Για την ώρα περιορίζονται σε δυσκολίες στο εμπόριο.
Είναι όμως θέμα χρόνου να εξελιχθούν σε κάτι άλλο ...πιο μεγάλο...
Η Κίνα και η Ιαπωνία έχουν παρελθόν μεταξύ τους...
Οι σχέσεις τους πάντα ήταν ένα ρόλερ κόστερ που και σήμερα ακολουθεί την πορεία του.
Ίσως έχετε ενημερωθεί ότι και οι δύο αυτές χώρες έχουν τα ..."Ιμιά" τους.
Πρόσφατα συνελήφθη ο πλοίαρχος ενός κινεζικού αλιευτικού μετά την σύγκρουση που είχε με Ιαπωνικό πλοιάριο της ακτοφυλακής κοντά στις διαφιλονικούμενες νήσους που είναι γνωστές ως Ντιαογιού στην Κίνα και ως Σενκάκου στην Ιαπωνία.
Η Κίνα αξίωσε συγγνώμη και αποζημιώσεις από την Ιαπωνία, αίτημα που απέρριψε η Ιαπωνία , ταρακουνώντας έτσι τις εύθραυστες σχέσεις ανάμεσα στις δύο μεγαλύτερες οικονομίες της Ασίας.
Τώρα η Κίνα άρχισε τα αντίποινα...
Οι κινέζοι τελωνιακοί υπάλληλοι έχουν αρχίσει να ελέγχουν αυστηρότερα τα φορτία προς και από την Ιαπωνία, προκαλώντας καθυστερήσεις και αυξημένα έξοδα(κόστος)...
Οι επιθεωρήσεις των εμπορευμάτων έχουν γίνει όλο και αυστηρότερες στα τελωνεία του Πεκίνου και σε άλλες πόλεις με αποτέλεσμα να πλήττονται τα αγαθά που εξάγει η Ιαπωνία ( Κυρίως αυτοκίνητα και ηλεκτρονικές συσκευές) στην Κίνα αλλά και την καθυστέρηση από την Κίνα στις εξαγωγές φορτίων με σπάνια μεταλλεύματα ζωτικής σημασίας για την βιομηχανία ηλεκτρονικών και αυτοκινήτων...
Φαίνεται ότι ο εμπορικός πόλεμος κλιμακώνεται , πράγμα που θα επηρεάσει και το διεθνές εμπόριο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα αρκεί:
Να μην είναι προσβλητικά , υβριστικά , ειρωνικά , άσχετα με το θέμα , η σεξουαλικού περιεχομένου.
Παρά το ότι ακόμα και τα ανώνυμα σχόλια είναι επιτρεπτά (αρκεί να μην παραβαίνουν τους παραπάνω κανόνες) καλό θα ήταν να σχολιάζετε με κάποιο nic ώστε να υπάρχει πιο προσωπική συζήτηση.
Από την Πρώτη Σεπτεμβρίου Ενεργοποιήθηκε το Moderation στα σχόλια αφού ελάχιστοι φανατικοί , προσπαθούν να κατεβάσουν το επίπεδο του Blog στο ύψος τους...
Γράφοντας σχόλιο σημαίνει την κατανόηση και την αποδοχή εκ μέρους σας των όρων.