
Ο νέος αποκλεισμός της Ακρόπολης από τους απλήρωτους επί 22 μήνες συμβασιούχους, αντιμετωπίστηκε με ξύλο και δακρυγόνα, καθώς η κυβέρνηση αποφάσισε να δείξει την πυγμή της με φόντο τον Παρθενώνα.
Η «Ελεύθερη Ζώνη» επισήμανε εντόπισε χθες το πρόβλημα μιας χώρας που δεν είναι σε θέση να κρατήσει ανοιχτά τα μνημεία από τα οποία υποτίθεται ότι ελπίζει να αποκομίσει κάποια έσοδα.
Ο υπουργός κ. Παύλος Γερουλάνος, αρμόδιος, υπεύθυνος και αμετακίνητος στη θέση του, όπως προέκυψε από τον πρόσφατο ανασχηματισμό απουσίαζε στο εξωτερικό με σκοπό, υποτίθεται την προβολή του ελληνικού πολιτισμού.
Οι εικόνες που έφθαναν και τον συνόδευαν στο ταξίδι του, ήταν εικόνες ντροπής και απόλυτης απαξίωσης του ελληνικού πολιτισμού.
Επιθέσεις των ΜΑΤ ακόμη και σε ξένους δημοσιογράφους, καπνοί και δακρυγόνα, μια απίστευτη βιαιότητα κάτω από τον Ιερό Βράχο που το ανίκανο ελληνικό κράτος έχει εγκαταλείψει σε απλήρωτους και έκτακτους υπαλλήλους.
Ο κ. Γερουλάνος, ο οποίος έδωσε μάχη για να μείνει στην αρμοδιότητά του ο ΟΠΑΠ, δηλαδή το φιλέτο, δεν έχει ακόμη βρει τρόπο να δοθεί λύση σε ένα χρονίζον πρόβλημα, για το οποίο, βέβαια, πρέπει να απολογηθούν όλοι οι προηγούμενοι υπουργοί Πολιτισμού.
Βρίσκεται, όμως, ο κ. Γερουλάνος στην θέση του εδώ και έναν ακριβώς χρόνο. Πέρσι τέτοιον καιρό, δήλωνε δεξιά-αριστερά ότι… θα κριθεί από το αποτέλεσμα.
«Πρώτη μου προτεραιότητα», έλεγε σε συνέντευξή του στο «Εθνος», «είναι η διαφάνεια στις χρηματοδοτήσεις». Ανήγγειλε μητρώα επιχορηγούμενων φορέων και οργανισμών, κριτήρια χρηματοδότησης και άμισθες εισηγητικές επιτροπές που θα αξιολογούν αν τα χρήματα των πολιτών πιάνουν τόπο. Τα κριτήριά του: «Τιμιότητα, αποτελεσματικότητα, πολιτικό αισθητήριο, συμφωνίες στις αρχές, τις αξίες, τις πολιτικές μας».