Ηδη τον προηγούμενο μήνα τα δημοσιονομικά έσοδα από την αγορά αυτοκινήτου άγγιξαν μόλις τα 70 εκατ. ευρώ από 160 εκατ. ευρώ που κυμαίνονταν τα προηγούμενα χρόνια τον αντίστοιχο μήνα.
Στελέχη της αγοράς επισημαίνουν πως από την στιγμή που η κυβέρνηση δεν έχει λάβει κανένα απολύτως μέτρο στήριξης των πωλήσεων ο κλάδος που απασχολεί περισσότερους από 100.000 υπαλλήλους θα προβεί για πρώτη φορά στην ιστορία του σε δραστικές περικοπές (μειώσεις μισθών, απολύσεις, ελαστικές μορφές εργασίας) με ότι και αν σημαίνει κάτι τέτοιο για την ίδια την αγορά αλλά και τα δημοσιονομικά έσοδα της χώρας.
Οι εταιρείες των οποίων οι πωλήσεις μειώθηκαν σε ποσοστό υψηλότερο του 70% ήταν οι Chrysler 90,9%, Porsche 90,5%, BMW 88,8%, Land Rover και Mazda 84,2%, Mercedes 82,3%, Ssangyong 80%, Audi 77,9%, Volvo 74,6%, Subaru 74,2% και η Saab 73,3.
Οι υπόλοιπες εισαγωγικές σημείωσαν πτώση η οποία κυμαίνονταν από 21 έως και 69% ενώ η Citroen και η Fiat κατάφεραν να περιορίσουν τις απώλειες καθώς τα ποσοστά πτώσης τους κυμάνθηκαν 9,8 και 20,3% αντίστοιχα.
Πηγή:i-reporter
Σημείωση Αντίλογου: Να μήν περιαυτολογούμε αλλά την εξέλιξη αυτή την είχαμε αναφέρει εδώ και μήνες από τότε που η πολιτική αυτή ήταν ακόμη σαν "φήμη"...
Παραθέτω μερικές δειγματοληπτικές αναρτήσεις:
Όταν ένας απλός άνθρωπος σαν τον γράφοντα μπορεί να αντιληφθεί ότι αυτές οι κινήσεις θα φέρουν τα αντίθετα από τα προσδοκώμενα αποτελέσματα (δηλαδή ΜΕΙΩΣΗ των εσόδων του κράτους)πώς δεν μπορούν να το αντιληφθούν οι Αμερικανό-σπουδαγμένοι (με τα σχετικά Μάστερ και Δοκτορά ) αρμόδιοι που εισηγούνται τα μέτρα.
Ακόμα μεγαλύτερη απορία μου δημιουργεί η ΕΜΜΟΝΗ να διατηρούνται τα συγκεκριμένα μέτρα που θα οδηγήσουν σε ΑΚΟΜΑ μεγαλύτερη υστέρηση των εσόδων του κράτους!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου