(ΑνάρτησηOA-AEGEAN Εις "Σάρκαν μίαν";;;)
Ο λόγος για τον κ. Βγενόπουλο της Μ.Ι.G (ΟΑir) και τον κ. Βασιλάκη της AEGEAN.
Αυτό το ΚΑΛΟ νέο , άλλες εποχές θα έφθανε να κάνει άλματα το ΧΑΑ και φυσικά οι μετοχές των εν λόγω εταιρειών...
Σήμερα το ΧΑΑ απλά υποδέχεται την είδηση με ελαφρά άνοδο...
Το ΚΑΚΟ νέο είναι ότι δημιουργείται ένα μονοπώλιο στην Ελλάδα (οι λοιπές Ελληνικές εταιρείες είναι μόνο για τα προσχήματα...) που ο Έλληνας επιβάτης θα πληρώσει ακριβά...
Αν η Επιτροπή ανταγωνισμού κάνει δεκτή την συγχώνευση , οι επιβάτες γυρίζουν πίσω στην εποχή του μονοπωλίου της ΟΑ όπου για να πετάξεις εσωτερικό έπρεπε να ήσουν "πλούσιος" η σε "Επείγουσα" ανάγκη...
Για να μήν μιλάμε όμως από την πλευρά του επιβάτη μόνο , σαν επιχειρηματική κίνηση είναι καλή αν και ήταν λίγο- πολύ αναμενόμενη .
Όλα τα δεδομένα ήταν μπροστά στα μάτια των παρατηρητών...
- Όλως τυχαίως έφυγαν τα κυριότερα στελέχη της AEGEAN και πήγαν στην ν.Ο.Α!!!
- Όλως τυχαίως αυτά τα στελέχη πήραν στην ν.Ο.Α προσωπικό με κριτήρια AEGEAN (οι ίδιοι άνθρωποι είχαν κάνει τις προσλήψεις προσωπικού και στην A3)!!!
- Όλως τυχαίως επέλεξαν τα αεροσκάφη που πήρε η ν.ΟΑ να είναι της ιδίας οικογένειας με αυτά της AEGEAN (Airbus A3XX)!!!
Σαν πολλές φαίνονται οι συμπτώσεις!!!
Αφήνω τελευταίο για σχολιασμό το γεγονός ότι κατά την διάρκεια των προσφορών για την πώληση της
ΟΑ η προσφορά της AEGEAN αν και μεγαλύτερη σε τίμημα δεν έγινε αποδεκτή από την επιτροπή ανταγωνισμού προς αποφυγή δημιουργίας μονοπωλίου...
Να δούμε αν με την αλλαγή της κυβέρνησης άλλαξε και η άποψη της επιτροπής και δεν βλέπει πλέον "πρόβλημα" ανταγωνισμού.
Για τα νέα Logo κλπ σύντομα θα έχουμε λεπτομέρειες...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου