήγορα στο συνεργείο.
Υποψιαζόμαστε δε, ότι αν στην κυβέρνηση, ενδώσουν και αυξήσουν το φόρο στο υγραέριο, δεν αποκλείεται, το επόμενο θύμα, να είναι όσοι έχουν ήδη αγοράσει, πετρελαιοκίνητα, αυτοκίνητα, αντί για βενζινοκίνητα.
Τα φωτεινά μυαλά, όλο και κάποια καλή δικαιολογία θα σκεφθούν…
Πηγή Antinews
Σημείωση Αντίλογου : Αφού υπάρχουν ακόμα Έλληνες που εμπιστεύονται το Ελληνικό Κράτος και πάνε και πληρώνουν περί τα 2.500 Ευρώ για να μετατρέψουν το αυτ/το σους σε υγραεριοκίνητο , όταν έχει προηγηθεί :Η ΛΑΙΛΑΠΑ των τεκμηρίων , της αύξησης των φόρων , των τελών κυκλοφορίας και όλων των λοιπόν επιβαρύνσεων των προηγούμενων ετών , όταν οι μανδαρίνοι κατάφεραν τα ΑΚΡΙΒΟΠΛΗΡΩΜΕΝΑ αυτοκίνητα των Ελλήνων να τα αγοράσουν ΞΕΝΟΙ για κομμάτι ψωμί και να τα βγάλουν στο εξωτερικό (Σκεφτείτε το ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑ που έχασε έτσι η χώρα...) , ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝ...
Δεν τους λυπάμαι...
Δεν έχουν καταλάβει ότι μεγαλύτερος ΚΛΕΦΤΗΣ από το Ελληνικό δημόσιο ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ...
Αλλάζει τους κανόνες του "ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ" όποτε θέλει ΥΠΕΡ του...
Σαν να παίζεις χαρτιά με κάποιον που ότι χέρι και αν έχει αυτός θα αλλάξει τους κανόνες και θα σε κερδίσει...
Και καλά να παίξεις μαζί του μια παρτίδα (και να χάσεις εννοείται ..) αλλά να παίξεις και δεύτερη , και τρίτη και τέταρτη και να μήν αντιλαμβάνεσαι την ΚΛΟΠΗ , τότε κάτι συμβαίνει με την ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΥΦΙΑ...
2 σχόλια:
Ολα σωστά. Μόνο που το αέριο σήμερα κοστίζει ήδη γύρω στα 90 λεπτα.
Η τοποθέτηση υγραερίου όταν ο ΓΑΠ εκτόξευσε την τιμή της βενζίνης κόστιζε γύρω στα 1500 ευρώ, ενώ τώρα άνετα βρίσκεις με 8-9 κατοστάρικα. Εξαίρεση αποτελούν κινητήρες νέας γενιάς και προηγμένης τεχνολογίας (άμεσου ψεκασμού, υπερπληρούμενοι κλπ) που όντως θέλουν 2000+ ευρώ. Όσοι βάλανε από τότε υγραέριο το πιο πιθανό είναι ότι έχουνε ήδη αποσβέσει την αξία του, ενώ ακόμα και σήμερα, με την τιμή που θα πάει προς το 1,10 ευρώ, η απόσβεση γίνεται περίπου σε ένα χρόνο.
Δημοσίευση σχολίου