Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

Για καλό το λένε αυτό;;;

Διάβασα στο site Parapolitika.gr αυτό το άρθρο και απόρησα για το αν αυτό που γράφουν θεωρούν ότι είναι υπέρ του πρώην Πρωθυπουργού...

Δεν ξέρω πόσο βάσιμη είναι η ανάρτηση  αλλά θεωρώ ότι αν αληθεύει έστω και κατ' ελάχιστο , μόνο "καλή" δεν μπορεί να θεωρηθεί.

Τί μας λέει δηλαδή;;;

Ότι "φοβήθηκε" για την ζωή του και προτίμησε να την ...κάνει;;;
Το να φοβήθηκε είναι ανθρώπινο και ίσως κατανοητό αλλά ο Κ.Κ δεν ήταν ένας οποιοσδήποτε Έλληνας , ΗΤΑΝ o  ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ο οποίος ΟΡΚΙΣΤΙΚΕ να βάζει ΠΑΝΩ απ' ΟΛΑ την ΠΑΤΡΙΔΑ...

Ακόμα όμως και ΑΝ υποθέσουμε ότι υπερίσχυσε το αίσθημα της αυτοσυντήρησης , πόσο τον κατεβάζει στα μάτια ΟΛΩΝ όταν μεταξύ  παιδάκιων και ανεκδότων διακόπτει λίγο την "ησυχία του" λέγοντας αφοπλιστικά «Γιατί θα με τρώγανε...»...

Δεν μας λέει το Parapolitika τι έκανε μετά την απάντηση...

Η Ημέρα της Μαρμότας στην παιδεία...

http://www.e-telescope.gr/images/stories/Writers/mandravelis.gifTου Πασχου Μανδραβελη
Κάθε χρόνο τέτοια εποχή η χώρα ζει την Ημέρα της Μαρμότας. Τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ασχολούνται -με τελετουργική σχεδόν ακρίβεια- με τις βάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας. Οι τίτλοι είναι πηχυαίοι κι επαναλαμβανόμενοι: «Στα ύψη οι βάσεις» ή «Πέφτουν οι βάσεις στις περιζήτητες σχολές». Κατόπιν, συνεχίζουν με τα συνήθη ρεπορτάζ για εκείνους που αρίστευσαν, συν τα γλυκερά θέματα με συμβουλές για όσους απέτυχαν.
 Δεν πρέπει να υπάρχει άλλη χώρα στον κόσμο που ο δημόσιος διάλογος (αυτός, τέλος πάντων, που γίνεται στα ΜΜΕ) να αιχμαλωτίζεται επί μέρες με τις βάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ. Ισως επειδή δεν υπάρχει άλλη χώρα στον κόσμο που να έχει βάσεις εισαγωγής. Παντού ασχολούνται με θέματα εκπαίδευσης, αλλά όχι με τις διαδικασίες της. Δηλαδή δεν πρέπει να γίνεται πουθενά μέγα θέμα ο βαθμός δυσκολίας των θεμάτων Φυσικής ή αν το τρίτο ερώτημα στις εξετάσεις Ιστορίας έκρυβε παγίδες.

ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Είναι αξιοπερίεργη η αδιαφορία με την οποία τα ΜΜΕ και η ελληνική κοινή γνώμη αντιμετωπίζουν τις αποχωρήσεις από την Ελλάδα σημαντικών ξένων επιχειρηματικών κολοσσών.
Στον δημόσιο διάλογο κυριαρχούν οι σοσιαλ-αηδίες για τους κακούς ξένους που μας υπονομεύουν και τους αγνούς έλληνες που όλοι τους εκμεταλλεύονται!
Προ καιρού όμως η BP, λίγο νωρίτερα η SHELL (Το είχαμε επισημάνει από το καλοκαίρι του 2009 Αποχώρηση Πολυεθνικών από την Ελλάδα., η γαλλική εταιρία Fnac και τώρα η Γερμανική αλυσίδα Aldi αποχώρησαν από την Ελλάδα.
Σχεδόν όλοι παραπονούνται για βαρύ αντι-επενδυτικό κλίμα, για πανάκριβες μεταφορές και θολή και εν πολλοίς αυθαίρετη φορολογική πολιτική. Χώρια βέβαια από την γραφειοκρατία για οικοδόμηση εγκαταστάσεων και τεράστια κόστη στην αγορά γής.
Πέραν του ότι βλέποντας όλα αυτά ο καθένας καταλαβαίνει και τους λόγους της ακρίβειας στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες ευρωπαικές χώρες, γίνεται φανερό πως κανένας δεν ασχολείται ώστε τα εμπόδια στις επενδύσεις να εξαφανισθούν, η γραφειοκρατία να ψαλιδισθεί και η φορολογία να εξορθολογισθεί.

Πηγή: Andrianopoulos.gr

Με μηδέν βαθμούς τα ΤΕΙ ! ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΑΡΑΓΕ;


Η ανακοίνωση των βάσεων, όπου με 0,29 της μονάδας, μπαίνεις σε ΤΕΙ, δείχνει πλέον, ότι πιάσαμε πάτο! 

Δημιουργείται, με σχέδιο, μια χώρα αμόρφωτων ΕΛΛΗΝΩΝ, προς όφελος της παγκοσμιοποίησης, που μας σπρώχνουν με  ταχύ βήμα χωρίς καμία αντίδραση!   
Και για το χάλι αυτό φταίνε ΟΛΟΙ
Δεν  εξαιρείται κανείς μα κανείς.
Εγώ επειδή είμαι παλιάς  κοπής θα σας περιγράψω τις προσωπικές εμπειρίες μου.
Αρχικά μόλις τελείωσα το ΔΗΜΟΤΙΚΟ με εξετάσεις μπήκα στο γυμνάσιο μετά καταργήθηκαν!   
Στην συνέχεια όταν τελείωσα την Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ  με  εξετάσεις μπήκα στο ΛΥΚΕΙΟ μετά καταργήθηκαν!   
Έδωσα εξετάσεις για το πανεπιστήμιο. Έβγαλα 13 -14   δεν θυμάμαι ακριβώς, σήμερα θα έφτανε και το 18-19, αλλά σε οικονομική σχολή δεν μπήκα! 
Και   γιατί αυτό; 
Μα οι εξετάσεις ήταν σκληρές όπως ήταν και στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ και ΓΥΜΝΑΣΙΟ - ΛΥΚΕΙΟ! 
Και φυσικά στο πολυτονικό και όχι στο μονοτονικό!
Τι κέρδισα; 
Έμαθα αυτά που έμαθα σε όλα τα επίπεδα αλλά σωστά!
Μετά ήλθαν οι δημοκρατικές κυβερνήσεις και άρχισαν στο βωμό της δημοκρατίας να υποβαθμίζουν συνειδητά ή από ηλιθιότητα  την παιδεία,
Οι βαθμοί μπαίνουν χωρίς σκέψη, μονοτονικό, υποβάθμιση των αρχαίων και χίλιες δύο ηλιθιότητες !   
Και φτάσαμε σήμερα ο αμόρφωτος  να μπαίνει στα ΤΕΙ με 0,29!
Αγαπητοί μου φίλοι μου δεν ανησυχείτε; 

Κράτα γερά Άννα(2)...

Όπου υπάρχει καπνός υπάρχει φωτιά...

Πόσο δίκιο έχει η Υπουργός που ανησυχεί για την ..θεσούλα της στον επικείμενο ανασχηματισμό ;;;

Κατά την ταπεινή μου άποψη έχει δίκιο αφού και μετά και την χθεσινή επιτυχία του "έργου" της (Φοιτητές με βαθμό 0,9...) ακόμα και τα φιλικά προς το ΠΑΣΟΚ ιστολογία την έχουν στο στόχαστρο κατηγορώντας την για "χαρακτηριστική περίπτωση πολιτικού που ενδιαφέρεται κυρίως για την εικόνα της κι όχι για τα καθήκοντα της".

Άδικο για την υπουργό και τους συνεργάτες της που "δεν πρόλαβαν" να δείξουν το "έργο" τους σε όλο το μεγαλείο του , αλλά θέλουμε να πιστεύουμε ότι ο πρωθυπουργός δεν θα την αδικήσει ...

Εξ άλλου ο κ. Παπανδρέου είναι γνώστης της έκφρασης : "When it's working don't fix it"...

Είναι Ικανοποιημένοι οι εκπαιδευτικοί;;;

Όταν διαβάζουν ότι εισήχθησαν σε ΤΕΙ κάποιοι μαθητές τους που απλά και μόνο πήγαν στις εξετάσεις και έδωσαν λευκή κόλα με το όνομά τους (και αυτό μάλλον ανορθόγραφα αφού ούτε την μονάδα δεν έπιασαν...) ;;;

Είναι λογικό σε μία χώρα που έχει 100.000 μαθητές που τελειώνουν κάθε χρόνο να μπαίνουν σε ανώτατα ιδρύματα οι 8/10;;;

Οι δέ 2 που δεν πέρασαν , κατά πάσα πιθανότητα θα πάνε σε κάποιο κολέγιο στην Ελλάδα που θα τους χορηγήσει πτυχίο κάποιου ξένου πανεπιστημίου , ή θα πάνε στο εξωτερικό να συνεχίσουν τις "σπουδές" τους με αποτέλεσμα την "αιμορραγία" συναλλάγματος της χώρας...

Είναι λογικό να μήν ενδιαφέρεται κανείς για επαγγελματικό προσανατολισμό;;;

Ίσως είμαι "έξω από τον χορό" και να υπερβάλλω αλλά δεν νομίζω να υπάρχει άλλη χώρα που το σύνολο της νεολαίας του να ΠΡΕΠΕΙ να σπουδάσει στην τριτοβάθμια εκπαίδευση...

Μήν θεωρήσετε ότι είμαι κατά των σπουδών , αντιθέτως είμαι φανατικά υπέρ της μόρφωσης. Είμαι όμως κατά στην νοοτροπία ότι πρέπει να ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ένα παιδί να συνεχίσει μετά το λύκειο τις σπουδές του ακόμα και αν ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟ να το κάνει.

Είμαι κατά του λαϊκισμού των πολιτικών που για να "βολέψουν" καθηγητές , τοπικές κοινωνίες , υποψήφιους ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ δημιούργησαν δεκάδες ΑΧΡΗΣΤΕΣ σχολές που μένουν στα αζήτητα ...
Είμαι κατά του λαϊκισμού και των πελατειακών σχέσεων που καταργεί κάθε όριο (ΠΧ η βάση του 10...) μόνο και μόνο γιατί έτσι ικανοποιείται ο..."πελάτης".

Αυτό που έχουμε καταφέρει σαν χώρα είναι μία τεράστια παραπαιδεία (που φοροδιαφεύγουν ασύστολα) και μία παραγωγή ΧΑΡΤΙΩΝ που ικανοποιεί τα εγώ αλλά δεν προσφέρουν ΤΙΠΟΤΑ.

e-Επιλογές της 25/08/2010