Τελικά, το ρεζίλι δεν το γλιτώσαμε. Το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο πήρε πίσω το «όχι» που είπε στο BBC για να γυρίσει σκηνές από τη Μικρή Τυμπανίστρια στο ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο, οι «επαναστάτες» αρχαιολόγοι κατάπιαν αμάσητες τις κορώνες για το σενάριο που «δεν ταίριαζε με τα ιερά μνημεία» και η παραγωγή είπε για μια ακόμα φορά: Μη δίνεις σημασία. Δεν έχουμε να κάνουμε με σοβαρή χώρα.
Τι κατάφερε το ΚΑΣ με τη στάση του απέναντι στην παραγωγή του BBC; Να γελοιοποιηθεί και να γελοιοποιήσει και τη χώρα. Για πολλοστή φορά και από άλλη μια νεοελληνική σκοπιά. Η χτεσινή του συνεδρίαση κατόρθωσε να περικόψει τις ώρες γυρίσματος από 7πρωι-7απόγευμα σε 7 με 1 το μεσημέρι! Τρομερό επίτευγμα! Με τεράστια οφέλη στον ελληνικό τουρισμό, τον πολιτισμό και την επισκεψιμότητα του ναού του Σουνίου!
Θυμίζω απλώς ότι η παραγωγή εξ αρχής δεν απαίτησε να σταματήσει η επίσκεψη τουριστών τη μοναδική μέρα της επόμενης Πέμπτης, που δεν είναι ούτε αργία, ούτε καμιά γιορτή, και πέφτει εκτός Πάσχα των Καθολικών. Δηλαδή δεν είναι καν μέρα αιχμής! Υποσχέθηκε μάλιστα εξ αρχής να διευκολύνει την επίσκεψη με ολιγόλεπτες διακοπές, σαν χάπενινγκ. Επιπλέον, προθυμοποιήθηκε να πληρώσει τα τυχόν χαμένα εισιτήρια.
Με το χτεσινό «ναι» το ΚΑΣ δεν διορθώνει μια κακή προηγούμενη απόφασή του. Την κάνει χειρότερη για τον εαυτό του. Εάν ήταν σοβαρό όργανο θα έπρεπε να εμμείνει στο προηγούμενο «όχι» του. Δεν το πίστευε; Για 6 ώρες ήταν η αντίδραση; Με το «ναι» αποδεικνύει ότι το «όχι» αποφασίστηκε στο πόδι. Ότι τα επιχειρήματα ήταν της πλάκας. Αφού μπορούν να εξαλείφονται μετά από πέντε μέρες! Χωρίς ουσιαστικές αλλαγές εκ μέρους της παραγωγής.
Δηλαδή, όλη η φασαρία έγινε για τις 6 ώρες του μεσημεριού που κόπηκαν; Και για τις οποίες δεν είχε αντίρρηση εξ αρχής η ίδια η παραγωγή του ντοκυμαντέρ;! Δηλαδή, τα επιχειρήματα των πλειοψηφούντων στο «όχι» ανατράπηκαν μόνο και μόνο από την πρωθυπουργική και τις υπουργικές αποδοκιμασίες, μαζί με τις αποδοκιμασίες ικανού μέρους της κοινής γνώμης; Τι σόι επιχειρήματα ήταν αυτά που κάμπτονται από αντιδράσεις;
Κορυφαίο: Το επιχείρημα που έκρινε την ψηφοφορία υπέρ του «όχι» ήταν ότι δεν μπορούσε να δοθεί ένας ιερός τόπος για να γυριστεί σκηνή από ένα έργο που παρουσιάζει για κακό έναν Παλαιστίνιο τρομοκράτη και καλό έναν πράκτορα της CIA. Περί αυτού πρόκειται. Αυτή είναι η δράση του έργου του Τζών Λε Καρέ. Αυτή ήταν η αντίδραση μελών του ΚΑΣ που φρέναρε τα γυρίσματα στο Σούνιο.
Τι απέγινε αυτό το επιχείρημα; Σηκώθηκε ο συγγραφέας από τον τάφο και άλλαξε το βιβλίο; Έκανε καλόν τον Παλαιστίνιο η νέα παραγωγή; Άλλαξαν απόψεις για τους Παλαιστίνιους τα μέλη του ΚΑΣ που ψήφισαν μ αυτές τις απόψεις; Πού πήγε τελικά η επανάσταση; Πού πήγε η υπεράσπιση των Παλαιστινίων; Πουλήθηκε στην υπηρεσία της κυβέρνησης; Στην υπηρεσία της κοινής γνώμης; Στην υπηρεσία του ωραρίου που μειώθηκε κατά 6 ώρες;
Ίσως πρέπει να θυμίσει κάποιος στους αρχαιολάτρεις του ΚΑΣ ότι η Αθηναϊκή Δημοκρατία και τα μνημεία της, όπως και τα προϋπάρχοντα, δεν ανεχόταν την ελευθερία των άλλων και την ανυπακοή επί ποινή εξανδραποδισμού. Η Δημοκρατία τους ήταν ελευθερία μόνο για τους ίδιους. Οι Μήλιοι, οι Σάμιοι, οι Λέσβιοι και όσοι ήθελαν να ζούν ανεξάρτητοι και χωρίς «υποδείξεις» το πλήρωσαν πανάκριβα.
Αυτά τα λίγα αν είχαν εμπεδώσει οι αρχαιολόγοι του ΚΑΣ δεν θα αερολογούσαν συσχετίζοντας Παλαιστίνιους, CIA, Ναό Ποσειδώνα, αρχαία Αθήνα με τα γυρίσματα μιας ταινίας. Λες και ο ναός του Ποσειδώνα ήταν δημοκρατικό προπύργιο ή θα χαρακτηριστεί σιωνιστικό σύμβολο!
Η νέα χτεσινή απόφαση του ΚΑΣ με το «ναι» στα γυρίσματα δεν είναι παρά η έμπρακτη κατάντια της ελληνικής Παιδείας. Είτε εκφράζει προγράμματα, είτε σοβαρές αποφάσεις, είτε σχεδιασμούς, είτε απόψεις, είτε επαναστατικές στάσεις. Κατάντια με την επιπολαιότητα που παίρνονται ή αναιρούνται αποφάσεις. Στο πόδι. Με συναισθηματικούρες ή συμφέροντα. Χωρίς καμιά σοβαρότητα. Σε όλο το νεοελληνικό φάσμα.
Το χτεσινό «ναι» του ΚΑΣ είναι επίσης αντάξιο του «ναι», στο οποίο οι επαναστάτες της κυβέρνησης μετέτρεψαν το «όχι» του 62% του λαού το 2015. Με την ίδια νοοτροπία. Συνεμορφώθησαν προς τας υποδείξεις. Όπως όλοι οι επαναστάτες του καναπέ από το 1974 και δώθε. Που σώζουν την Ελλάδα βυθίζοντάς την στον Τρίτο κόσμο. Οικονομικά, μορφωτικά, πολιτιστικά.
Γ. Παπαδόπουλος- Τετράδης στο Liberal.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα αρκεί:
Να μην είναι προσβλητικά , υβριστικά , ειρωνικά , άσχετα με το θέμα , η σεξουαλικού περιεχομένου.
Παρά το ότι ακόμα και τα ανώνυμα σχόλια είναι επιτρεπτά (αρκεί να μην παραβαίνουν τους παραπάνω κανόνες) καλό θα ήταν να σχολιάζετε με κάποιο nic ώστε να υπάρχει πιο προσωπική συζήτηση.
Από την Πρώτη Σεπτεμβρίου Ενεργοποιήθηκε το Moderation στα σχόλια αφού ελάχιστοι φανατικοί , προσπαθούν να κατεβάσουν το επίπεδο του Blog στο ύψος τους...
Γράφοντας σχόλιο σημαίνει την κατανόηση και την αποδοχή εκ μέρους σας των όρων.