Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

O Παραλογισμός με τα τέλη κυκλοφορίας συνεχίζεται και το 2011 !!!

Θα θυμάστε μάλλον πόσο φορομπηχτικά ήταν τα τέλη κυκλοφορίας το 2010...
Θα θυμάστε και την δέσμευση της κυβέρνησης για την βελτίωση  το 2011...
Πάρτε λοιπόν τα νέα τέλη κυκλοφορίας να δείτε "Βελτίωση"...

Ας αρχίσουμε με τον παραλογισμό του διαχωρισμού των αυτοκινήτων σε ταξινομημένα το 2011 και πρίν από αυτό.
Για τα μέν αυτοκίνητα που θα ταξινομηθούν το 2011 θα ισχύουν τέλη με βάση τα εκπεμπόμενα καυσαέρια (πράσινα...τέλη τα ονόμασαν !!!) του διπλανού πίνακα...
Για να υπολογίσετε τι θα πληρώσετε θα πρέπει να γνωρίζετε ΤΙ καυσαέρια εκπέμπει το αυτ/το που ΘΑ αγοράσετε...
Παράδειγμα:
Αν αγοράσετε το 2011 ένα BMW της σειράς 3 με 1600 κ.ε θα πληρώσετε τέλη κυκλοφορίας 146 Χ 1,5 € = 219 €...
Αν όμως αγοράσετε το ίδιο BMW της σειράς 3 με 2000 κ.ε θα πληρώσετε τέλη κυκλοφορίας 146 Χ 1,5 € = 219 €...
Ναι δεν είναι λάθος.
ΤΟ ΙΔΙΟ ακριβώς...
Δείτε τις συνημμένες προδιαγραφές από το Site της BMW...

Ο παραλογισμός και η φορομπηχτική νοοτροπία βρίσκεται όταν συγκρίνουμε το τί καλείται να πληρώσει ένας ιδιοκτήτης που έκανε το ΛΑΘΟΣ να πιστέψει στην συνέχεια του Ελληνικού Κράτους.


Για τα ΙΔΙΑ ακριβώς αυτοκίνητα με τις ΙΔΙΕΣ προδιαγραφές (που καλύπτουν την ΤΡΕΧΟΥΣΑ κοινοτική οδηγία) αν ταξινομήθηκαν από 1/1/2005 μέχρι 31/12/2010 θα πληρώσουν τέλη σύμφωνα με τον πίνακα δίπλα...

Δηλαδή το μέν BMW της σειράς 3 με 1599 κ.ε θα πληρώσετε τέλη κυκλοφορίας  240 €...
Παραπάνω 21 € τιμωρία επειδή ταξινομήσατε το 2010...

Αυτό όμως που καταντά ΛΗΣΤΕΙΑ είναι η διαφορά στο BMW της σειράς 3 με 1995 κ.ε θα πληρώσετε τέλη κυκλοφορίας 600 €...
Δηλαδή 379 € παραπάνω από αυτόν που θα το αγοράσει και ταξινομήσει το 2011 !!!

Καταιγίδα φόρων χωρίς αύριο ...

O υπουργός Οικονομικών γνώριζε πολύ καλά με τι είχε να κάνει. Η κλασική περίπτωση διαφθοράς ισχυρών παραγόντων των εφοριακών στο νησί των Φαιάκων, αποδεικνύει πόσο λανθασμένη υπήρξε η κρίση του, όταν ένα ολόκληρο καλοκαίρι διαφήμιζε τις δραστηριότητες του ΣΔΟΕ. Δικαιούται λοιπόν ο πολίτης να αναζητεί το μερίδιο κατά το οποίο παρόμοιοι εκβιασμοί, καταχρήσεις εξουσίας και αποδοχές δωροδοκίας μπορεί να έχουν συμβεί αυτούς τους μήνες.

Με προκλητικό τρόπο, αν αναλογιστούμε την κατάσταση του κράτους, η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών άφησε την είσπραξη των φόρων στην (κακή)... τύχη τους. Τα μηνύματα είχαν έρθει ενωρίς όπως μαρτυρούσαν οι ηθικοί προπηλακισμοί που υπέστη η εξουσία στο πρόσωπο του γενικού γραμματέα του ίδιου υπουργείου. Ακόμη και τότε, ο υπουργός προτίμησε να «σεβαστεί» το δόγμα του opengov και να περιμένει υπομονετικά, ενώ χανόμαστε, την ανάδειξη νέων εντίμων στις πάρα πολλές θέσεις υπευθύνων των εφοριών, τελωνειακών και άλλων παρεμφερών. Με αποτέλεσμα, ακόμη σήμερα, να μην έχει συγκροτηθεί το σώμα των εισπρακτόρων του κράτους. Και όμως, ο κ. Παπακωνσταντίνου είχε διαβάσει την ειδική έκθεση στελεχών του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, πέρυσι το καλοκαίρι, ακριβώς για τη φορολογική διοίκηση.

Έκκληση Σαμαρά προς Κυβέρνηση και Μεταφορείς...

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Κάνω έκκληση στους ιδιοκτήτες των φορτηγών, των οποίων η Συνεδρίαση, αυτή τη στιγμή, είναι σε εξέλιξη, να αναστείλουν τις κινητοποιήσεις τους.

Όπως κάνω έκκληση και στον Πρωθυπουργό να δώσει μεγαλύτερη μεταβατική περίοδο, ώστε να εκτονωθεί η κρίση. Δηλαδή, να κάνει, έστω και τώρα, αυτό ακριβώς που πρότεινε η Νέα Δημοκρατία από την αρχή.

Επισημαίνω δε, τη διαφορά ανάμεσα στη δική μας αντιπολιτευτική στάση, την υπεύθυνη -σήμερα- και εκείνη του ΠΑΣΟΚ, πριν ένα χρόνο: Όταν ο σημερινός Πρωθυπουργός κατέβαινε στον Πειραιά και εμφανιζόταν ως «θύμα» των δακρυγόνων. Που σήμερα, βέβαια, πέφτουν με δική του εντολή.

Κάνω έκκληση, λοιπόν, να πρυτανεύσει η λογική απ’ όλες τις πλευρές.

Σήμερα, όχι αύριο.

Το Εμπόριο έχει φτάσει στα όριά του.

Δεν αντέχει άλλο αυτή την κατάσταση».

Δεν υπάρχει πιο σπάταλο κράτος στην γή...

Σε κανένα ΣΟΒΑΡΟ κράτος δεν κατασκευάζεται ΝΕΟ αεροδρόμιο και κατά την διάρκεια της κατασκευής του δεν έχει ΗΔΗ αποφασισθεί πώς και από ποιους θα γίνει εκμετάλλευση του παλιού...

Το ίδιο ακριβώς συνέβει και με τα Ολυμπιακά Ακίνητα.
Τα ακριβοπληρωμένα έργα από τον Ελληνικό λαό λεηλατήθηκαν , ερείπωσαν ,  και τελικά στοιχίζουν ακόμα και σήμερα στον Έλληνα φορολογούμενο.

Για να επανέλθουμε όμως στο Ελληνικό. 
  • Οι αιθεροβάμονες ζητούν να κάνει η Ελλάδα ένα πάρκο τύπου "Central Park" και να μην κτισθεί ούτε ένα κυβικό μέτρο κτίσματος.
  • Οι  πρακτικοί ζητούν να μήν χαλάσουν οι διάδρομοι προσγείωσης και να χρησιμοποιηθεί σαν αεροδρόμιο για μικρά αεροσκάφη και σαν πίστα αγώνων (που ΔΕΝ έχει η Ελλάδα...) μέχρι και F-1...
  • Υπάρχουν άλλες προτάσεις που θεωρούν κάποιο συνδυασμό πιο ιδανικό.

Ότι όμως και να αποφασισθεί θα έχει και υπέρ και κατά.
  • Σαν Πάρκο είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ για το λεκανοπέδιο αφού οι χώροι πρασίνου είναι ελάχιστοι σε σύγκριση με άλλες Ευρωπαϊκές πόλεις...
Εδώ μπαίνει το θέμα ΚΟΣΤΟΣ.

Δεν θα "γκρινιάξουμε" για αυτό...

Καμία εκτίμηση δεν τρέφουμε  στο υπάρχον εκπαιδευτικό σύστημα.

Θέριεψε την παραπαιδεία , έκανε τους μαθητές παπαγάλους και τα πανεπιστήμια εφαλτήρια για κομματική καριέρα.

Πόσο  λογικό είναι να μαθαίνει ένας μαθητής απέξω (μέχρι και που μπαίνει η άνω  τελεία) κάποιο μάθημα και να βαθμολογείται βάσει της φωτογραφικής η όχι μνήμης του ;;;

Πόσο λογικό είναι να μπαίνουν στα ΤΕΙ η Στα ΑΕΙ μαθητές που απλά έγραψαν στην κόλα το όνομά τους ;;;

Πόσο λογικό είναι να υπάρχουν φοιτητές που στα 10 - 12 χρόνια που βρίσκονται στο πανεπιστήμιο δεν έχουν περάσει ούτε 2 μαθήματα;;;

Τα πανεπιστήμια στην Ελλάδα είναι "διαλυμένα" όπως ακριβώς είναι και το κράτος μας.

Αψιμαχίες μεταξύ Ιαπωνίας - Κίνας...

Για την ώρα περιορίζονται σε δυσκολίες στο εμπόριο.
Είναι όμως θέμα χρόνου να εξελιχθούν σε κάτι άλλο ...πιο μεγάλο...

Η Κίνα και η Ιαπωνία έχουν παρελθόν μεταξύ τους...
Οι σχέσεις τους πάντα ήταν ένα ρόλερ κόστερ που και σήμερα ακολουθεί την πορεία του.

Ίσως έχετε ενημερωθεί ότι και οι δύο αυτές χώρες έχουν τα ..."Ιμιά" τους.
Πρόσφατα συνελήφθη ο πλοίαρχος ενός κινεζικού αλιευτικού μετά την σύγκρουση που είχε με Ιαπωνικό πλοιάριο της ακτοφυλακής κοντά στις διαφιλονικούμενες νήσους που είναι γνωστές ως Ντιαογιού στην Κίνα και ως Σενκάκου στην Ιαπωνία.
Η Κίνα αξίωσε συγγνώμη και αποζημιώσεις από την Ιαπωνία, αίτημα που απέρριψε η Ιαπωνία , ταρακουνώντας έτσι τις εύθραυστες σχέσεις ανάμεσα στις δύο μεγαλύτερες οικονομίες της Ασίας.

Τώρα η Κίνα άρχισε τα αντίποινα...