Το ίδιο ακριβώς συνέβει και με τα Ολυμπιακά Ακίνητα.
Τα ακριβοπληρωμένα έργα από τον Ελληνικό λαό λεηλατήθηκαν , ερείπωσαν , και τελικά στοιχίζουν ακόμα και σήμερα στον Έλληνα φορολογούμενο.
Για να επανέλθουμε όμως στο Ελληνικό.
- Οι αιθεροβάμονες ζητούν να κάνει η Ελλάδα ένα πάρκο τύπου "Central Park" και να μην κτισθεί ούτε ένα κυβικό μέτρο κτίσματος.
- Οι πρακτικοί ζητούν να μήν χαλάσουν οι διάδρομοι προσγείωσης και να χρησιμοποιηθεί σαν αεροδρόμιο για μικρά αεροσκάφη και σαν πίστα αγώνων (που ΔΕΝ έχει η Ελλάδα...) μέχρι και F-1...
- Υπάρχουν άλλες προτάσεις που θεωρούν κάποιο συνδυασμό πιο ιδανικό.
Ότι όμως και να αποφασισθεί θα έχει και υπέρ και κατά.
- Σαν Πάρκο είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ για το λεκανοπέδιο αφού οι χώροι πρασίνου είναι ελάχιστοι σε σύγκριση με άλλες Ευρωπαϊκές πόλεις...
Η κατασκευή ενός τέτου μεγέθους πάρκου απαιτεί κονδύλια που πολύ απλά ΔΕΝ υπάρχουν. Αλλά ακόμα και ΑΝ με κάποιο μαγικό τρόπο κατασκευαζόταν είναι ΒΕΒΑΙΟ ότι εντός δύο - τριών ετών θα ήταν σε τέτοια κατάσταση ώστε να μήν μπορεί να χρησιμοποιηθεί...
Για όποιον αμφιβάλει για την φθορά του δεν έχει παρά να επισκεφθεί κάποιο από τα υπάρχοντα πάρκα της Αθήνας...
- Η δημιουργία ενός αεροδρομίου για πτήσεις αναψυχής με ιδιωτικά (κυρίως) μικρά αεροσκάφη και πιθανόν πίστας αγώνων θα έβαζε την χώρα στον χάρτη των μηχανοκίνητων σπόρτς (δείτε πώς από το ΠΟΥΘΕΝΑ μπήκε στο καλεντάρι η Τουρκία με την δημιουργία πίστας F-1).
Σίγουρα θα βοηθούσε και στην αποφυγή των τροχαίων ατυχημάτων αφού και σχολές εκμάθησης γρήγορης οδήγησης θα υπήρχαν και εκτόνωση θα προσέφερε.
Θα βοήθησε και στον Τουρισμό Υψηλής κατηγορίας επισκεπτών η δημιουργία του αεροδρομίου για πτήσεις μικρών αεροσκαφών...
- Η Τρίτη λύση προσπαθεί να τα συνδυάσει όλα τα παραπάνω.
Η λύση αυτή βρίσκεται στο στόχαστρο κάι των δύο άλλων προτάσεων.
Από την μία οι επαγγελματίες "οικολόγοι" διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους και από την άλλη οι πρακτικοί θεωρούν "Έγκλημα" την καταστροφή των διαδρόμων (ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ κατασκευή...) προσγείωσης.
Μένει να δούμε πώς σκέπτεται ο Εμίρης να εκμεταλλευθεί το Ελληνικό για να πάρουμε θέση.
Στο Hong Kong πάντως που καταργήθηκε το παλιό αεροδρόμιο (Kai Tak ) θεωρήθηκε σαν καλύτερη λύση η τρίτη...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου