Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Επιτέλους , βάζουν (;;;) "χέρι" στο δημόσιο...

Ο Ιδιωτικός Τομέας από το πολύ "ξύλο" που έχει φάει (1,5 Εκ. ΑΝΕΡΓΟΙ, ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ , αλλαγή/κατάργηση  συμβάσεων κλπ) δεν μπορεί να "σηκώσει" πλέον στις πλάτες του το ΤΕΡΑΣΤΙΟ Δημόσιο...

Επιτέλους κάποιοι πάνε να σπάσουν το ΤΑΜΠΟΥ της μεταπολίτευσης...

Επιτέλους (έστω και συμβολική) γίνεται ΜΕΙΩΣΗ του κράτους !!!



Οφείλω πάντως να κρατήσω ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ...

Οι πολιτικοί ακόμα ΔΕΝ έχουν δείξει ότι διαθέτουν τις απαιτούμενες δυνάμεις  ώστε να προχωρήσουν.
Πρωτοσέλιδα περί ΜΕΙΩΣΗΣ του κράτους διαβάζουμε τρία χρόνια τώρα αλλά ΔΕΝ έχει γίνει τίποτα...
Ας προχωρήσουν λοιπόν πρώτα σε ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ , ας ΜΕΙΩΣΟΥΝ  πρώτα το βάρος που κουβαλά στην πλάτη της η χώρα και ΜΕΤΑ θα πάρουν τα ΕΥΣΗΜΑ από τον γράφοντα...

2 σχόλια:

  1. παρακαλω να μην ξεχναμε και το βαρος που κουβαλανε οι ελληνες φορολογουμενοι απο:
    αγετ ηρακλης αξιζε τουλαχιστον 200 δις δραχμες (με θυγατρικες και ολα τα παρελκομενα) πουληθηκε στους ιταλους 15 δις δραχμες...
    γεφυρα Ρίου Αντιρρίου συμετοχη δημοσιου (296 εκ. ευρώ μετρητα,370 εκ. ευρώ δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα, με κρατικές εγγυήσεις)και μολις 74 εκ. ευρώ έβαλε η κοινοπραξία που την κατασκεύασε και την εκμεταλλεύεται...
    χρηματηστηριο...
    αεροδρομιο ελ. βενιζελος 5 φορες πανω απο τα αρχικα τιμολογια με € 450 εκ. Εθνικές επιδοτήσεις, και € 1,3 δις δάνεια με εγγύηση Ελληνικού δημοσίου...
    Η ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ “κόστισε” 1,3 δις ευρώ περίπου. Το δημόσιο κατέβαλλε 420 εκ. Ευρώ, 675 εκ. Ευρώ έλαβαν δάνειο οι εργολάβοι με την ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ και 175 εκ. Ευρώ η δική τους , πραγματική συμμετοχή, χωρίς να μπορεί να υπολογιστούν οι υπερτιμολογήσεις που έγιναν στο έργο....Το 2009 τα έσοδα της Αττικής οδού ξεπερνούν το 1 (ένα) εκ. ευρώ την ημέρα. Τα κέρδη λειτουργίας έχουν ξεπεράσει όχι μόνο τα δάνεια και τη συμμετοχή των εργολάβων, αλλά τη συνολική αξία (όπως αυτή δηλώθηκε επίσημα) της κατασκευής του έργου. Παρόλα αυτά δεν έχουν ενεργοποιηθεί οι όροι 1, 2, 3, 4 της σύμβασης, καθώς η κοινοπραξία έχει δημιουργήσει ένα ολόκληρο δίκτυο θυγατρικών της εταιριών (ΑΤΤΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ Α.Ε., ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε., ΑΤΤΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ Α.Ε., ΑΤΤΙΚΕΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.) στις οποίες αναθέτει εργασίες...Το δημόσιο ποτέ δεν αξίωσε την εφαρμογή της ρήτρας που προέβλεπε η αρχική σύμβαση για επιστροφή του έργου στο δημόσιο...

    δομημενα ομολογα ποσα δις μπηκαν μεσα τα δημοσια ταμεια ποιοι κερδισαν... ?
    Προμήθειες στα νοσοκομεία :υπερτιμολογήσεις φαρμάκων και ιατρικών υλικών και εργαλείων από 300% – 1500%...

    ολυμπιαδα αρχικος υπολογισμος κοστους 2.5 δις ευρω ,τελικο πανω απο 20δις στους εργολαβους...
    SIEMENS...
    C4I...
    TORM-1...
    LEOPARD...
    ΥΠΟΒΡYΧΙΑ...
    βατοπεδι...
    μη αποπληρωμενα δις ευρω δανειων απο "λογιστικα πτωχευμενες" επιχειρησεις με παμπλουτα αφεντικα...
    συγχωρεστε με ελληνες φορολογουμενοι αν ξεχναω ή αν δεν γνωριζω και αλλα πολλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΕΝ το ξεχνάμε.
    Απλά καλό θα είναι να σχολιάζουμε το θέμα και όχι εκτός θέματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα αρκεί:

Να μην είναι προσβλητικά , υβριστικά , ειρωνικά , άσχετα με το θέμα , η σεξουαλικού περιεχομένου.
Παρά το ότι ακόμα και τα ανώνυμα σχόλια είναι επιτρεπτά (αρκεί να μην παραβαίνουν τους παραπάνω κανόνες) καλό θα ήταν να σχολιάζετε με κάποιο nic ώστε να υπάρχει πιο προσωπική συζήτηση.

Από την Πρώτη Σεπτεμβρίου Ενεργοποιήθηκε το Moderation στα σχόλια αφού ελάχιστοι φανατικοί , προσπαθούν να κατεβάσουν το επίπεδο του Blog στο ύψος τους...

Γράφοντας σχόλιο σημαίνει την κατανόηση και την αποδοχή εκ μέρους σας των όρων.