Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Τα αυτοκίνητα ,οι βουλευτές, οι κρατικοί αξιωματούχοι και η κ Κωνσταντοπούλου...

Να δείξουμε το ήθος  της αριστεράς  με τις πράξεις μας. Αυτή περίπου ήταν η οδηγία του πρωθυπουργού  Αλ Τσίπρα, προς υπουργούς και βουλευτές, άλλα και στα άλλα κομματικά στελέχη , από τις πρώτες μέρες που συγκροτήθηκε η σημερινή κυβέρνηση.
 Η αλήθεια είναι ότι τέτοιες δηλώσεις όπως αυτή έχουν γίνει και στο παρελθόν. Να θυμηθώ μόνον το σεμνά και ταπεινά του Κ Καραμανλή το 2004 και τις αντίστοιχες δηλώσεις του κ Παπανδρέου το 2009.
 Μόνον που συνήθως αυτές οι δηλώσεις είναι απλώς κουβέντες, μεγάλα λόγια , που  γίνονται μόνον και μόνον για λογούς εντυπωσιασμού και  επικοινωνιακής τακτικής.
 Υπάρχουν υπερβολές στις παροχές του κράτους σε υπουργούς, βουλευτές και άλλους κρατικούς αξιωματούχους;

 Και βέβαια υπάρχουν . Και βέβαια υπουργοί , βουλευτές άλλα και άλλοι κρατικοί αξιωματούχοι, έχουν παροχές και  διευκολύνσεις (για να το πω κομψά) που μάλλον δεν θα έπρεπε. Διευκολύνσεις υπερβολικές που δεν βοηθούν έξαλλου σε τίποτε την δουλειά τους.
Ήμουν και συνεχίζω να είμαι υπέρ της άποψης ότι το κράτος, θα πρέπει να παρέχει  στους βουλευτές του όλα τα μέσα ώστε αυτοί να κάνουν την δουλειά τους σωστά. Και αν δεν μπορεί να αντέξει  το κόστος για 300 βουλευτές, ας μειωθεί ο αριθμός τους σε 200 , κάτι που μπορεί άμεσα να γίνει. Το προβλέπει και το Σύνταγμα.
Έτσι, πιστεύω ότι όλοι οι έλληνες βουλευτές θα πρέπει να έχουν ένα γραφείο αξιοπρεπές και συνεργάτες με προσόντα για να μπορούν να τεκμηριώνουν τις θέσεις και προτάσεις τους. Και για να γίνει αυτό , δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε την Αμερική. Αρκεί να δούμε το σύστημα που έχουν άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, οι ΗΠΑ άλλα και το ίδιο το Ευρωκοινοβούλιο.
 Και σε αυτό τον τομέα, η  νέα Πρόεδρος της Βουλής, η κ Κωνσταντοπούλου που δείχνει να θέλει να ασχοληθεί με όλα και να αναταράξει τα νερά, μπορεί να κάνει εύκολα μερικές κινήσεις που θα φέρουν άμεσα αποτελέσματα.
  Όσον άφορα τώρα το «κρίσιμο» θέμα των βουλευτικών αυτοκίνητων, που δεν είναι το βασικό, άλλα έχει γίνει «κεντρικό θέμα συζητήσεων».
Νομίζω ότι εδώ τα πράγματα είναι απλά. Με τον μισθό που παίρνουν οι βουλευτές, μπορούν πολύ εύκολα να αγοράσουν ή να πάρουν με leasing ένα αυτοκίνητο της αρέσκειας τους και να πληρώνουν την δόση από το μισθό τους.
Υπάρχει επίσης και η άλλη λύση που ακόλουθη το Ευρωκοινοβούλιο. Στις Βρυξέλλες, υπάρχουν αυτοκίνητα με οδηγούς στο Ευρωκοινοβούλιο, τα όποια μπορούν να χρησιμοποιούν  οι Ευρωβουλευτές, αφού ειδοποιήσουν και εφόσον είτε η έναρξη είτε το τέλος της διαδρομής είναι το κτίριο του ευρωκοινοβουλίου. Απλά πράγματα.
  Λύσεις λοιπόν υπάρχουν. Καιιδιαιτερα για τα θέματα που λόγω και της οικονομικής κρίσης, θεωρούνται  επίκαιρα και καυτά.
 Υπάρχουν βέβαια, μια και συζητάμε για το θέμα των αυτοκίνητων και τα υπουργικά αυτοκίνητα. Δεν είμαι κατά της χρήσης αυτοκίνητων από τους υπουργούς. Το αντίθετο θα έλεγα. Όμως , όταν οι υπουργοί αυτής της κυβέρνησης έκαναν διαφήμιση τις πρώτες μέρες ότι πήγαιναν με τα ποδιά  ή με το ιδιωτικό τους αυτοκίνητο στην δουλειά, ίσως θα πρέπει να το συνεχίσουν και τώρα. Γιατί , άλλα γίνονται μετά τις 3-4 πρώτες μέρες.
 Και κάτι τελευταίο. Πριν επιτεθούμε στους βουλευτές για τα προνόμια , τα αυτοκίνητα κλπ, ίσως θα πρέπει να δούμε ΑΜΕΣΑ, τα αντίστοιχα «προνόμια»  γ γ υπουργείων  άλλα και διοικητών, πρόεδρων και γενικών διευθυντών των εκατοντάδων μικρών, μεσαίων και ανύπαρκτων κρατικών εταιρειών, που απασχολούν γραμματείς, οδηγούς και αυτοκίνητα. Αυτά μπορούν νομίζω να κοπούν άμεσα. Αύριο το πρωί.
 Αν μας είναι πολυτέλεια τα αυτοκίνητα των βουλευτών, τότε τα αυτοκίνητα (κλπ) όλων αυτών των κρατικών παραγόντων τι είναι….

Του Π. Τρουπιώτη από το Χρηματιστήριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα αρκεί:

Να μην είναι προσβλητικά , υβριστικά , ειρωνικά , άσχετα με το θέμα , η σεξουαλικού περιεχομένου.
Παρά το ότι ακόμα και τα ανώνυμα σχόλια είναι επιτρεπτά (αρκεί να μην παραβαίνουν τους παραπάνω κανόνες) καλό θα ήταν να σχολιάζετε με κάποιο nic ώστε να υπάρχει πιο προσωπική συζήτηση.

Από την Πρώτη Σεπτεμβρίου Ενεργοποιήθηκε το Moderation στα σχόλια αφού ελάχιστοι φανατικοί , προσπαθούν να κατεβάσουν το επίπεδο του Blog στο ύψος τους...

Γράφοντας σχόλιο σημαίνει την κατανόηση και την αποδοχή εκ μέρους σας των όρων.