Η Δημοσίευση ενός "ρεπορτάζ" την 19/10/09 (Μεθόδευση Ντόρας για τον «διορισμό» της «Aegean») είχε και συνέχεια την 01/11/09 (Η Ντόρα έκανε τους διπλωμάτες μας πράκτορες της «Aegean») όλως τυχαίως στα άρθρα αυτά δίπλα ακριβώς υπάρχει η διαφήμιση της OLYMPIC AIR του κ.Βγενόπουλου....
Του Ανταγωνιστή της AEGEAN δηλαδή...
Αυτού που βρίσκεται σε διαδικασία αλληλομηνύσεων με την κα. Μπακογιαννη...
Αυτά τα "αντικειμενικά" ρεπορταζ χρησιμοποιούνται πλέον από το στρατόπεδο του κ. Σαμαρά και τα Blogs που τείνουν προς την υποψηφιότητά του για να πλήξουν την κα.Μπακογιάννη.
Είναι κρίμα... , ένα δύσκολο για τους μή γνώστες θέμα που λαϊκίστικα εκμεταλλεύεται η λίαν εχθρική και αφοσιωμένα υπηρετούσα τα συμφέροντα του αφεντικού εφημερίδα να χρησιμοποιείται για εσωκομματικά χτυπήματα.
Η Εφημερίδα πάντως πέτυχε τον σκοπό της , βγήκαν μαχαίρια...........
To blog αυτό δεν θα εμπλακεί σε τέτοιου είδους αντιπαραθέσεις , η τακτική της υιοθέτησης θέσεων αποδεδειγμένων εχθρών της Ν.Δ δεν είναι στην λογική του.
Στην συνέχεια (για όποιον ενδιαφέρετε θα παρουσιάσω το καθεστώς που προϋπήρχε και το τι συμβαίνει σήμερα. Δυστυχώς αυτό δεν είναι εύκολο θέμα και απαιτεί ειδικές γνώσεις .
Οι ανακρίβειες των ρεπορτάζ είναι πολλές.
Η κυριότερη ανακρίβεια που πάνω σε αυτή στηρίζεται είναι ότι έγινε "ξαφνικά" συμφωνία για να πετάξει και η AEGEAN προς Τουρκία.
Αντιγράφω την ανακοίνωση της Πολιτικής Αεροπορίας (ΠΗΓΗ :kathimerini)
Τονίζω με έντονα τα σημεία που έχουν σημασία........
Quote
H διακρατική σύμβαση Ελλάδας-Τουρκίας που υπεγράφη το 1948 προέβλεπε 16 πτήσεις την εβδομάδα από μία ή περισσότερες αεροπορικές εταιρίες και όχι μόνο από την Ολυμπιακή. Όμως, στα τέλη της δεκαετίας του '90, ο ιδιωτικός ανταγωνισμός ζήτησε το 2002, μερίδιο από τις πτήσεις και το αίτημα εγκρίθηκε και με την υπ' αριθ. Δ1/Β/19648/1241/17-5- 2004 απόφαση ΥΜΕ διορίσθηκε ήδη από τότε η εταιρεία Aegean ως ο δεύτερος Ελληνικός αερομεταφορέας, που δικαιούτο να πετά στην Κωνσταντινούπολη.
Για να μη χάσει τις πτήσεις της η Ολυμπιακή, οι τότε ηγεσίες των υπουργείων Μεταφορών και εξωτερικών, καθώς και της ΥΠΑ, αποδύθηκαν σε μία έντονη διπλωματική προσπάθεια προς την Τουρκία και επετεύχθη η αύξηση των πτήσεων από 16 σε 31 εβδομαδιαίως. Την απόφαση αυτή ο κ. Κωνσταντινίδης χαρακτηρίζει εθνική επιτυχία, καθώς όπως σημειώνει, εξυπηρετούντο και οι νέες αεροπορικές εταιρείες, χωρίς να χάνει τίποτε η Ολυμπιακή.
Ο κ. Κωνσταντινίδης αναφέρει επίσης ότι για όλες τις ενέργειες ήταν ενήμερο το ΥΜΕ, με εξαιρετικώς επείγον έγγραφο που έστειλε το ΥΠΕΞ στις 4-6-2009, αλλά και από την ΥΠΑ στις 25-6-2009. Επίσης, χαρακτηρίζει ψευδές, ότι τάχα η ελληνική πλευρά αξίωνε «επειγόντως» την υπογραφή του Μνημονίου και προσθέτει ότι η ΥΠΑ είχε ήδη ειδοποιήσει, ως όφειλε, την αρμόδια Γενική Διεύθυνση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, γεγονός που κατά τον κ. Κωνσταντινίδη, σημαίνει ότι με την υπογραφή του μνημονίου επιτεύχθηκε όχι μόνον εθνικός, αλλά και Κοινοτικός σκοπός.
Ο τέως διοικητής της ΥΠΑ επισημαίνει ακόμη ότι «προξενούν κατάπληξη αλλά και προβληματισμό τα πρόσφατα δημοσιεύματα και οι δηλώσεις διαφόρων, πού, είτε φέρονται, να αγνοούν είτε δυσαρεστούμενοι, από την επιτυχή προώθηση των Ελληνικών συμφερόντων και αντί να συγχαίρουν τις Ελληνικές Αρχές δημιουργούν την εντύπωση δήθεν σκανδάλου».
Καταλήγοντας ο κ. Κωνσταντινίδης σημειώνει ότι ενήργησε νόμιμα, αποτελεσματικά και επωφελώς για την Ελλάδα, εκτιμά ότι θα πρέπει να του ζητήσουν συγνώμη όσοι προσπάθησαν να τον εμπλέξουν με συκοφαντικές ή δυσφημιστικές δηλώσεις και υπαινιγμούς και δηλώνει ότι επιφυλάσσεται κάθε δικαιώματός του κατά κάθε, ανεξαιρέτως, εμπλεκομένου, που τον έχει με οποιονδήποτε τρόπο θίξει ή θα το πράξει στο μέλλον.
UnQuote
Tί βλέπουμε εδώ;;;
Μόνο κεραυνός εν εναιθρία δεν ήταν η έναρξη πτήσεων της AEGEAN στην Κωνσταντινούπολη....
Κατηγορήθηκε επίσης ο χρόνος που έγινε αυτή η έναρξη των πτήσεων της AEGEAN.
Η Εταιρεία όμως έκανε την πρώτη της πτήση προς Κωνσταντινούπολη (inaguration flight) την 09/09/09 , δηλαδή όταν ΗΔΗ είχε πωληθεί η Ο.Α στον κ. Βγενόπουλο.
Καταρρίπτεται ο μύθος ότι το ΥΠΕΞ έδρασε ενάντια στα συμφέροντα της χώρας την εποχή που προσπαθούσε να πουλήσει την Ο.Α.
Η έναρξη πτήσεων από την AEGEAN έριξε τις τιμές στην γραμμή που εκμεταλλευόταν από το 1948 δύο ΚΡΑΤΙΚΕΣ εταιρείες η Ο.Α από την Ελλάδα και η Τ.Η.Υ από την Τουρκία και που λόγω μονοπωλίου τις κρατούσαν τεχνητά σε ιδιαίτερα ακριβό επίπεδο.
Σήμερα η τιμή των εισιτηρίων έχει πέσει σε λιγότερο από το μισό από την τιμή που υπήρχε παλαιότερα , με αποτέλεσμα την αύξηση της κίνησης (που φυσικά αυξάνει τα έσοδα του κράτους αφού εισπράττει περισσότερους φόρους Αεροδρομίων) γιατί ΜΟΝΟ αυτό εισπράττει το κράτος.
Καμία σημασία δεν έχει αν η αεροπορική εταιρεία χρεώνει 10 € η 100 € το δρομολόγιο , οι φόροι ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΟΙ ΊΔΙΟΙ..................
Μια άλλη ανακρίβεια αφορά την άλλη ιδιωτική εταιρεία (την PEGASUS) που πετά από την πλευρά της Τουρκίας / Σμύρνη στην Ελλάδα/Αθήνα και μάλιστα κατηγορήθηκε η π.ΥΠΕΞ ότι "Άνοιξε την πόρτα" για πτήσεις προς τα κατεχόμενα !!!
Ας δούμε αν είναι αλήθεια κάτι από αυτό....
Η PEGASUS πράγματι κάνει πτήσεις από το αεροδρόμιο των κατεχόμενων ECRAN (ECN) η LEFCOSA προς την Τουρκία. Από το σύστημα κρατήσεων της όμως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να κλείσει ΚΑΝΕΙΣ πτήση από Αθήνα με τελικό προορισμό αυτό το αεροδρόμιο (ECN) αφού δεν παρουσιάζει αυτόν τον συνδυασμό.....
Τώρα ανακάλυψαν ότι υπάρχουν πτήσεις μεταξύ κατεχόμενης Κύπρου και Τουρκίας !!!
Το γεγονός ότι την εποχή του μονοπωλίου ΟΑ/ΤΗΥ η ΤΗΥ πετούσε από όλες σχεδόν τις πόλεις της Τουρκίας πρός ECN δεν ενόχλησε KANENA.
Το γεγονός ότι υπάρχει η kthy δηλαδή η "CYPRUS TURKISH AIRLINES" εδώ και 35 χρόνια και ότι εκτελεί πτήσεις από το ECN πρός ΟΛΕΣ τις μεγάλες πόλεις της Τουρκίας αλλά και ΟΛΕΣ σχεδόν τις Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες φυσικά δεν ενόχλησε KANENA.
Η άλλη Τουρκική εταιρεία που εκμεταλλέυθηκε την αύξηση των πτήσεων Ελλάδας -Τουρκίας είναι η SUNEXPRESS αλλά αυτή δεν πετά ΚΑΘΟΛΟΥ προς Κύπρο οπότε την αποσιώπησαν τα "ρεπορτάζ"...
Παραθέτω απόσπασμα που αφορά την συμφωνία Ελλάδας - Τουρκίας από την προκήρυξη της ΥΠΑ για τις υπό διακρατικό έλεγχο γραμμές (Όλη μπορείτε να την κατεβάσετε πατώντας ΕΔΩ).
Παρατηρήστε ότι ο επιτρεπόμενος αριθμός πτήσεων είναι 31 / Εβδομαδιαίως που ενώ στους Τουρκικούς αερομεταφορείς ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ ποιοι επιτρέπεται να πετούν και σε τί συχνότητα στους Ελληνικούς αερομεταφορείς ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ δηλαδή οποιοσδήποτε αερομεταφορέας με Ελληνικό AOC μπορεί να δραστηριοποιηθεί σε πτήσεις Ελλάδας-Τουρκίας.....
Όσον αφορά την εμπλοκή των Ελληνικών πρεσβειών στις διαδικασίες συμφωνίας αύξησης συχνότητας πτήσεων , καλό θα ήταν να γνωρίζουμε ότι εκτός από τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που στην πράξη το μόνο που εμποδίζει κάποια κοινοτική εταιρεία να δραστηριοποιηθεί είναι η εύρεση Slots στα αεροδρόμια , σε οποιαδήποτε ΤΡΙΤΗ χώρα οι πτήσεις γίνονται μέσω διακρατικών συμφωνιών .
Φυσικό είναι να εμπλέκεται το υπουργείο εξωτερικών και οι κατά τόπους πρεσβείες αφού σαν διαπραγματευτής των Ελληνικών συμφερόντων εκπροσωπεί την χώρα και εξετάζει / προωθεί όλες τις διακρατικές συμφωνίες.
Ξέρω ότι κούρασε αυτή η ανάρτηση , είναι πολύ εξειδικευμένη και ίσως δεν έχει ενδιαφέρον για τους περισσότερους , είναι όμως απαραίτητο να γνωρίζουμε την πραγματικότητα ώστε να μην πέφτουμε θύματα της παραπληροφόρησης !!!!
Τα σχόλια είναι την διάθεσή σας για παρατηρήσεις η διευκρινήσεις.
2 σχόλια:
Ωραία όλα αυτά ρε Antilogos αλλά γιατί δεν τα λέει και η ΝΤόρα για να μην καθόμαστε εμείς και κάνουμε εικασίες και προσπαθούμε να δικαιολογούμε ότι "αρλούμπα" της χρεώσει ο καθέ παπάρας;
Εγώ δεν έχω όρεξη να συνεχίσει ο νέος αρχηγός το παλιό βιολί... «έλα μωρέ θα φωνάξουν δυο τρεις μέρες και μετά θα το ξεχάσουν»
ΘΕΛΩ Ο ΝΕΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΣΕ ΟΛΑ και αντί να αφήνει εμένα τον άσχετο ερασιτέχνη να απαντάω, να με "προμηθεύει" με επιχειρήματα...
ΟΥΤΕ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ... ΜΟΝΟ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ:
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΡΩΣΟΥΝ ΟΣΟΙ ΤΑ ΛΕΝΕ!!!
Αντ αυτού βλέπω επιβράβευση όσων λένε αυτά που λες ότι είναι συκοφαντίες και ενδεχομένως να είναι... αλλά όσο δεν το διαψεύδει ο ή η εμπλεκόμενη και τους αβαντάρει τόσο θα ακούς διάφορα... και όταν ακούς διάφορα το σωστό δεν είναι να ζητάς από μένα να μην τα αναπαράγω... το σωστό είναι να ζητάς από τον εμπλεκόμενο να τα διαψεύσει...
Αυτά :)
Φιλικά και περιμένω να μου στείλεις καμιά καλή ανάρτηση ;)
ΥΓ. Όσον αφορά το "επιβραβεύει" και "αβαντάρει" τους υβριστές της... μπες το από γευμα στο blog για να καταλάβεις τι εννοώ...
Αγαπητέ Δεξί Εξτρέμ ,
Προφανώς δεν είμαι υπεύθυνος επικοινωνίας της Ντόρας , οπότε δεν έχω απάντηση στο ερώτημά σου "γιατί δεν τα λέει"...
Δεν νομίζω ότι το "παλιό βιολί" , όπως λές , έχει πολλούς υποστηρικτές.
Σίγουρα δεν είμαι από αυτούς που θεωρούν ότι "τα σκουπίδια κάτω από το χαλί" είναι λύση...
Νομίζω όμως ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση η κα. Μπακογιάννη έχει κάνει τις σχετικές νομικές ενέργειες.
Σαφώς και είμαι μαζί σου στο θέμα διαφάνεια και "τσατίζομαι" με την "επιβράβευση" των συκοφαντών αλλά σαν bloger το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να το στηλιτεύσω και το έχω κάνει σε όποια περίπτωση αντιλήφθηκα και είχα στοιχεία .
Τώρα για την "καλή" δημοσίευση.....
Βάλε αυτήν που και Αντίλογο στην παραπληροφόρηση έχει και πραγματικά έγγραφα που αποδεικνύουν την κατευθυνόμενη προπαγάνδα εναντίον ενός υποψήφιου αρχηγού από τα γνωστά συμφέροντα αποδεικνύει....
Σαν blog αρνούμαι να πάρω θέση υπέρ η κατά κάποιου υποψήφιου αρχηγού .
Άποψη έχω αλλά αποφεύγω να την εκφράσω διότι εκ πεποιθήσεως δεν έχω οπαδικές τάσεις...
Επέτρεψε μου μία προτροπή / συμβουλή:
Δέχομαι την επιλογή σου (και όχι μόνο την δική σου) για στήριξη συγκεκριμένου υποψηφίου, άλλα blogs στηρίζουν άλλη υποψήφια και αυτό είναι θεμιτό.
Καλό θα ήταν να επικεντρώνονται τα σχόλια στα ΘΕΤΙΚΑ των υποψηφίων που στηρίζετε και όχι στα ΑΡΝΗΤΙΚΑ των " αντιπάλων ".
Είμαι βέβαιος ότι όλα τα αρνητικά σχόλια που αναγράφονται από τα "ΚεντροΔεξιά" blogs θα χρησιμοποιηθούν εν καιρώ εναντίον τους αλλά και εναντίον των συγκεκριμένων blogs....
Μ.Φ.Χ
Antilogos Admin
Δημοσίευση σχολίου