Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

Ας επιλέξει επιτέλους κάποια θέση η Ν.Δ....

Αναδημοσιεύω αυτό το άρθρο του πολύ καλού Antinews .
Αυτή η κατάσταση δείχνει ένα κόμμα σκορποχώρι. Τί περιμένει η Ν.Δ από τον κόσμο;;;
Δεν καταφέρνουν να συνεννοηθούν μεταξύ τους σε ένα σοβαρό ζήτημα. Πώς περιμένουν να κρίνει ο κόσμος (Θετικά η αρνητικά δεν έχει σημασία) τις προτάσεις και τις θέσεις  της όταν έχουν εύρος 180 μοιρών;;;
Ας μήν απορεί η Ν.Δ για τα χαμηλά ποσοστά που της δίνουν οι δημοσκοπήσεις.
Τα ιξης - αφίξης δεν παίζουν πια στο πολιτικό παιχνίδι...

Απαιτούνται ΚΑΘΑΡΕΣ θέσεις για ΚΑΘΑΡΑ αποτελέσματα.

Quote

Διάσταση απόψεων ΝΔ- ΟΝΝΕΔ στο θέμα της απεργίας


Διάσταση απόψεων παρατηρείται μεταξύ της ΝΔ και της … ΟΝΝΕΔ στο θέμα της απεργίας των ιδιοκτητών φορτηγών δημόσιας χρήσης. Σήμερα ο εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος, επέκρινε – και σωστά – την κυβέρνηση για την κατάσταση που δημιουργήθηκε και δήλωσε:
«Τα πράγματα δεν θα είχαν φτάσει στα άκρα εάν η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ είχε κάνει από την αρχή σωστά τη δουλειά της. Στο σημείο που φτάσανε, δεν υπάρχει άλλη λύση από το να εξομαλυνθεί άμεσα η κατάσταση,  για να θεραπεύσουμε το ταχύτερο δυνατόν τις πληγές που δημιουργήθηκαν στον Τουρισμό και την Ελληνική οικονομία. Προς αυτή την κατεύθυνση πρέπει να συμβάλουμε όλοι, με απόλυτη συναίσθηση της ευθύνης που έχουμε απέναντι στον τόπο, αυτό το κρίσιμο καλοκαίρι».
Αντιθέτως προ τριών ημερών με ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου της η ΟΝΝΕΔ επέρριπτε την ευθύνη στους ιδιοκτήτες φορτηγών και τους καλούσε να σταματήσουν την απεργία:

"Σήμερα καλούμαστε να κάνουμε την επανάσταση του αυτονόητου"...

Αυτή η φράση του πρωθυπουργού από την Κρήτη όπου βρίσκεται νομίζω ότι περικλείει όλη την πολιτική διαδρομή της χώρας από το 1974 μέχρι σήμερα...

Με όλο τον σεβασμό που αρμόζει σε οποιονδήποτε υπηρετεί τον θεσμό του πρωθυπουργού νομίζω πώς η φράση αυτή είναι λειψή.
Θα ήταν πιστευτή αν ακολουθούσε η φράση "στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα"...
Γιατί το ΠΑΣΟΚ ήταν (αλλά ΟΧΙ μόνο το αυτό) το κόμμα που πολέμησε οποιαδήποτε προσπάθεια αλλαγής στο παρελθόν.

Να θυμηθούμε τι έγινε με την ιδιωτικοποπιηση των Αστ. Συγκοινωνιών;;
Του ΟΤΕ (Θυμάστε την φράση :  1 μετοχή που ΘΑ ανήκει στο ΚΡΑΤΟΣ...);;;
Της Ο.Α;;;

Είναι ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ τα παραδείγματα ....

Θα μου πείτε και με το δίκιο σας "Δεν 'εχει το δικαίωμα κάποιος να δεί τα λάθη του παρελθόντος και να αλλάξει";;;

Η απάντηση είναι απλή.

Απειλούν ευθέως για Black Out...

Αν νομίζετε ότι οι συνδικαλιστές των μεταφορέων είναι "σκληροί" , περιμένετε να γνωρίσετε τους συνδικαλιστές της ΔΕΗ...

Στην διαφαινόμενη πώληση του 40% των λιγνιτικών και υδροηλεκτρικών μονάδων παραγωγής ρεύματος της ΔΕΗ σε ιδιώτες , θέμα που έθεσε και επίσημα η τρόικα στη συνάντηση με το Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής οι συνδικαλιστές απαντούν λέγοντας " τα φορτηγά δεν είναι τίποτε μπροστά σε αυτό που θα γίνει εάν ακουμπήσετε τη ΔΕΗ "...

Απειλούν ευθέως την Ελληνική κοινωνία με πολύωρες διακοπές του ηλεκτρικού ρεύματος και θεωρεί "παράλογες και προκλητικές" τις απαιτήσεις της τρόικας...

E.E: Μεγάλα μερίδια αγοράς, αν όχι μονοπώλιο αν συγχωνευθούν...

Την ώρα που προσπαθούν όλοι να ανοίξει το "κλειστό" επάγγελμα του φορτηγατζή με 30.000 μεμονωμένους ιδιοκτήτες/ επιχειρηματίες , την ίδια ώρα κάποιοι προσπαθούν να δημιουργήσουν το ΑΠΟΛΥΤΟ μονοπώλιο στις αερομεταφορές...

Η Συγχώνευση της AEGEAN και της  O.A θα δημιουργήσει μία εταιρεία που θα κατέχει το 100% στις περισσότερες πτήσεις εσωτερικού και δεσπόζουσα θέση σε αρκετές γραμμές εξωτερικού...

Ευτυχώς υπάρχει η Ευρωπαϊκή Ένωση και ο κ. Αλμούνια !!!

Ο γνωστός μας κ. Αλμούνια τώρα που είναι επίτροπος μεταφορών της Ε.Ε δήλωσε ότι διέταξε "Σε εις βάθος έρευνα για τη σχεδιαζόμενη συγχώνευση των Ολυμπιακών Αερογραμμών και της Aegean " αφού έχουν "σοβαρές ανησυχίες" για στρέβλωση του ανταγωνισμού...

"Η Κομισιόν θα πρέπει να διασφαλίσει ότι οι καταναλωτές και οι επιχειρήσεις θα συνεχίσουν να έχουν ανταγωνιστικές επιλογές στον τομέα των αεροπορικών υπηρεσιών, ιδιαίτερα σε μια περίοδο δύσκολων οικονομικών συνθηκών. ".

e-Επιλογές της 30/07/2010

Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

Γ. Σγουρός: Σε χρόνο ρεκόρ η ολοκλήρωση της διαδικασίας επίταξης

Ναι το δήλωσε ο νομάρχης κ. Σγουρός συμπληρώνοντας ότι "Από το βράδυ της Τετάρτης μέχρι σήμερα εργάστηκαν 60 συνολικά υπάλληλοι και συνέταξαν 28.431 δελτία επίταξης."

Δηλαδή ΔΥΟ 24ωρα...

Και ναι , να δεχθούμε ότι είναι "Χρόνος Ρεκόρ" όπως λέει ο νομάρχης , από πού προκύπτει όμως η "ολοκλήρωση της διαδικασίας της επίταξης";;;

Η Νομαρχία τα συνέταξε τα 28.431 δελτία, πόσα όμως από αυτά έχουν παραδοθεί και πόσοι από αυτούς που τα παρέλαβαν βρίσκονται αυτή την στιγμή στον δρόμο κάνοντας μεταφορές;;;

Η πράξη δείχνει οτι σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί ολοκληρωμένη η διαδικασία αφού δεν κινείται φύλλο...

Και εν όψει των επερχόμενων εκλογών καλά κάνει και διαφημίζει την ταχύτητα δράσης του , αλλά μην υπερβάλλει κιόλας...

Ο μύθος του “κλειστού επαγγέλματος” ...

Γράφει ο Α.Π.
Γιατί το ΠΑΣΟΚ που δεν ήθελε τους Κινέζους στο λιμάνι, τώρα δείχνει όψιμο ενδιαφέρον για τον κλάδο των μεταφορών. Ποιά η σκοπιμότητα της εκποίησης του ΟΣΕ και του “ανοίγματος” των μεταφορών;
Για όσους γνωρίζουν τις βασικές αρχές του ελεύθερου εμπορίου υπηρεσιών και αγαθών, ακούγεται τουλάχιστον αστείος ο χαρακτηρισμός “κλειστό επάγγελμα” για τα φορτηγά δημόσιας χρήσης.
Όταν έχεις να κάνεις με τουλάχιστον 30,000 φυσικά πρόσωπα που απαρτίζουν τον κλάδο σε μία χώρα με πληθυσμό 10 εκ. κατοίκων, αυτό από μόνο του ακούγεται φαιδρό. Μην ξεχνάτε ότι κάθε ένας από αυτούς θεωρείται μία ξεχωριστή επιχείρηση με αυτονομία στη διαπραγμάτευση και τη μορφή παροχής της συγκεκριμένης υπηρεσίας.
Εκεί μάλιστα που ο όρος “κλειστό επάγγελμα” γίνεται τελείως αδόκιμος είναι στην πραγματική λειτουργία τους: Ρωτήστε τον οποιονδήποτε έμπορο, επιτηδευματία ή ακόμα και ιδιώτη που χρειάστηκε να μεταφέρει μία οικοσκευή, για το εύρος τιμών που βρήκε από ένα επάγγελμα που θεωρείται κλειστό. Σε πραγματικούς αριθμούς, η ίδια υπηρεσία μπορεί να κοστολογηθεί εως και με 60% διακύμανση στην τιμή!Συγκρίνετε τώρα με τη διακύμανση τιμών στις τηλεπικοινωνίες, στους εναλλακτικούς παροχους ρεύματος κλπ. Εκεί θα καταλάβετε τι σημαίνει κλειστό επάγγελμα με τους όρους τις πραγματικής αγοράς βέβαια και όχι με γραφειοκρατικές αγκυλώσεις.

Και τώρα που δεν έπιασε η μπλόφα της επιστράτευσης...

αφού ΑΠΤΟΗΤΟΙ συνεχίζουν την απεργία οι Ιδιοκτήτες Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης...

Τί θα κάνετε κ. Παπανδρέου;;;

Θα τους στείλετε όλους στρατοδικείο;;;

Θα περιμένετε πότε θα τους επιδώσει ο κρατικός μηχανισμός τα Φύλλα Πορείας;;;

Θα έπρεπε να ξέρετε...


Όταν αποφασίζει κανείς να "τραβήξει πιστόλι" θα πρέπει να είναι έτοιμος και να το χρησιμοποιήσει , αν διστάζει ας το αφήσει στην θήκη του.

768009

Έτσι λοιπόν ...

Την τριακοστή ημέρα (30) του μηνός που έληξε η απογραφή έχουμε 768009 Δημοσίους Υπαλλήλους !!!

Έχουμε όμως και λέμε...

Αν πάρουμε τον αριθμό των Δ.Υ και τον προσθέσουμε (7+6+8+0+0+9) μας δίνει σύνολο 30.
Έτσι λοιπόν την τριακοστή ημέρα έχουμε σύνολο τριάντα!!

Τυχαίο;;;
Δεν νομίζω :)


Ειλικρινά... Έχουν επαφή με την πραγματικότητα;;;

Όταν διαβάζεις ότι : Με λουκέτο προειδοποίησε χθες ο υπουργός Απασχόλησης Ανδρέας Λοβέρδος πάνω από 800.000 εργοδότες, φυσικά πρόσωπα, εταιρείες, ακόμα και... ΔΕΚΟ που χρωστούν συνολικά 12 δισ. ευρώ στο ΙΚΑ και τα υπόλοιπα ασφαλιστικά ταμεία, εάν δεν ρυθμίσουν έως τις αρχές Οκτωβρίου τις οφειλές τους. Μάλιστα ανέφερε ότι έχει συνεννοηθεί σχετικά με τον Πρωθυπουργό Γ. Παπανδρέου.
Δεν μπορεί παρά να μένεις με το στόμα ανοικτό !!!

Όχι γιατί έχει άδικο ο υπουργός (πρέπει να πληρώσουν όσοι χρωστούν) αλλά γιατί πιστεύει ότι κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει από το Ελληνικό κράτος...

Δηλαδή για να καταλάβουμε τι εγχείρημα είναι το να βάλεις λουκέτο σε 800.000 επιχειρήσεις προσπαθήστε να συγκρίνετε την ικανότητα αλλά και την ταχύτητα του (ΙΔΙΟΥ) κράτους στην εφαρμογή της επιστράτευσης των Οδηγών και τον αυτοκινήτων τους...

Τα μεγέθη είναι πέραν οποιασδήποτε σύγκρισης.
Οι μεταφορείς είναι περί τους 3.000 και ακόμα και αυτή την στιγμή έχουν παραλάβει το Φ.Π μερικές δεκάδες άτομα  ...

Νά γιατί δεν επενδύει κανείς στην Ελλάδα...

"Εκτός του νέου αναπτυξιακού νόμου τίθενται τα επενδυτικά σχέδια για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργεια από φωτοβολταϊκά συστήματα".

Αυτό αποφασίσθηκε από την κ. Κατσέλη και την κ. Μπιρμπίλη...

Προφανώς θα είχατε ακούσει την "πλύση εγκεφάλου" που είχε γίνει στο παρελθόν για τα φωτοβολταϊκά και το πόσο "έσπρωχνε" το κράτος (μέσω επιδοτήσεων) τις επενδύσεις σε αυτόν τον τομέα ώστε :

  • Να πετύχει η Ελλάδα την δέσμευση που έχει προς την Ε.Ε για παραγωγή ορισμένου ποσοστού της ηλεκτρικής ενέργειας μέχρι το 2015.
  • Να υπάρξει επάρκεια ηλεκτρικού ρεύματος ώστε να μήν εισάγει ρεύμα από γειτονικές χώρες.

Αυτά "Last Year"...

Πώς να επενδύσει κανείς λοιπόν σε μία χώρα που εντός ενός έτους  αλλάζει το καθεστώς για μία επένδυση...
Αυτού του είδους οι επενδύσεις ειδικά δεν γίνονται σε σύντομα χρονικά διαστήματα αφού  από την οικονομοτεχνική μελέτη μέχρι την απόφαση για την επένδυση  και την παραγγελία των συλλεκτών μπορεί να χρειαστούν πάνω από δύο χρόνια .

Μέγα λάθος Παπανδρέου η Επιστράτευση...

Η επιστράτευση που αποφάσισε ο Πρωθυπουργός αποδεικνύεται μέγα λάθος του.
Δεν αναφέρομαι στο πολιτικό επίπεδο που μπορεί να συμφωνείς η να διαφωνείς ανάλογα πώς κρίνεις τα πράγματα αλλά στο επίπεδο του κράτους.
Η επιστράτευση απέδειξε σε όλους για μία ακόμα φορά την ανικανότητα του κρατικού μηχανισμού να λειτουργήσει υπό πίεση και με ταχύτητα.
Γιατί δεν πιστεύω να έχει κανείς υπ' όψιν του έστω και ΕΝΑ οδηγό η ΜΙΑ νταλίκα που να εργάστηκε 40 και πλέον ώρες μετά την απόφαση του πρωθυπουργού...
Απέδειξε η επιστράτευση ότι ο κρατικός μηχανισμός είναι τόσο πολύ γραφειοκρατικός και δυσκίνητος  ώστε μέχρι αργά χθες το βράδυ είχαν επιδοθεί η θυροκολληθεί  ΕΛΑΧΙΣΤΑ φύλλα ενώ ακόμα και σε αυτούς που επιδόθηκαν αλλά  δεν υπάκουσαν δεν επεβλήθη ΚΑΜΙΑ ποινή από τις πολύ αυστηρές που προβλέπονται ...

e-Επιλογές της 29/07/2010

Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

Φωτιές Στην Σάμο ...

Που κοντεύουν να αφανίσουν ότι πράσινο υπάρχει στο νησί.
Όμως τα ΜΜΕ περνάνε την είδηση στα ψιλά...

Πάνε οι παλιές καλές εποχές πού εγκαλούσαν τον... "Κουρασμένο" πρωθυπουργό γιατί δεν ...συντόνιζε καλά!!!

Τώρα που ο "Ξεκούραστος" πρωθυπουργός δεν έχει φανεί ΠΟΥΘΕΝΑ εδώ και μέρες προφανώς συντονίζονται μόνοι τους οι αρμόδιοι και γιαυτό πάμε καλά...

Για τα αντικειμενικά και ενημερωτικά κανάλια μας δεν απαιτούνται πλέον  "έκτακτες" διακοπές προγράμματος , ούτε "Ζωντανές" συνδέσεις με τους "Επιτόπου" δημοσιογράφους να απαγγέλλουν το δραματικό σενάριο της καταστροφής...

ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ και ΔΙΑΠΛΟΚΗ

Π Α Ν Τ Ο Υ...

Είδαν το Φώς !!!

Όταν διαβάζω δηλώσεις όπως αυτή που έκανε υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Γ. Νικητιάδης «Ο ελληνικός λαός δεν μπορεί να υποφέρει από συντεχνίες»  δεν μπορώ παρά να χαμογελάσω ...

Όχι ειρωνικά αλλά με πίκρα...

Κρίμα που άφησαν τόσα χρόνια να περάσουν χαμένα μα αλλοπρόσαλλα συνθήματα...

Όπως και αν το δεί κανείς , είναι μεγάλη αλλαγή να κάνουν τέτοιες δηλώσεις  στελέχη του ΠΑΣΟΚ , που από την ίδρυση του μέχρι και σήμερα , όποτε ήταν στην αντιπολίτευση  δεν υπήρξε αίτημα οποιασδήποτε ομάδας που να μην το στηρίξει σαν "Δίκαιο" καταγγέλλοντας την κυβέρνηση της Ν.Δ για "Αναλγησία" και "ΝεοΦιλελευθερισμό" ...

Το Σημερινό ΠΑΣΟΚ παίρνει τα πιο σκληρά μέτρα που έχουν ληφθεί ποτέ στην χώρα μας και συγχρόνως καταγγέλλει τις συντεχνίες !!!

Επιστράτευση η όχι ...

Μέχρι αυτή την στιγμή δεν κινείται φύλλο...

Οι αυτοκινητιστές περιμένουν να γίνουν τα πάντα by The Book...

Δηλαδή: Να στείλουν οι νομαρχίες τους καταλόγους  με τα ονόματα και τα αυτοκίνητα , να εκδοθούν ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ φύλλα Πορείας για τους οδηγούς καθώς και φύλλο ΕΠΙΤΑΞΗΣ για τα αυτοκίνητα  , να τα παραλάβει το Υπ.Προ.Πο και να τα παραδώσει στο χέρι  η θυροκολλήσει  στις οικίες των απεργών ...

Να μιλήσουμε για την ταχύτητα και την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών του κράτους;;;
Ακόμα και αυτή την στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές στις Νομαρχίες δεν έχει φτάσει η εγκύκλιος...
Ίσως τελικά να ήταν αισιόδοξο αυτό που λέγαμε χθες , ότι από Παρασκευή ίσως κινηθεί κάτι...

Συνεχίζει τις πρωτιές η Ελλάδα !!!

Καλά, δεν χρειαζόταν το άρθρο των ΝΕΩΝ για την ακρίβεια ώστε να καταλάβουν οι Έλληνες το πόσο ακριβή είναι η χώρα μας.

Το ζούμε καθημερινά εδώ και χρόνια.
Στον πίνακα όμως φαίνεται καθαρά ότι το πρόβλημα της ακρίβειας το δημιουργεί η κυβέρνηση με τους ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ φόρους που έχει επιβάλει σε ένα μεγάλο εύρος προϊόντων...

Όταν τα καύσιμα αυξάνονται κατά 41,5% (που σε ορισμένες περιοχές της Ελλάδας αυτό το ποσοστό  μπορεί να υπερβαίνει και το 50%) δεν είναι φυσικό επακόλουθο  να αυξηθεί ότι έχει σχέση με αυτά ;;;
Αυτό που κάνει εντύπωση όμως είναι η αύξηση στις Σιδηροδρομικές μεταφορές που είναι 36.6% !!!
Ο χρεοκοπημένος ΟΣΕ που κινούσε τρένα (ίσως να το κάνει ακόμα...) με 5 επιβάτες μπαίνοντας μέσα χιλιάδες Ευρώ κάθε δρομολόγιο έκανε τις μεγαλύτερες αυξήσεις διώχνοντας και άλλους πελάτες !!!

e-Επιλογές της 28/07/2010

Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

Πόσα χρόνια μεσολάβησαν από την προηγούμενη επιστράτευση ;;;

Ούτε που θυμάμαι...

Ίσως μετά την επιστράτευση την εποχή του πολέμου στην Kύπρο να έχει γίνει άλλη μία φορά...
Δέν είμαι όμως βέβαιος.

Πιθανόν να νομίζουν ορισμένοι ότι από αύριο θα ομαλοποιηθεί η κίνηση των βυτιοφόρων και των φορτηγών...
ΛΑΘΟΣ...
Αν δεν το θελήσουν οι απεργοί τότε πρέπει σύμφωνα με την νομοθεσία να ετοιμαστούν φύλλα πορείας για καθένα ατομικά καθώς και φύλλο επίταξης του οχήματος και να παραδοθούν μέσω της αστυνομίας στον ιδιοκτήτη.
Ο οποίος ιδιοκτήτης έχει δικαίωμα να παρουσιαστεί (και το αυτοκίνητο του) εντός 24ώρου...
Φαντάζεται κανείς τι γραφειοκρατία και τι κινητικότητα χρειάζεται για να επιστρατευθούν όλοι...

Με λίγα λόγια, ΑΝ θέλουν οι μεταφορείς να δουλέψουν , μπορούν να τρενάρουν την απεργία μέχρι και την Παρασκευή...

Το ευτύχημα για την κυβέρνηση είναι ότι βρήκε σύμμαχο!!!
Ο ΣΕΒ (δια του προέδρου του κ.Δημήτρη Δασκαλόπουλου) αναφερόμενος στους απεργούς υπογραμμίζει ότι: «Μια κλειστή, ολιγάριθμη συντεχνία χρησιμοποιεί αυτές τις μέρες τα προνόμια που τους παρείχε το πελατειακό κράτος, ως μέσο εκβιασμού του κοινωνικού συνόλου, δίνοντας μάχη οπισθοφυλακής και ιδιοτέλειας, ενάντια στις επιτακτικές ανάγκες και τις προοπτικές της εθνικής οικονομίας».

Βόμβα Γιακουμάτου...

Σήμερα το πρωϊ, σε πρωϊνή εκπομπή του τηλεοπτικού σταθμούMEGA, ακούσαμε τον βουλευτή κ. Γιακουμάτο, ο οποίος ήταν προσκεκλημένος στη συγκεκριμένη εκπομπή, να λέει, μεταξύ των άλλων, πως αν η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ είχε εισαγάγει προς ψήφιση το γνωστό μνημόνιο με τη διαδικασία που απαιτούσε την ψήφισή του από 180 βουλευτές τότε θα το ψήφιζε και η Νέα Δημοκρατία.
Η δήλωση αυτή μας άφησε εμβρόντητους. Εμείς είχαμε άλλη εντύπωση. Κάτι τέτοιο δεν έχουμε ακούσει από τα χείλη του Αντώνη Σαμαρά και δημιουργεί σε μας τους απλούς πολίτες πλέον την εντύπωση ότι....
η Νέα Δημοκρατία καταψήφισε το μνημόνιο εκ του ασφαλούς και ότι ΠΑΣΟΚ και Νέα Δημοκρατία στην ουσία δεν διαφέρουν σε τίποτα σε ότι έχει να κάνει με τη θέση της χώρας υπό την κατοχή του ΔΝΤ.
Πιστεύουμε ότι τέτοιες δηλώσεις καταστρέφουν την όλη προσπάθεια του Αντώνη Σαμαρά να μην μπει η Νέα Δημοκρατία στο κάδρο του μνημονίου και του ΔΝΤ και τεθεί σε ίση μοίρα με το ΠΑΣΟΚ.
Εμείς πάντως, αν και δεν είμαστε κομματικά στελέχη της Νέας Δημοκρατίας  για να ξέρουμε τι γίνεται στο εσωτερικό του κόμματος αυτού, έχουμε διαφορετική άποψη από αυτήν του κ. Γιακουμάτου για τους εξής λόγους:

Κυβέρνηση: «Δεν θα επιτρέψουμε να παραλύσει η χώρα»...

Οδηγοί με στολή παραλλαγής;;;

Συνεχίζουν την απεργία οι ιδιοκτήτες φορτηγών ΔΧ αφού δεν υπήρξε θετικό αποτέλεσμα στην συνάντησή τους με το γ.γ. Μεταφορών Χ. Τσιόκα.

Ο πρόεδρος του Συνδικάτου Χερσαίων Μεταφορών Γιώργος Τζωρτζάτος, δήλωσε ότι :
«Η ευθύνη δεν μας βαραίνει, η κυβέρνηση μας οδήγησε στην απεργία πηγαίνοντας εν κρυπτώ το νομοσχεδιο στη βουλή και τώρα δείχνει την αδιαλλαξία της για ακόμη μία φορα».

Από την πλευρά της η κυβέρνηση δια στόματος κ. Τσιόκα δηλώνει ότι : «Υπήρξε αδιέξοδο που εκτιμώ ότι πρέπει τώρα να αποτιμηθεί και στη βάση αυτή να δούμε τη δυνατότητα να ξανασυνεχιστεί ο διάλογος, όχι όμως κάτω από το κράτος της παράλυσης της ελληνικής κοινωνίας.
Η κυβέρνηση θα λάβει υπόψη τις θέσεις όλων των παραγωγιγκών δυνάμεων και θα πάρει τις αποφάσεις της».

Με απλά λόγια , ας ψάξουν τις ντουλάπες τους οι οδηγοί μήπως έχουν εκείνη (και ΑΝ τους χωρά ακόμα ...) την στολή παραλλαγής που πήραν απολυόμενοι από τον στρατό...

Μάλλον αρνητική η απόφαση για Ο.Α - ΑEGEAN...

Το γράψαμε από τότε που ανακοινώθηκε .

"Ξέμπλεξε" το Οικ. Επιτελείο με τον κ. Joaquin ALMUNIA...


Η δεσπόζουσα θέση που θα έχει η ενωμένη νέα εταιρεία που θα προκύψει από την συνένωση των δύο παικτών του αεροπορικού γίγνεσθαι της Ελλάδας θα κολλούσε στην Ε.Ε.

Ευτυχώς για τον Έλληνα καταναλωτή η Ε.Ε δεν θα επιτρέψει εύκολα αυτή την συγχώνευση.
Αν προχωρήσει θα δούμε πάλι τιμές εισιτήριων που θα θυμίζουν την εποχή του μονοπωλίου της Ο.Α τότε που απαγορευόταν να πετάξει ακόμα και "ιδιωτική μύγα" από / πρός Ελληνικά αεροδρόμια.

Η μοναδική ελπίδα που έχουν ακόμα οι κ. Βασιλάκης και Βγενόπουλος (αλλά και οι Έλληνες επιβάτες) είναι να δημιουργήσει βάση κάποια εταιρεία Low Cost στην χώρα μας.

Αγώνας Μέχρι Τέλους...

Αναμενόμενη η αντίδραση από τα χαϊδεμένα παιδιά του ΠΑΣΟΚ .
Οι συνδικαλιστές με τους διακόπτες  θα κοιτάξουν την τσέπη τους πριν από οτιδήποτε και φυσικά πάνω από το κόμμα.

Η αφίσα που εξέδωσαν είναι χαρακτηριστική των προθέσεών τους ...

Εξ άλλου δεν αναφέρονται στην τρόικα της Ε.Ε , ΔΝΤ, Ε.Κ.Τ αλλά στον πρωθυπουργό και τους δύο υπουργούς που χαράσσουν την πολιτική της κυβέρνησης...

Από την πλευρά του ανθρώπου που υφίσταται τις επιπτώσεις είναι καλό που ο λαϊκισμός και τα χαριστικά προνόμια ετών αρχίζουν να παίρνονται πίσω από αυτούς που τους τα έδωσαν...

Ίσως έτσι σταματήσει κάποτε να παίρνει ποσοστά Τσαουσέσκου η συνδικαλιστική παράταξη του κυβερνώντος κόμματος στις ΔΕΚΟ...

ΣΕΧΤΑ :Τα όπλα μας είναι έτοιμα να “μιλήσουν”

Δημοσίευσαν τα ΝΕΑ την προκήρυξη της ΣΕΧΤΑΣ που δολοφόνησε τον Σ. Γκιόλια.

Επώνυμες οι απειλές πρός την νέα κλίκα της δημοσιογραφίας ( Νίκο Χατζηνικολάου, Μ.Τριανταφυλλόπουλο, Γ. Κουρή , Θ. Αναστασιάδη, Π. Κωστόπουλο, Γ. Παπαγιάννη και τον επιχειρηματία Δ. Κοντομηνά.)
Αλλά και ξεκάθαροι οι σκοποί της .

«Εχουμε πόλεμο με τη δημοκρατία σας»
Νέα χτυπήματα, με έναν σκοπό: Να πληγεί η διεθνής εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό και μάλιστα επισημαίνουν ότι και η δολοφονία του Σωκράτη Γκιόλια και τρομοκρατικές ενέργειες έχουν διαμορφώσει αρνητική εικόνα στο εξωτερικό για την ασφάλεια της ελληνικής επικράτειας και χτυπούν την εθνική βιομηχανία του τουρισμού.

Οι Άγγλοι δεν μπορούν να κρύψουν την Αγάπη τους...

Δεν πειράζει που η Αγγλία έχει γίνει ήδη σχεδόν κατά 1/3 Μουσουλμανική χώρα , ο Άγγλος Πρωθυπουργός Ντέιβιντ Κάμερον προφανώς θέλει μεγαλύτερα ποσοστά μουσουλμάνων σε όλη την Ευρώπη...

"Θα πολεμήσω για την ένταξη της Τουρκίας στην Ε.Ε" δήλωσε κατά την επίσκεψή του στην Τουρκία .
Βέβαια μετά μας "σκάει" το μυστικό της αγάπης αυτής του : "Σήμερα η αξία του εμπορίου μας είναι πάνω από 9 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως. Θέλω να το διπλασιάσουμε αυτό το ποσό, τα επόμενα πέντε χρόνια."

It's Only Business λοιπόν για τους Άγγλους που το μόνο που τους ενδιαφέρει ώς προς την Ε.Ε είναι το εμπόριο αφού αρνούνται πεισματικά να προχωρήσει η Ενοποίηση της ενώ συγχρόνως απορρίπτουν μετά βδελυγμίας το Ευρώ καθώς και την συνθήκη Σένγκεν.

e-Επιλογές της 27/07/2010

Τρίτη 27 Ιουλίου 2010

Με τους Φορτηγατζήδες ίσως ξεμπερδέψει αλλά...


Με τα ΧΑΪΔΕΜΈΝΑ όμως παιδιά του ΠΑΣΟΚ πώς θα ξεμπερδέψει;;;
Διαβάζω στην ειδησεογραφία ότι θα πρέπει να πουλήσει η κυβέρνηση το 40% των Υδροηλεκτρικών και Λιγνιτικών εργοστασίων της ΔΕΗ για να είναι συμβατή με το μνημόνιο που υπέγραψε...

Ας μήν σχολιάσω το γεγονός ότι αυτό το σημείο του μνημονίου "διέφυγε" από την κυβέρνηση να ενημερώσει την βουλή, γιατί προφανώς δεν είναι το μόνο που τη διέφυγε...
Μάλλον στο μέλλον θα βγαίνουν στην επιφάνεια και άλλα τέτοια "Θεματάκια"...

Θα σχολιάσω όμως τις συνέπειες που θα έχει αυτή η κίνηση (Η πώληση δηλαδή...) στην οικονομία του τόπου καθώς και στον Έλληνα καταναλωτή...

Οι Τουρίστες κάποιου επιπέδου μας γύρισαν την πλάτη...

Ο Τουρισμός με σκάφος , που όπως και να το δει κανείς είναι πιο ποιοτικός σε σχέση με τον υπόλοιπο τουρισμό που συνήθως κατευθύνεται σε ενοικιαζόμενα δωμάτια η μικρά ξενοδοχεία , πνέει τα λοίσθια...

Όπως αναφέρει ο πρόεδρος της Ένωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού κ. Αντώνης Στελιάτος , οι κρατήσεις των επαγγελματικών σκαφών με πλήρωμα σημειώνουν πτώση που ξεπερνάει το 80% σε σχέση με το 2009.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται και οι κρατήσεις στα ιστιοπλοϊκά, με τα έσοδα στον κλάδο να σημειώνουν με τη σειρά τους κατακόρυφη πτώση.

Πού όλα αυτά;;; Στην χώρα με τα σχεδόν 5.000 νησιά και νησάκια και χιλιάδες χιλιόμετρα ακτογραμμής...

Αλλά αυτό δεν πρέπει να παραξενεύει...
Αν και ναυτικός λαός οι Έλληνες η φορολογία στα σκάφη και ο καταιγισμός ΤΕΚΜΗΡΙΩΝ και πραγματικού ΚΟΣΤΟΥΣ κατοχής ενός σκάφους (και η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ που έχει εμπεδωθεί ) είναι κάτι που θεωρείται ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ και αντιμετωπίζεται ΕΧΘΡΙΚΑ από ΟΛΟΥΣ .

Στόχος είναι τα λεφτάάάά (13,7%)

Το ηθικοπλαστικό τραγουδάκι της Τζούλιας (Μία είναι η Τζούλια...) σίγουρα θα το έχετε ακούσει ακόμα και αν δεν είστε ...φάν της , αφού φροντίζουν γιαυτό όλα τα ραδιόφωνα της χώρας...

Μόνο που στην συγκεκριμένη περίπτωση το είπε ο "Μπαμπάς" Τρόικα και μάλιστα το ζήτησε επιτακτικά...

Η Ειδησεογραφία αναφέρει ότι το υπουργείο Οικονομικών είναι δύσκολη θέση καθώς καλείται να παρουσιάσει ΝΕΟ σχέδιο για την ανάκαμψη των εσόδων στο β’ εξάμηνο του 2010.
Σύμφωνα με τη «Ν», το πρώτο εξάμηνο τα έσοδα έτρεξαν με ρυθμό 7,2%, όταν ο στόχος είναι 13,7%.
Αυτό σημαίνει ότι για να προσεγγιστεί ο στόχος του «μνημονίου» απαιτούνται μηνιαίοι ρυθμοί 15%, αρχής γενομένης από τον Ιούλιο.

Αλήθεια πιστεύει κανείς ότι με την ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΗ ΥΦΕΣΗ της Ελληνικής οικονομίας υπάρχει περίπτωση να αυξηθούν στο 15% τα έσοδα το δεύτερο εξάμηνο του 2010;;;

Απελευθέρωση Επαγγελμάτων;;;

Για την Απελευθέρωση των επαγγελμάτων έχουμε επανειλημμένα αναφερθεί.

Στο τέλος της ανάρτησης θα βρείτε αρκετές αναφορές πάνω σε αυτό το θέμα.

Η απεργία των φορτηγών δείχνει ότι σε αντίθεση με την προηγούμενη προσπάθεια απελευθέρωσης (Που στην ΟΥΣΙΑ ήταν ΜΗ απελευθέρωση...) κάτι πάει να γίνει με αυτή την πρόταση του υπουργείου και γιαυτό οι διαμαρτυρίες...
Εχει δίκιο ο ΣΕΒΕ ( Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδας )που αναφέρει σε ανακοίνωση του ότι «Σε μία περίοδο που η εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό πλήττεται από συνεχή αρνητικά δημοσιεύματα, ενέργειες όπως η απεργία των ιδιοκτητών Φορτηγών Αυτοκινήτων και Βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης, υποβαθμίζουν περαιτέρω το ελληνικό brand name σε διεθνές επίπεδο» αλλά δυστυχώς αυτό δεν έγινε τώρα ούτε λόγω της συγκεκριμένης απεργίας.

Διακοπές ...ΤΕΛΟΣ...

Σάββατο 24 Ιουλίου 2010

"Άδοξο" Τέλος για το Troktiko...

Το τί μεσολάβησε από το Business as Usual μετά την κηδία του μ. Σ.Γκιόλια ,μέχρι σήμερα ίσως δεν θα το μάθουμε ποτέ.

Όπως αναφέρεται στην ανάρτηση Έβγαλε τις μάσκες αυτή η δολοφονία... περίσσεψε η υποκρισία .

Βάλθηκε να διαψεύσει το επιτελείο του Blog Troktiko ότι δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με τον δολοφονημένο δημοσιογράφο (ενώ την ίδια ώρα είχε αποκλειστικά ΕΝΑ θέμα : ΑΥΤΟΝ...) και μάλιστα από την επομένη συνέχισε στο ίδιο μοτίβο τις αναρτήσεις .
Όταν μιλάμε για ΙΔΙΟ μοτίβο εννοούμε "Αρλούμπα" , "Μπουρδίτσα" , "ΜοντελοΗθοποιός" , ΠΟΛΙΤΙΚΟ θέμα και ξανά από την αρχή...

Και Ξαφνικά...
Αναρτά αυτό...
Αφού πρώτα πέρασε όλο το επιτελείο από το blog αφήνοντας λίγα "Λουλούδια" (Ανάρτηση τέλους) για τον Μακαρίτη...

Είναι βέβαιο ότι δεν θα παραμείνουν για πολύ "Άνεργοι"...

Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

Mini Διακοπές !!!

Ήρθε η ώρα των διακοπών !!!
Λίγες μεν μέρες αλλά  θα αξιοποιηθούν το δυνατόν καλύτερα δε...
Ο "Πειρασμός" του σχολιασμού της επικαιρότητας θα καταπολεμηθεί με κάθε πρόσφορο μέσο...



Υ.Γ: Αναρτήσεις ΜΟΝΟ αν υπάρξει χρόνος και ... WiFi.

Τρίτη 20 Ιουλίου 2010

Οι "Διανοούμενοι" στηρίζουν...

Ήρθε στην επικαιρότητα ξανά αυτή η συνήθεια με την ίδρυση ενός νέου κόμματος στην αριστερά και την δημιουργία ενός "Think Tank" από την Ντόρα Μπακογιάννη...

Δεν μπορεί , τόσα χρόνια θα έχετε προσέξει ότι για την δημιουργία ενός νέου φορέα (ότι και αν είναι αυτός, από αθλητικό σωματείο μέχρι κόμμα) πάντα υπάρχουν διαθέσιμοι πανεπιστημιακοί, διανοούμενοι, καλλιτέχνες για να υπογράψουν ένα κείμενο στήριξης η ίδρυσης η διακήρυξης...

Πώς γίνεται να υπάρχουν ΠΑΝΤΑ τόσοι πολλοί "Επώνυμοι" διαθέσιμοι που να υπογράφουν τα νέα ξεκινήματα πάντα μου προκαλούσε απορία.

Γιατί τόσα χρόνια ΠΟΤΕ κανείς πολιτικός δεν ίδρυσε κάτι φέρνοντας στην δημοσιότητα τις υπογραφές δύο χιλιάδων απλών ανώνυμων ανθρώπων η ακόμα καλύτερα πολλών περισσότερων;;;

Τα τελευταία χρόνια ωριμότερος και με μεγαλύτερη πείρα νομίζω ότι βρίσκω κάποια απάντηση σε αυτή μου την απορία.

Είναι μάλλον προφανές ότι ΤΙΠΟΤΑ από όλα αυτά τα ΝΕΑ(;;;) ξεκινήματα δεν βρίσκεται σε επαφή με τον λαό.
Οι γνωστοί "Επώνυμοι" χρησιμοποιούνται εθελουσίως σαν μαϊντανός που δένει σε ένα ωραίο σερβίρισμα πιάτου προς τον "καταναλωτή" χύμα λαό.
Τον μελλοντικό ΨΗΦΟΦΟΡΟ τους.

Cemil Cicek : «Οι συνομιλίες για το Κυπριακό δεν μπορούν να συνεχιστούν απ’ αόριστον»

Ο Αντιπρόεδρος της Τουρκικής κυβέρνησης Cemil Cicek βάζει και όριο χρόνου !!!

«Αναζητούμε μία λύση μέχρι το τέλος του 2010. Ωστόσο, αν δεν μπορεί να επιτευχθεί, όλοι θα τραβήξουν χωριστούς δρόμους»...

Ο Αντιπρόεδρος τα δήλωσε αυτά παρευρισκόμενος σε  στρατιωτική παρέλαση στη Λευκωσία κατά τους εορτασμούς για την επέτειο της τουρκικής εισβολής στις 20 Ιουλίου του 1974.

«Οι συνομιλίες δεν μπορούν να συνεχιστούν απ’ αόριστον»
Είναι δε και προκλητικός αφού κάλεσε την Ε.Ε να αναλογισθεί τι θα συμβεί!!!
Είπε συγκεκριμένα:
«Καλώ την ΕΕ και όσους στηρίζουν την ελληνοκυπριακή πλευρά να αναλογιστούν τι θα συμβεί αν δεν υπάρξει λύση μέχρι το τέλος του έτους… Μία λύση δεν είναι αδύνατη… Αν βρεθεί μια λύση πρέπει να βασίζεται στην πραγματικότητα ότι υπάρχουν δύο ίσοι λαοί και δύο ίσα κράτη στην Κύπρο».

Σήμερα η κηδεία του Σωκράτη Γκιόλια...

Σήμερα στον ιερό ναό Αγίων Αναργύρων Ηλιουπόλεως στις 4:30 θα τελεστεί η νεκρώσιμος ακολουθία του Σωκράτη Γκιόλια.

Υπερκαλύφθηκε η έκδοση εντόκων γραμματίων αλλά "τσίμπησε" το επιτόκιο...

Υπερκαλύφθηκε η σημερινή βραχυπρόθεσμη έκδοση των Ε.Γ. του κράτους αλλά με 40 Μονάδες βάσης αυξημένο επιτόκιο σε σχέση με την έκδοση της προηγούμενης που ήταν στις 20 Απριλίου.

Η απόδοση διαμορφώθηκε στο 4,05%, σε σχέση με τo 3,65% της απόδοσης των γραμματίων που αντικατέστησαν.

Ναί μεν είναι θετικό ότι μπορεί (έστω και ιδιαίτερα βραχυπρόθεσμα ) να δανείζεται η Ελληνική Οικονομία από τις αγορές αλλά το επιτόκιο είναι αρκετά υψηλό για να θεωρείται ανταγωνιστικό...

Το πραγματικό τέστ θα είναι η έκδοση δεκαετών γραμματίων αλλά αυτό το "Stress Test" της Ελληνικής οικονομίας μάλλον θα αργήσει πολύ...

Μειωμένα τα ΚΕΡΔΗ της Ryanair...

Μειωμένα μεν κατά 24% στα 93,7 εκατ. ευρώ (122 εκατ. δολάρια) ήταν τα καθαρά κέρδη της Ryanair το πρώτο τρίμηνο της οικονομικής χρήσης, αλλά ΚΕΡΔΗ...

Η μεγαλύτερη Low Cost αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης συνεχίζει να είναι κερδοφόρα και το μοντέλο πωλήσεων που χρησιμοποιεί να είναι επιτυχημένο (άλλο αν θεωρείται αντιπαθέστατη για πολλούς επιβάτες...) παράγοντας κέρδη ακόμα και από τις ... χαρτοπετσέτες (Αργότερα ίσως και από τις τουαλέτες του αεροπλάνου ...)
Η εταιρεία θεωρεί την ηφαιστειακή τέφρα, που στην αρχή της χρονιάς οδήγησε στην ακύρωση σχεδόν 10.000 πτήσεων σαν υπαίτια της μειωμένης κερδοφορίας της αφού όπως είπε ο Michael O' Leary είχαν περί τα 50 εκ. Ευρώ διαφυγόντα κέρδη...

Η Ryanair αναμένει αύξηση της κερδοφορίας της κατά 10-15% σε τουλάχιστον 350 εκατ. ευρώ.

Στις αγορές ξανά η Ελλάδα...

Λίγο μετά την επιτυχημένη προσφυγή στις αγορές (με υπερκάλυψη αλλά κυρίως από Ελληνικές Τράπεζες) η Ελλάδα σήμερα ξαναβγαίνει στις αγορές για άντληση δανείου ύψους 1,5 Δισ. Ευρώ αλλά ιδιαίτερα βραχυπρόθεσμης διάρκειας (μόνο 13 Εβδομάδες).


Τα Spreads παραμένουν ιδιαίτερα υψηλά για να προσπαθήσει να δανειστεί με δεκαετή ομόλογα όπως δείχνει και το γράφημα.

Υπ.Οικονομικών :Δεύτερο φορολογικό νομοσχέδιο το Σεπτέμβριο!!!

Αυτό δήλωσε ο Υπ. Οικονομικών κ. Παπακωνσταντίνου σε ημερίδα της Eurobank με θέμα «Η ελληνική οικονομία και το πρόγραμμα σταθερότητας».

Θα "σκίζουν τα πτυχία" τους οι οικονομολόγοι που σαν προϋπόθεση για την ανάπτυξη και την προσέλκυση επενδύσεων κάποιας οικονομίας θεωρούν την σταθερότητα του φορολογικού συστήματος...

Εμείς πάντως ακολουθούμε άλλον δρόμο ...
Συχνές αλλαγές για να ... μην "βαριούνται" οι λογιστές.

Έβγαλε τις μάσκες αυτή η δολοφονία...

Για ακόμα μία φορά φάνηκε η γύμνια του χώρου.
Δυστυχώς όχι μόνο των ΜΜΕ αλλά και μεγάλης μερίδας των δημοσιογραφικών Blogs...

Υποκρισία.

Τί θέαμα και αυτό !!!
Να βλέπεις άρθρα η /και αφιερώματα που "Πενθούν" και "Στηρίζουν"  από ανθρώπους που μόλις πρίν λίγες ώρες ΈΒΡΙΖΑΝ και  ΚΑΤΉΓΓΕΙΛΑΝ τον  δολοφονηθέντα !!!

Να διαβάζεις στο troktiko ανάρτηση που δηλώνει κατηγορηματικά ότι δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με τον μ. Σ. Γκιόλια , αλλά από χθες μέχρι και τώρα έχει σταματήσει κάθε άλλου είδους ανάρτηση και το μόνο που κάνει είναι να δημοσιεύει με ρυθμό πολυβόλου (ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ οι αναρτήσεις σχετικές με τον μ. Σ.Γκιόλια !!!) σχόλια αναγνωστών αλλά και να ΔΕΧΕΤΑΙ συλλυπητήρια (!!!) από απλούς αναγνώστες και δεκάδες blogs (που ίσως επιζητούν να εμφανιστεί το όνομα του blog τους στο μεγαλύτερο Ελληνικό blog...).

e-Επιλογές της 19/07/2010

Δευτέρα 19 Ιουλίου 2010

Μια πιο πολιτική οπτική της δολοφονίας...


Μόλις πρίν ένα περίπου χρόνο έπεφτε νεκρός ο αστυνομικός Νεκτάριος Σάββας.

Σείστηκε το πανελλήνιο από τις καταγγελίες των ΜΜΕ , των εφημερίδων , των Blogs και φυσικά της αντιπολίτευσης για την "Ανίκανη Κυβέρνηση" που "Διέλυσε την ΕΛ.ΑΣ"...

Χαρακτηριστικά στην φωτογραφία δημοσίευμα της Ηλεκτρονικής έκδοσης των ΝΕΩΝ που φιλοξενεί και την δήλωση του αρχηγού της Αξ. Αντιπολίτευσης κ. Παπανδρέου...
Σημειώνω εδώ το σχόλιο της εφημερίδας που όπως γράφει υποτιμητικά "Κράτησαν Εκτός κάδρου τον Καραμανλή που ενημερώθηκε τηλεφωνικά"...

Ερχόμαστε ξανά στο σήμερα και στην δολοφονία του Σ. Γκιόλια.
Τα γεγονότα παραπλήσια , η οργάνωση η ίδια αλλά....

Ταυτοποιήθηκαν τα όπλα... Η ΣΕΧΤΑ στο προσκήνιο ξανά...


ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ Σ. ΓΚΙΟΛΙΑ ΕΧΟΥΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΧΤΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ...

Τράπεζες σε stress tests...

Τέλος αυτής της εβδομάδας θα δημοσιοποιηθούν τα αποτελέσματα από τα Stress Tests για 91 Ευρωπαϊκές τράπεζες ( έξι από αυτές είναι Ελληνικές...).

Θα δείξει ο έλεγχος πόσο σοβαρή (και σε τι  ποσοστό είναι εξαπλωμένο το πρόβλημα ) είναι η κατάσταση και κατά την γνώμη του γράφοντος αυτά τα τεστ άργησαν πολύ...

Από την Ελληνική πλευρά υπάρχει αισιοδοξία και ο Υπ. Οικ. ο κ. Παπακωνσταντίνου δηλώνει ότι «Είμαστε σίγουροι ότι οι τράπεζες θα περάσουν από αυτές τις διαδικασίες αλώβητες» ...

Το γύρο του κόσμου κάνει η είδηση της δολοφονίας του Σωκράτη Γκιόλια.






Labels

Σπατάλες Γ.Α.Π Οικονομία ΔΙΑΚΟΠΕΣ (1) "ΚΟΥΡΕΜΑ" (10) 100 ΜΕΡΕΣ (7) 17Ν (9) 2011 (5) 2012 (5) 2013 (1) 2014 (5) 2015 (2) 2016 (3) 2018 (2) 21 Νοεμβρίου (3) ΑΒΑΤΟ (1) ΑΓΟΡΕΣ (4) ΑΓΡΟΤΕΣ (21) ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΙ (10) ΑΔΙΚΙΕΣ (30) ΑΔΩΝΙΣ (40) ΑΕΠΙ (2) Αεροδρόμια (26) Αεροπορία (47) Αεροπορικές Εταιρείες (54) ΑΘΗΝΑ (13) ΑΙΓΥΠΤΟΣ (47) ΑΚΡΑ (65) ΑΚΡΙΒΕΙΑ (62) ΑΚΡΟΑΡΙΣΤΕΡΑ (315) ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ (35) ΑΛΑΛΟΥΜ (1190) ΑΛΒΑΝΙΑ (15) ΑΜΟΡΑΛΙΣΜΟΣ (2) ΑΜΥΝΑ (9) ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ (2081) ΑΝΑΠΤΥΞΗ (141) ΑΝΑΡΧΙΑ (297) ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ (454) ΑΝΕΡΓΙΑ (73) ΑΝΤΑΡ-CIA (2) ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ (95) ΑΝΤΙΣΤΡΕΣ (7) ΑΟΖ (3) Απεβίωσε (17) Απεργίες (245) ΑΠΟΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ (3) Αποχή (3) ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ (18) ΑΡΙΣΤΕΡΑ (829) ΑΡΧΑΙΑ (7) ΑΣΥΛΟ (19) Ασφαλιστικό (136) ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ (1) ΑΥΣΤΡΙΑ (16) Αυτισμός (50) Β. ΚΟΡΕΑ (27) ΒΑΓΕΝΑ (1) ΒΑΞΕΒΑΝΗΣ (8) ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ (101) ΒΕΛΓΙΟ (3) ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ (77) ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ (228) ΒΙΑ (144) ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ (1) Βλακεία (55) ΒΟΛΙΒΙΑ (5) ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ (3) Βουλή 2009 (147) Βουλή 2012 (237) Βουλή 2015 (101) ΒΟΥΤΣΗΣ (7) ΒΡΑΖΙΛΙΑ (22) ΒΡΟΥΤΣΗΣ (9) Γ.Α.Π (605) ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ (2) ΓΑΖΑ (8) ΓΑΛΛΙΑ (89) ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ (14) ΓΕΝΟΣΗΜΑ ΚΟΜΜΑΤΑ (41) ΓΕΡΜΑΝΙΑ (315) ΓΙΑΝΝΑ (5) ΓΚΕΜΠΕΛΙΣΜΟΣ (11) ΓΚΕΡΕΚΟΥ (2) ΓΛΕΖΟΣ (7) ΓΣΕΕ (12) Δ.Ν.Τ (285) Δ.Ξ (1) ΔΑΚΕ (1) ΔΑΝΙΑ (7) ΔΑΠ (6) ΔΕΗ (7) ΔΕΘ (18) ΔΕΚΟ (84) ΔΕΞΙΑ (64) ΔΗΜΑΡ (49) ΔΗΜΑΣ (2) Δημιουργία Ξανά (6) ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ (175) Δημοκρατική Συμμαχία (58) δημοσ (1) Δήμος (9) Δήμος Πειραιά (32) Δημοσιογράφοι (454) ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ (199) ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ (36) ΔΙΑΓΡΑΦΗ (1) ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ (167) ΔΙΑΚΑΝΑΛΙΚΗ (21) ΔΙΑΚΟΠΕΣ (18) Διαπλοκή (856) Διαφθορά (502) Διεθνείς Σχέσεις (342) Δικαιοσύνη (368) ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ (13) ΔΟΥΡΟΥ (19) ΔΡΑΓΑΣΑΚΗΣ (7) ΔΡΑΣΗ (63) ΔΡΑΧΜΗ (138) ΔΡΙΤΣΑΣ (4) Ε.Σ (15) ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (101) Εθνική Επέτειος (43) ΕΚΑΠΑΙΔΕΥΣΗ (32) ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ (23) ΕΚΚΛΗΣΙΑ (7) Εκλογές (899) Εκλογές 2012 V2 (104) Εκλογές 2015 (47) Εκλογές Τ.Α. 2010 (57) Εκλογές Τ.Α. 2014 (11) Εκλογές Τ.Α. 2019 (2) ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (310) ΕΛ.ΑΣ (78) ΕΛΒΕΤΙΑ (4) ΕΛΙΑ (2) ελλ (1) ΕΛΛΑΔΑ (1465) Ελλάδα (62) Ελλείματα (107) Ελλείμματα (363) ΕλληνικόΔημόσιο (510) ΕΛΣΤΑΤ (14) ΕΜΠ (2) ΕΜΠΟΡΙΟ (34) ΕΜΦΥΛΙΟΣ (7) Έναρξη (2) ΕΝΦΙΑ (16) ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ (4) ΕΞΑΓΩΓΕΣ (19) ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΕΣ (50) Εξωγήϊνοι (2) ΕΟΖ (2) Επεισόδια (19) ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ (196) ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ (1301) Επισόδεια (20) ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ (15) ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ (77) ΕΡΓΑΣΙΑ (60) ΕΡΤ (133) ΕΣΗΕΑ (62) ΕΣΘΟΝΙΑ (1) ΕΣΠΑ (1) ΕΣΡ (23) ΕΣΥΕΑ (2) Ετικέτες: ΑΛΑΛΟΥΜ (6) Ετικέτες: Εκλογές (2) Ευρωεκλογές (85) Ευρωεκλογές 2009 (5) Ευρωπαϊκή Ένωση (964) Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο (46) Ευχές (57) Εφημερίδες (1167) ΖΑΕΦ (3) ΖΟΥΡΑΡΗΣ (4) ΖΩΑ (1) Η.Π.Α (26) Η1Ν1 (2) ΗΣΑΠ (2) Θάνος Τζήμερος (8) ΘΑΝΟΥ (3) ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (62) Θρησκεία (63) ΙΑΠΩΝΙΑ (52) ιμ (1) ΙΜΙΑ (4) ΙΝΔΙΑ (4) ΙΟΡΔΑΝΙΑ (2) ΙΡΑΝ (12) ΙΡΛΑΝΔΙΑ (20) ΙΣΛΑΝΔΙΑ (6) ΙΣΠΑΝΙΑ (49) ΙΣΡΑΗΛ (37) ΙΣΤΟΡΙΑ (6) Κ.Κ (25) ΚΑΖΑΚΟΣ (1) ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ (10) ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΙΑ (19) ΚΑΛΑ ΝΕΑ (9) ΚΑΜΜΕΝΟΣ (275) ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ (1) ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ (1) ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ (110) ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ (26) ΚΑΡΚΙΝΟΣ (4) ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ (171) ΚΑΤΑΛΟΝΙΑ (1) ΚΑΤΑΡ (5) ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΣ (19) ΚΑΥΣΙΜΑ (40) ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΑ (7) ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΑ (3) ΚΙΝΑ (50) ΚΙΝΑΛ (12) κίνημα (1) ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ (26) ΚΚΕ (264) ΚΚΚ (3) ΚΟΙΝΩΝΙΑ (91) Κοινωνία (35) ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ (7) κομ (1) κομματικοι (342) ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ (194) ΚΟΡΕΑ (3) ΚΟΤΖΙΑΣ (12) ΚΟΥΒΑ (17) ΚΟΥΒΕΛΗΣ (2) ΚΟΥΡΕΜΑ (18) ΚΟΥΡΟΥΠΛΗΣ (6) ΚΟΥΤΙ_ΠΑΝΔΩΡΑΣ (2) ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ (9) ΚΟΥΦΟΝΤΙΝΑΣ (4) ΚΟΦΤΗΣ (2) ΚΡΑΤΟΣ (6) ΚΡΑΧ (4) ΚΡΗΤΗ (5) κρίση (29) ΚΡΟΑΤΙΑ (2) ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ (1) Κυβέρνηση Θάνου (2) Κυβέρνηση ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ (12) Κυβέρνηση ΠΑΠΑΔΗΜΟΥ (114) Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ (556) Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ V.1 (468) Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ V.2 (225) ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΑΜΑΡΑ (414) ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΑΜΑΡΑ V2 (251) ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΑΜΑΡΑ V3 (113) ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΣΙΠΡΑ (482) ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΣΙΠΡΑ V2 (65) ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΣΙΠΡΑ V3 (625) ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΣΙΠΡΑ V4 (486) ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΣΙΠΡΑ V5 (114) ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΣΙΠΡΑ V6. (54) ΚΥΠΡΟΣ (159) ΚΥΡΙΤΣΗΣ (3) ΚΥΡΚΟΣ (1) ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ (29) Λ.ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ (30) ΛΑΕΝ (1) ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ (3) ΛΑΘΡΟ (4) Λαϊκισμός (2361) ΛΑΟΣ (104) ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ (39) ΛΕΒΕΝΤΗΣ (4) ΛΙΒΥΗ (24) ΛΟΒΕΡΔΟΣ (20) ΛΟΝΔΙΝΟ (4) ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ (5) ΛΥΚΟΥΔΗΣ (1) Μ Θεοδωράκης (2) Μ.Κ.Ο (23) ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ (2) ΜΑΔΟΥΡΟ (10) Μαϊμού (2) ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ (69) ΜΑΚΡΗ (5) ΜΑΚΡΟΝ (3) ΜΑΝΟΣ (1) ΜΑΡΔΑΣ (1) ΜΑΡΚΟ (1) Μαύρο Χρήμα (36) ΜΕΪΜΑΡΑΚΗΣ (20) ΜΕΞΙΚΟ (2) Μετανάστευση (282) Μετανάστευση Βαρβαρότητες (76) Μετοχές (1) ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (209) ΜΜΕ (480) ΜΜΜ (15) ΜΝΗΜΟΝΙΟ (992) ΜΟΛΔΑΒΙΑ (1) ΜΟΣΚΟΒΙΣΙ (3) ΜΟΥΖΑΛΑΣ (8) ΜΠΑΝΑΝΙΑ (4) ΜΠΑΧΡΕΙΝ (3) ΜΠΟΓΔΑΝΟΣ (1) ΜΥΘΟΙ (3) ΝΑΖΙ (2) ΝΑΥΤΙΛΙΑ (9) ΝΔ (1098) ΝΕΑ ΔΕΞΙΑ (2) Νέα Με.Ρ.Α (1) ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ (47) ΝΟΡΒΗΓΙΑ (1) ΝΤΟΡΑ (75) Ντόρα Μπακογιάννη (53) Ξένος Παράγοντας (9) Ο.Α (21) Ο.Η.Ε (9) Οικοδομή (117) Οικολόγοι (17) Οικονομία (2972) ΟΛΘ (1) ΟΛΛΑΝΔΙΑ (11) ΟΛΜΕ (7) ΟΛΠ (6) ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ (30) ΟΝΕ (5) ΟΝΝΕΔ (4) ΟΟΣΑ (3) ΟΠΑΠ (6) ΟΡΓΗ ΛΑΟΥ (70) ΟΣΕ (5) ΟΤΕ (7) Ουγγαρία (5) ΟΥΓΚΑΝΤΑ (1) ΟΥΚΡΑΝΙΑ (31) ΠΑΓΚΑΛΟΣ (66) ΠΑΙΔΙ (5) ΠΑΚΙΣΤΑΝ (6) ΠΑΜΕ (50) Παναρίτη (2) Παπαγαλάκια (106) ΠΑΠΑΔΗΜΟΥΛΗΣ (3) ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ (12) ΠΑΠΠΑΣ (30) ΠΑΡΑΓΩΓΑ (10) Παραιτήση (42) ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ (11) ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΗ (48) ΠΑΣΟΚ (686) ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (13) ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ (4) ΠΕΡΟΥ (1) ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ (37) ΠΟΛΑΚΗΣ (10) ΠΟΛΙΤΙΚΗ (58) Πολιτική (638) ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (11) ΠΟΛΩΝΙΑ (1) ΠΟΝΕΜΕΝΟΙ (4) ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ (28) ΠΟΤΑΜΙ (52) ΠΟΥΤΙΝ (5) Πρόεδρος Δημοκρατίας (115) Προεδρος Ν.Δ (143) ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ (30) ΠΩΣ (1) ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ (5) ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ (34) ΡΑΧΗΛ (3) Ρεπορτάζ (7) ΡΙΖΕΣ (1) ΡΟΥΒΙΚΩΝΑΣ (8) ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ (1) ΡΩΣΙΑ (95) ΣΑΒΒΙΔΗΣ (5) Σαμαράς (581) ΣΑΝΟ (2) ΣΑΟΥΔΙΚΗ ΑΡΑΒΙΑ (17) ΣΕΒ (20) ΣΕΙΣΜΟΣ (48) ΣΕΝΓΚΕΝ (7) ΣΕΡΒΙΑ (1) ΣΕΧΤΑ (1) ΣΗΜΙΤΗΣ (2) ΣΚΑΝΔΑΛΑ (281) ΣΚΟΤΙΑ (1) ΣΚΥΛΑΚΑΚΗΣ (3) ΣΚΩΤΙΑ (2) ΣΛΟΒΑΚΙΑ (3) ΣΟΒΙΕΤΙΑ (3) ΣΟΙΜΠΛΕ (32) ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ (69) ΣΟΥΗΔΙΑ (4) Σπατάλες (258) ΣΤ (1) ΣΤΑΛΙΝΙΣΜΟΣ (10) ΣτΕ (15) ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ (58) Στρατός Κατοχής. (132) ΣΥΜΒΑΝΤΑ (37) ΣΥΜΜΟΡΙΑ (1) ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ (176) Συνέδριο ΝΔ (38) ΣΥΝΤΑΓΜΑ (13) ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ (21) Σύντομα Σχόλια (2) ΣΥΡΙΑ (17) ΣΥΡΙΖΑ (1717) ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ (246) ΣΩΡΡΑΣ (2) ΤΑΙΠΕΔ (1) ΤΑΞΗ (1) ΤΑΡΑΧΕΣ (2) ΤΑΤΣΟΠΟΥΛΟΣ (4) ΤΕΕ (1) ΤΕΚΜΗΡΙΑ (14) ΤΕΛΕΙΑ (1) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ (29) ΤΖΟΓΟΣ (5) Τζούλια Αλεξανδράτου (3) Τηλεμαχία (14) Τοπία (4) Τοπική Αυτοδιοίκηση (92) ΤΟΣΚΑΣ (5) Τουρισμός (100) Τουρκία (216) ΤΟΥΡΚΜΕΝΙΣΤΑΝ (1) ΤΡΑΠΕΖΕΣ (176) ΤΡΟΙΚΑ (209) Τρομοκρατία (266) Τροπολογίες (11) ΤΣΑΚΑΛΩΤΟΣ (33) ΤΣΙΠΡΑΣ (1187) ΤΣΟΛΙΑΣ (3) ΤΣΟΥΝΑΜΙ (40) ΤΤΕ (13) ΤΥΝΗΣΙΑ (11) Υγεία (100) Υπ Προ Πο (61) ΥΠ.ΕΞ (20) ΥΠ.Οικονομικών (442) Υπηρεσιακή Κυβέρνηση 2012 (2) ΥΦΕΣΗ (183) ΦΑΣΙΣΜΟΣ (317) ΦΑΣΙΣΤΕΡΑ (170) ΦΗΜΕΣ (4) ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΣ (28) ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ (5) ΦΙΛΗΣ (21) ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ (14) ΦΛΑΜΠΟΥΡΑΡΗΣ (2) φοροκλοπή (138) Φορολογία (1027) ΦΟΡΤΣΑΚΗΣ (3) ΦΠΑ (32) Φωτιές (42) Χ.Α (307) ΧΑΜΑΣ (2) ΧΑΡΔΟΥΒΕΛΗΣ (1) Χιούμορ (267) ΧΟΥΝΤΑ (64) ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ (312) Χριστοφοράκος (6) Ψωμιάδης (6) A3 (18) AEE (33) Aegean Airlines (33) Airbus (6) Amy Winehouse (1) ANDROID (1) Antilogos (848) Apple (22) ASE (15) B.A (4) Bakoyannis (37) Baroufakis (27) BBC (3) BIG Brother (6) Bilderberg (3) Blogs (301) BMW (3) BREXIT (29) BRICS (2) C.C (14) clicks (4) COSCO (3) DAVOS (1) DEBATE (14) Dubai (3) E-ΕΠΙΛΟΓΕΣ (907) E.T (4) EasyJet (4) ECB (13) EPP (3) ERDOGAN (7) Errata (3) EUROGROUP (330) EURONEWS (1) EUROSTAT (16) Eurovision (10) EUROZONE (16) EXIT POLLS (2) ExoPC (1) F.Y.R.O.M (122) F1 (3) F16 (4) FACEBOOK (6) FAKE NEWS (2) Fukushima (29) Google (1) GREXIT (56) Huffington Post (1) IBERIA (1) ICELAND (4) IKA (3) IKEA (1) Indymedia (30) INTERNET (42) iPad (6) iPhone (12) IRAQ (2) ISLAM (187) ITALY (69) iWatch (1) JAL (1) JULIA ALEXANDRATOU (2) MACRON (1) MARFIN (6) Mercedes (1) MIG (10) Mobile Phones (6) NASA (3) NATO (16) OBAMA (10) OFFSHORE (4) Olympic Air (34) OpenGov (2) Oranje (1) OTAN (13) OTE (2) Porsche (1) PSI (2) Relax (4) RyanAir (11) Scotland (12) SHOWBIZ (19) Siemens (22) sopa (1) SPREADS (60) STAGE (1) Steve Jobs (2) TABLET (2) TPP (1) Trash (318) troktiko (27) TRUMP (16) Tsounami (42) U.K (129) UAE (4) USA (180) Verhofstadt (1) WikiLeaks (15) XAA (14)