Οι ΦΟΡΟΜΠΗΧΤΕΣ "Αρμόδιοι Υπηρεσιακοί Παράγοντες" έκαναν πάλι το "Θαύμα" τους...,
Η Ειδησεογραφία αναφέρει ότι :
Νέα μεγάλη πτώση της τάξης του 42% εμφάνισαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων το πρώτο εξάμηνο του 2011, σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛ.ΣΤΑΤ.).
Συγκεκριμένα, κατά το διάστημα Ιανουαρίου - Ιουνίου κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 72.048 αυτοκίνητα (καινούρια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού), παρουσιάζοντας μείωση 42,0 % ως προς την αντίστοιχη περίοδο του 2010.
Μείωση 14,6% είχε καταγραφεί το εξάμηνο Ιανουαρίου - Ιουνίου του 2010 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2009.
Επίσης, η κυκλοφορία νέων μοτοσυκλετών (άνω των 50 cc) κατά το διάστημα Ιανουαρίου - Ιουνίου 2011 ανήλθε σε 25.475, έναντι 33.280 το 2010, παρουσιάζοντας μείωση 23,5%.
Μείωση 9,9% είχε καταγραφεί το εξάμηνο Ιανουαρίου - Ιουνίου του 2010 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2009.
Κατάφεραν λοιπόν να παρασύρουν ΟΛΟΥΣ τους πολιτικούς προϊσταμένους τους σε μία κομπλεξική πολιτική βασισμένη στα ΚΥΒΙΚΑ εκατοστά.
Νόμιζαν οι ΑΝΙΔΕΟΙ ότι ο Έλληνας πολίτης θα έχει το αυτοκίνητο σαν παιδικό αποθημένο και ότι θα πλήρωνε ΑΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΤΑ...
Νόμιζαν οι ΑΝΙΔΕΟΙ ότι θα ανέβαιναν τα έσοδα του κράτους διπλασιάζοντας τα τεκμήρια , βάζοντας έκτακτες εισφορές και τριπλασιάζοντας τα τέλη ...
Ας συνεχίσουν λοιπόν να βλέπουν τα έσοδα από την "Αγελάδα" που λέγεται αυτοκίνητο να κατρακυλούν ανοίγοντας ΝΕΕΣ μαύρες τρύπες στον προυπολογισμό ...
Και ακόμα δεν είδαν ΤΙΠΟΤΑ.
Τον ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ που θα είναι οι ουρές τεράστιες για την ΚΑΤΑΘΕΣΗ των πινακίδων να δούμε τι θα λένε...
Οι ΑΝΙΔΕΟΙ...
Υ.Γ: Απορώ γιατί ΤΟΣΑ χρόνια ΚΑΝΕΝΑΣ υπουργός ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΙΚΕ (ούτε κάν ο κ. Βενιζέλος !!!) που οι "Αρμόδιοι Υπηρεσιακοί Παράγοντες" έχουν κατατάξει με βάση τα κυβικά σε πίνακες όπως αυτούς ...
| |
1400 5200€ 1600 6400€ 1800 7600€ 2000 8.800€ 2500 13.300€ 3000 17.800€ 3500 23.800€ 4000 29800€ 4500 35800€ 5000 41800 € | 301-785 55€ 786-1071 120€ 1072-1357 135€ 1358-1548 240€ 1549-1738 270€ 1739-1928 300€ 1929-2357 660€ 2358-3000 880€ 3001-4000 1100€ 4001 και άνω 1320€ |
Ο απόλυτος παραλογισμός!!!
Η Κατηγορίες ΔΙΕΘΝΩΣ (με βάση τον κυβισμό) είναι πάντα σε 0.
Δηλαδή κυβικά Εκατοστά : 800 , 1000 , 1200 , 1400, 1600 , 1800, 2000, 2200, 2400, 2600 , 2800 , 3000 κλπ κλπ...
Ας μας πουν οι Έλληνες "Αρμόδιοι" ΜΕ ΠΟΙΑ λογική (η μάλλον ΠΟΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ) εξυπηρετεί ο διαχωρισμός 786-1071 κ.ε;;;
Με ποια λογική όποιο αυτοκίνητο έχει 1072 κ.ε πάει στην παραπάνω κατηγορία;;;
Άλλο παράδειγμα (με ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ) : η κατηγορία 2000 σπάει σε δύο τμήματα. Την από από 1739-1928 που είναι η "ΧΑΜΗΛΗ" και την 1929-2357 που είναι η ΥΨΗΛΗ (πληρώνει και έκτακτη εισφορά από εδώ και πάνω...) .
Είναι ΥΠΟΠΤΗ η ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ ταξινόμηση αυτή κ. Βενιζέλο.
Τραβήξτε τα αυτιά αυτών που ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΟΥΝ τους Έλληνες πολίτες.
Να νιώσουν ΔΙΚΑΙΩΜΕΝΟΙ όσοι θεωρούν ότι ΑΔΙΚΑ πληρώνουν με βάση 1 - 2 κυβικά εκατοστά που πιθανόν νά έχει πάνω από το (αυθαίρετο) διαχωρισμό το αυτοκίνητό τους.
Να εφαρμόσετε τον ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ (και ΔΙΕΘΝΗ) στρογγυλοποιημένο διαχωρισμό και ΟΧΙ τις αυθαιρεσίες κάποιον "Αρμοδίων" που με βάση τον κινητήρα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ κατασκευαστών κατέταξαν τις κατηγορίες...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου