Στις 24 Απριλίου ανακοινώθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ η συμφωνία για την πώληση του 67% του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ ΑΕ), της οποίας η αξία ανέρχεται συνολικά σε 1,1 δις.
Λογικό, αυτονόητο και αναμενόμενο. Όσο και αν προσπάθησε η κυβέρνηση να κρύψει το ΦΕΚ 1472 της 25ης Μαΐου 2016, υπό τον τίτλο «Έγκριση Επιχειρησιακού Προγράμματος Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου ΤΑΙΠΕΔ ΑΕ», όπου δημοσιεύθηκε η Απόφαση 33 του Κυβερνητικού Συμβουλίου Οικονομικής Πολιτικής, δεν τα κατάφερε μέχρι τέλους.
Εκεί αναφερόταν σαφώς η αποκρατικοποίηση του ΟΛΘ, του ΟΛΠ καθώς και των ακόλουθων: Δεκατέσσερα Περιφερειακά Αεροδρόμια, Ελληνικό, Αστέρας Βουλιαγμένης, Αφάντου Ρόδος, ΔΕΣΦΑ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΤΥ, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Ηλεκτρονική Δημοκρασία III, IV, V, VI και άλλα μικρά ακίνητα, Μαρίνες, Εγνατία Οδός, ΕΛΠΕ, ΟΤΕ, ΔΕΗ, ΕΥΑΘ, ΕΥΔΑΠ, ΔΕΠΑ, ΕΛΤΑ.
Δηλαδή όλα όσα ορκίζονταν ότι δεν θα ιδιωτικοποιήσουν ποτέ.
Και ιδού τι έλεγαν για τον ΟΛΘ (και τον ΟΛΠ):