«Ήταν η παρθενική πτήση του Λι Κανγκ-κουκ προς το αεροδρόμιο. Ήταν σε εκπαίδευση. Ακόμα και ένας βετεράνος κάνει εκπαίδευση για ένα νέο jet», ανέφερε ο εκπρόσωπος της Asiana Airlines.
Σημείωσε πάντως ότι ο πιλότος «έχει μεγάλη εμπειρία και προηγουμένως είχε πετάξει στο Σαν Φρανσίσκο με διαφορετικούς τύπους αεροπλάνων, συμπεριλαμβανομένου και του Boeing 747 ... και ως συγκυβερνήτης σε άλλες πτήσεις με 777».
Ο Λι, ο οποίος ξεκίνησε την καριέρα του στην Asiana Airlines ως βοηθός το 1994, έχει 9.793 ώρες πτητικής εμπειρίας, αλλά μόνο 43 ώρες με Boeing 777 jet. Ο συγκυβερνήτης Λι Γεονγκ-μιν έχει 3.220 ώρες πτήσης με το Boeing 777 και συνολικά 12.387 ώρες εμπειρίας.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Asiana δήλωσε το Σάββατο ότι δεν πιστεύει πως η μοιραία συντριβή προκλήθηκε από μηχανική βλάβη.
Το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας των Μεταφορών των Ηνωμένων Πολιτειών ανέφερε την Κυριακή ότι το αεροσκάφος πετούσε «σημαντικά κάτω από το στόχο ταχύτητας για τη διαδικασία προσγείωσης» και το πλήρωμά του προσπάθησε να διακόψει την προσγείωση μόλις λίγα δευτερόλεπτα πριν προσκρούσει στο μόλο μπροστά από το διάδρομο προσγείωσης.
Πηγές: ΑΜΠΕ, Reuters
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα αρκεί:
Να μην είναι προσβλητικά , υβριστικά , ειρωνικά , άσχετα με το θέμα , η σεξουαλικού περιεχομένου.
Παρά το ότι ακόμα και τα ανώνυμα σχόλια είναι επιτρεπτά (αρκεί να μην παραβαίνουν τους παραπάνω κανόνες) καλό θα ήταν να σχολιάζετε με κάποιο nic ώστε να υπάρχει πιο προσωπική συζήτηση.
Από την Πρώτη Σεπτεμβρίου Ενεργοποιήθηκε το Moderation στα σχόλια αφού ελάχιστοι φανατικοί , προσπαθούν να κατεβάσουν το επίπεδο του Blog στο ύψος τους...
Γράφοντας σχόλιο σημαίνει την κατανόηση και την αποδοχή εκ μέρους σας των όρων.