Aπό έναν εργολάβο φαίνεται ότι θα κατασκευαστεί τουλάχιστον ο μισός αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος, αρχικού προϋπολογισμού 470 εκατ. ευρώ, παρά την αρχική πρόθεση του υπουργείου Υποδομών το έργο να ανατεθεί σε πολλές εταιρείες, αιτιολογία βάσει της οποίας προχώρησε στη δημοπράτησή του σε 8 τμήματα.
Χθες κατατέθηκαν οι προσφορές για την 4η από τις 8 συνολικά εργολαβίες που αφορά το τμήμα Βάρδα - Κυλλήνη, μήκους 9 χλμ., προϋπολογισμού 74 εκατ. ευρώ, όπου μειοδότης είναι και πάλι η εταιρεία Τοξότης - Ομάδα Κατασκευών, του ομίλου Καλογρίτσα, με ποσοστό έκπτωσης 50,39%.
Για το πρώτο τμήμα του Πάτρα-Πύργος που δημοπρατήθηκε, Δουναιίκα-Πύργος, προϋπολογισμού 67,2 εκατ., η προαναφερόμενη τεχνική εταιρεία έδωσε έκπτωση 53%, για το Αμαλιάδα-Δουναιίκα, προϋπολογισμού 58,4 εκατ. 55,3% και για το Κυλλήνη - Αμαλιάδα, προϋπολογισμού 53,250 εκατ. 57,4%.
Δεύτερη καλύτερη οικονομική προσφορά για το τμήμα που δημοπρατήθηκε χθες κατέθεσε η κοινοπραξία ΤΕΚΑΛ-Πετρής με 49,56% και ακολουθούν η Ξανθάκης - Αφοί Παπαϊωάννου με 47,03%, Intrakat ΙΝΚΑΤ+9,72% με 45,95%, Πόρτο Καρράς με 44,85%, Cyfield με 44,19%, ΜΕΤΚΑ ΜΕΤΚ-3,00% με 42,63%, ΕΚΤΕΡ-ΕΡΕΤΒΟ με 40,65%, κοινοπραξία Δομική Κρήτης-Λατομική με 40,04%, J&P Άβαξ με 36,01% και τελευταία η ΑΚΤΩΡ με 35,58%.
Μέχρι σήμερα είναι η μεγαλύτερη σε κόστος εργολαβία από τις 4 που έχουν δημοπρατηθεί. Η πέμπτη του εν λόγω αυτοκινητοδρόμου αφορά το τμήμα Βάρδα - Σαγέικα, με προϋπολογισμό 68 εκατ. ευρώ. Η δημοπράτησή της έχει προγραμματιστεί για τα τέλη Μαρτίου. Η έκτη εργολαβία θα αφορά το τμήμα Σαγέικα - Κάτω Αχαΐα, η έβδομη το τμήμα Κάτω Αχαΐα - ΒΙΠΕ και η όγδοη το τμήμα ΒΙΠΕ - Μιντιλόγλι, ώστε ο οδικός άξονας να ενωθεί με την Ολυμπία Οδό. Φορείς της περιοχής έχουν ζητήσει αλλαγή στη χάραξη του τελευταίου τμήματος, αίτημα που δεν ικανοποιείται από το υπουργείο Υποδομών, με το επιχείρημα πως αν μεταβληθεί το φυσικό αντικείμενο του έργου, τότε κινδυνεύει η χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ. Να σημειωθεί, πάντως, ότι η κατάθεση του Φακέλου Μεγάλου Έργου προς έγκριση στις Βρυξέλλες εκκρεμεί.
Σε εκκρεμότητα είναι και η ανάθεση των τριών πρώτων εργολαβιών με τις πληροφορίες να αναφέρουν πως οι σχετικές συμβάσεις βρίσκονται προς έλεγχο στο Ελεγκτικό Συνέδριο.
Της Τέτης Ηγουμενίδη
Από την έντυπη έκδοση naftemporiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα αρκεί:
Να μην είναι προσβλητικά , υβριστικά , ειρωνικά , άσχετα με το θέμα , η σεξουαλικού περιεχομένου.
Παρά το ότι ακόμα και τα ανώνυμα σχόλια είναι επιτρεπτά (αρκεί να μην παραβαίνουν τους παραπάνω κανόνες) καλό θα ήταν να σχολιάζετε με κάποιο nic ώστε να υπάρχει πιο προσωπική συζήτηση.
Από την Πρώτη Σεπτεμβρίου Ενεργοποιήθηκε το Moderation στα σχόλια αφού ελάχιστοι φανατικοί , προσπαθούν να κατεβάσουν το επίπεδο του Blog στο ύψος τους...
Γράφοντας σχόλιο σημαίνει την κατανόηση και την αποδοχή εκ μέρους σας των όρων.