Ζήτω ο Τζάµπας!
ΒΡΙΣΚΩ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ την ιδέα του λεγόµενου «Κινήµατος κατά των ∆ιοδίων». Υποθέτω ότι έρχεται σε συνέχεια του «Κινήµατος για τις Ελεύθερες Ακτές» που διεκδικούσε να µην πληρώνει εισιτήριο στις παραλίες.
ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ να διευρυνθεί µε µια σειρά ακόµη κινήµατα στα οποία θα συµπεριελάµβανα κατά προτεραιότητα το «Κίνηµα κατά της απόδοσης ΦΠΑ», το «Κίνηµα κατά του Φόρου Εισοδήµατος» και ασφαλώς το «Κίνηµα της ∆ωρεάν Βενζίνης» _ διότι ποιο το νόηµα να µην πληρώνεις διόδια όταν δεν σου δίνουν και τζάµπα βενζίνη να τρέξεις στους τζάµπα δρόµους;
ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ, το τζάµπα διόδια δεν είναι αρκετό. ∆ιότι από τη στιγµή που αποφασίσουµε να µην πληρώνουµε διόδια, δεν βλέπω γιατί θα πρέπει να πληρώνουµε φόρους. Κι αν είναι να κόψουµε κάτι από τα δυο, θεωρώ χίλιες φορές πιο συµφέρον να κόψουµε τους φόρους που µας κοστίζουν πολύ περισσότερο από τα διόδια.
ΜΟΝΟ ΠΟΥ εξ όσων γνωρίζω κι εξ όσων έχουν αποδειχθεί, δυο µόνο τρόποι υπάρχουν για να φτιάχνει η Ελλάδα δρόµους. ΕΙΤΕ ΝΑ τους πληρώνουν µε µορφή διοδίων εκείνοι που τους χρησιµοποιούν. Να τους πληρώνουν, δηλαδή, οι χρήστες.
ΕΙΤΕ ΝΑ τους πληρώνουν από τους φόρους τους ακόµη κι εκείνοι που δεν θα διανοηθούν ποτέ να τους περάσουν. Να τους πληρώνουν, δηλαδή, οι φορολογούµενοι ή έστω αυτό το δύσµοιρο 40% των Ελλήνων που πληρώνει φόρο εισοδήµατος έστω και ένα ευρώ ετησίως – διότι οι υπόλοιποι, ούτως ή άλλως, στο τζάµπα τη βγάζουν!
ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ, έως τώρα θεωρούσα ότι δικαιότερος τρόπος χρηµατοδότησης της κατασκευής δρόµων είναι ο πρώτος αλλά έχω κάθε διάθεση να το συζητήσουµε. Μπορεί να είναι έτσι, µπορεί να είναι αλλιώς, µπορεί να ισχύσουν και τα δυο συστήµατα.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ δεν συζητείται είναι ότι τρίτη µέθοδος δεν υπάρχει – εκτός, βεβαίως, κι αν βρεθεί πετρέλαιο στην Πλατεία Συντάγµατος...
ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ότι η κατάργηση των διοδίων µπορεί µε µεγάλη άνεση να οδηγήσει στην κατάργηση των δρόµων. ∆ιότι αν δεν πληρώνουν τους δρόµους οι χρήστες τους, γιατί να τους πληρώνουν οι φορολογούµενοι; Κορόιδα είναι;
ΚΑΙ ΔΕΝ είναι µόνον οι δρόµοι. Είναι γενικώς τα έργα υποδοµής. Τα οποία είτε τα θέλουµε άρα πρέπει να τα πληρώσουµε, είτε δεν θα τα πληρώσουµε άρα δεν θα τα έχουµε.
ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ.
Γι’ αυτό όσοι φωνάζουν «ζήτω ο Τζάµπας!» χρήσιµο είναι να αναρωτιούνται: ποιος θα πληρώσει όσα ο Τζάµπας ελευθέρως θα προσφέρει; Και µη µου πείτε ότι θα τα πληρώσει ο Τζάµπας διότι εξ όσων γνωρίζω και δεν έχει µία και τον κυνηγάει και η τρόικα.
Του Γ.Πρετεντέρη από Τα ΝΕΑ
Σημείωση Αντίλογου:
Μιά χαρά τα λέει ο κ. Πρετεντέρης...
Πολλοί ίσως θα μπορούσαν να προσυπογράψουν ΑΝ...
- Δεν θυμόταν τα ΤΕΡΑΣΤΙΑ κονδύλια που ήρθαν υπό μορφή πακέτων από την Ευρωπαϊκή Ένωση από το 1981 έως σήμερα , με σκοπό να εκσυγχρονισθούν οι ΥΠΟΔΟΜΕΣ της χώρας μας...
- Τα πακέτα ήρθαν , ΣΚΟΡΠΗΣΤΙΚΑΝ σε ορισμένους φιλικά προσκείμενους Εργολαβο- Εκδοτο-Επιχειρηματο- Κρατικοδιαιτους που με το κόλπο των προσφορών κατάφεραν να έχουν συγκεντρώσει σχεδόν όλα τα μεγάλα έργα της χώρας...
- Δεν γνώριζε ότι ο Μέσος Όρος του κόστους ενός χιλιομέτρου στην χώρα μας έφθασε να είναι πενταπλάσιο από αυτό άλλων κοινοτικών χωρών...
- Η ποιότητα των δρόμων ήταν ΑΝΑΛΟΓΗ με τους αυτοκινητοδρόμους των λοιπών Ευρωπαϊκών χωρών (που ιδιαίτερα στις βόρειες χώρες καταπονούνται ιδιαίτερα τον χειμώνα σε αντίθεση με την χώρα μας...)...
- Δεν πλημμύριζαν με την πρώτη βροχή τα έργα που έγιναν για να ΜΗΝ πλημμυρίζουν τα συγκεκριμένα σημεία...
- Αν , Αν , Αν...
Δεκάδες ΑΝ.
Δυστυχώς κ. Πρετεντέρη το Δημόσιο και οι (Γνωστοί πλέον σε όλους ...) Εργολάβοι δεν έχουν την "έξωθεν καλή μαρτυρία" από το σύνολο του Ελληνικού λαού.
Ας μας πεί ο κ. Πρετεντέρης (που και κοσμοπολίτης είναι , και κοσμογυρισμένος) όμως , σε ποια άλλη χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης εφαρμόζεται η πρακτική της ΠΡΟΕΙΣΠΡΑΞΗΣ από τους εργολάβους ποσών που ΘΑ συγκεντρώσουν για ΝΑ φτιάξουν (κάποτε) τον δρόμο;;;
Ας μας υποδείξει ο κ. Πρετεντέρης ΜΙΑ ακόμα Ευρωπαϊκή χώρα που για να μετακινηθείς μεταξύ των ΔΥΟ μεγαλυτέρων πόλεών της πρέπει να σταματήσεις (Αν δεν κάνω λάθος) Εννέα (!!!) φορές και να καταβάλλεις διόδια που πλησιάζουν σε κόστος 0,10 € / Χιλιόμετρο ;;;
ΟΣΕΣ (γιατί ΔΕΝ ΈΧΟΥΝ ΟΛΕΣ) χώρες έχουν διόδια τα χρήματα πάνε στην ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ των δρόμων και πράγματι χρησιμοποιούνται για αυτό τον σκοπό...
Στην Χώρα μας η ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ είναι κάτι ΑΓΝΩΣΤΟ για τους δρόμους μας.
Υπάρχουν και εξαιρέσεις βέβαια , αλλά μάλλον μιλάμε για ΕΝΑΝ (ακριβοπληρωμένο ...) δρόμο...
Και κάτι τελευταίο...
Θα μπορούσα και εγώ να προσυπογράψω το άρθρο του, ΑΝ δεν γνώριζα ότι εργάζεται σε μία επιχείρηση που μέτοχος είναι Εργολάβος Δημοσίων Έργων...
2 σχόλια:
Στην ανάρτηση "Μόνο οι χρήστες" που έκανα στις 7/1 στο blog http://antiparatheseis1.blogspot.com , κάποιοι σχολιαστές με χαρακτήρισαν "τρελάρα" με χαρτί κιόλας! Αυτός είναι ο Έλληνας κύριοι! Για το λόγο αυτόν πιστεύω ότι δεν υπάρχει ελπίδα! Αν είδατε και ακούσατε χθες τη Λιάνα Κανέλλη στο Χατζηνικολάου θα καταλαβαίνατε γιατί δεν υπάρχει ελπίδα! Αν βλέπατε, ακούγατε και αποκωδικοποιούσατε, στο ίδιο δελτίο τον κύριο Ρέππα να προσπαθεί να πείσει τον εαυτό του ότι στις ΔΕΚΟ πρέπει να γίνουν πράγματα για τα οποία το "92 ξεβρακώνανε ανθρώπους στην Ομόνοια και να προσπαθεί να πείσει πάλι τον εαυτό του ότι αυτά που πρέπει να γίνουν μπορούν να γίνουν χωρίς απολύσεις, χωρίς μετατάξεις και, σχεδόν χωρίς αυξήσεις, τότε δίκαια θα θέτατε το ερώτημα γιατί ο άνθρωπος δεν παραιτείται αφού καλείται να στηρίξει κάτι στο οποίο δεν πιστεύει! Αλλά, είπαμε "Αυτή είναι η Ελλάδα"!
Λυπούμαι κύριε Πρετεντέρη που γίνεστε εντελώς παραπλανητικός εκτός κι αν είστε τόσο μετρίου IQ.
Ποιός μιλά για την εφορία; Για τα διόδια μιλάμε. Μην τα μπλέκουμε επίτηδες. Εκτός κι άν μπουν κι εκεί ιδιώτες. Μήπως εκεί το πάτε; να μας προετοιμάσετε;
Ποιούς δρόμους να καταργήσουμε κύριε; αυτούς που ήδη υπάρχουν; και που τους έχουμε πληρώσει μια και δυο και τρείς;
Και μη μου πείτε για τη συντήρηση. Πως γινόταν τόσα χρόνια;
Ας γίνουμε όλοι πιο σοβαροί, και οι επαγγελματίες και οι δημοσιογράφοι και το κράτος να βάλει λογικούς φόρους και τότε να δείτε που όλοι θα πληρώνουν κύριε.
Αλλά τα πρότυπα που προβάλονται τόσα χρόνια είναι του ραγιαδισμού,του εύκολου πλουτισμού και της αρπαχτής. Ευτυχώς κάποιοι δεν έχουμε αλλοτριωθεί στο βαθμό που θα 'θελαν το κεφάλαιο και η εξουσία και απαιτούμε τα αυτονόητα.
Δημοσίευση σχολίου