
Το Βατερλό των δημοσκόπων ήταν αυτές οι Ευρωεκλογές.
Αποδεδειγμένα πλέον οι καθημερινές δημοσκοπήσεις συνέβαλαν στην απαξίωση της σημασίας που έχουν σαν εργαλείο .
Αμφιβάλω αν υπάρχει άλλη Ευρωπαϊκή χώρα που να πραγματοποιούνται σχεδόν καθημερινές δημοσκοπήσεις από τόσου πολλές εταιρείες .
Την προ των εκλογών περίοδο όλοι δημοσίευαν ποσοστά , τάσεις και συμπεράσματα καθιστώντας το χρήσιμο αυτό εργαλείο σε διαμορφωτή της κοινής γνώμης.
Ακλουθώντας την τάση των δημοσκοπήσεων μπήκαν στο παιχνίδι και τα δημοσιογραφικά sites και blogs.
Πατατράκ έπαθε το site Zougla με την διαδικτυακή δημοσκόπηση που δημοσίευσε , ο Μ.Τριανταφυλόπουλος στα κανάλια ζητωκραύγαζε για την «επιτυχία» της ΔΙΚΗΣ του δημοσκόπησης , αλλά όσο περνούσε η ώρα και παρουσιαζόταν τα πραγματικά αποτελέσματα αντί να ζητήσει συγνώμη για την ΜΗ επιστημονική του δημοσκόπηση ούτε λίγο ούτε πολύ θεώρησε ότι κάνει λάθος ο λαός που ψήφισε ………διαφορετικά !!!
Εξετέθησαν (πέραν των εταιρειών δημοσκοπήσεων ) οι εντολείς τους (Κανάλια , εφημερίδες κλπ) αλλά και blogs (που πουλώντας «μαγκιά» ) δημοσίευαν Exit Polls πρίν την 19,00 ………
Ορισμένα Blogs όπως Troktiko (προς τιμήν του) , φρόντισαν να μαζέψουν τις προηγούμενες αναρτήσεις τους και να ζητήσουν συγνώμη που παρασύρθηκαν , άλλα όμως προσπάθησαν να περάσουν την άποψη ότι υπάρχει «πρόβλημα» που δημιουργεί το Υπ. Εσωτερικών.
Οι Έλληνες πήραν το μήνυμα.
Θα τους τρελάνουν τους δημοσκόπους και τα παπαγαλάκια τους.
Άλλα ψηφίζουν και άλλα δηλώνουν .
Ο καιρός που οι (πολυεκατομμυριούχοι πλέον) δημοσκόποι έβγαζαν εύκολα χρήματα χρησιμοποιώντας ανασφάλιστους part time εργαζόμενους πέρασε ανεπιστρεπτί.
Οι συνέλληνες τους έχουν καταλάβει όλους , ακόμα και οι πιο καλόπιστος έχει καταλάβει τον ρόλο που παίζουν και εκδικείται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου