Παρασκευή 20 Αυγούστου 2010

Αφορά την ΝΔ αυτή η ανάρτηση...

Διάβασα στο blog Δεξί Εξτρέμ την παρακάτω ανάρτηση και δεν μπορώ να μήν καταθέσω (στο τέλος...) μερικές σκέψεις....


Οι Διαγραφές στη ΝΔ και ο Ψυχισμός του Νεδημοκράτη

Καλημέρα σας
Μετά και την χθεσινή διαγραφή, επιτέλους, από το κόμμα της ΝΔ του βουλευτή Μαρκογιαννάκη κάθομαι και σκέπτομαι την πορεία του κόμματος την τελευταία τριακονταετία. Κάθομαι και σκέπτομαι πόσο διαφορετικά θαήταν τα πράγματα για το κόμμα και τον τόπο αν ο Καραμανλής τότε, το 1980, δεν παρέδιδε ουσιαστικά την αρχηγία του κόμματος και την πρωθυπουργία στον πολύ λίγο Ράλλη ρίχνοντας τον μεγάλο αείμνηστο Αβέρωφ. Πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα αν αντί του υπονομευτή της παράταξης Μητσοτάκη είχε κερδίσει στην εσωκομματική διεκδίκηση ο Στεφανόπουλος.


Κάθομαι και σκέφτομαι αν ήταν διακυβέρνηση της χώρας αυτή η γελοία τριετία της Μητσοτακέϊκης λαίλαπας και την ζημιά που έκανε στην παράταξη μεταλλάσσοντάς την από λαϊκό δεξιό κόμμα με αρχές και ιδεολογία σε ένα κόμμα "κεντροδεξιό" νεοφιλελεύθερο χωρίς σκοπό και ιδανικά και μοναδικό σκοπό τον πλουτισμό της άγιας οικογένειας (εξαιρώ τον Κυριάκο γιατί αυτός διαφέρει και ελπίζω να μην με διαψεύσει). Τι θα πει "κεντροδεξιά παράταξη". Λίγο απ' όλα; Τουρλού; Δεν θέλαμε την μετεξέλιξη της ΝΔ σε ΠΑΣΟΚ νέου τύπου. Δεν θέλαμε διακυβέρνηση τύπου Ανδρέα. Δεν θέλαμε ούτε διακυβέρνηση τύπου Ράλλη και Μητσοτάκη αλλά διακυβέρνηση Κων. Καραμανλή του α΄ έστω και σε μικρογραφία.

Πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα και για το κόμμα και για τον τόπο αν τα προηγούμενα δώδεκα (ή μήπως δεκατρία) χρόνια ο Καραμανλής ο νεώτερος δεν είχε αποδειχθεί τόσο λίγος και σαν αρχηγός αντιπολίτευσης και σαν πρωθυπουργός. Εκτός του ότι διέψευσε τους νεοδημοκράτες με όλα όσα είχε υποσχεθεί περί ανασυγκρότησης και εξυγίανσης του κράτους έδειξε ότι δεν είχε ούτε τον κοινό νου να καταλάβει ότι το Μητσοτακέϊκο του έσκαβε τον λάκκο. Δεν κατάλαβε ότι η άθλια αυτή οικογένεια τον έστρεψε σιγά-σιγά κατά των νεοδημοκρατών λες κι αυτοί του δημιουργούσαν τα προβλήματα. Έτσι εμείς οι κάπως περασμένης ηλικίας ΝΔτες δεν αργήσαμε να καταλάβουμε ότι όταν έλεγε "δεν χρωστάμε σε κανένα" δεν εννοούσε τους νταβατζήδες αλλά εμάς τους οπαδούς του.

Δέν πήραν το μήνυμα;;;

Αν οι Τούρκοι δεν πήραν το μήνυμα που έστειλε η Ουάσινγκτον με την "Σύσφιξη των σχέσεων" Ελλάδας - Ισραήλ , φροντίζουν να τους το κάνουν καθαρότερο οι σύμμαχοι Αμερικάνοι...

Σύμφωνα με την Cumhuriyet που αφιερώνει πρωτοσέλιδο για το άρθρο , οι ΗΠΑ απειλούν με κυρώσεις την Τουρκία σε περίπτωση που Τουρκικές εταιρείες συνεχίσουν να έχουν συναλλαγές με το Ιράν παρά τις διεθνείς κυρώσεις που του έχουν επιβληθεί ...


Οι απειλές αυτές έχουν ακόμα μεγαλύτερη σημασία αφού η Άγκυρα ενισχύει τους οικονομικούς της δεσμούς με το Ιράν και σύμφωνα με τον Τούρκο υπουργό Προεδρίας, Χαγιάτι Γιαζίτσι ο στόχος για ερχόμενο χρόνο βρίσκεται στα 20 δισ. $τις εμπορικές της συναλλαγές με το Ιράν ...

Θα είχε πλάκα η "Μάχη της Κρήτης" ...

ΑΝ δεν είχε το ΠΑΣΟΚ "Σταλινικά" ποσοστά στο νησί από το 1974 μέχρι σήμερα.
Θα είχε ενδιαφέρον το ποσοστό που θα λάμβανε ο υποψήφιος του κ. Σαμαρά απέναντι στον υποψήφιο της κ. Μπακογιάννη , ΑΝ υπήρχε έστω ΜΙΑ περίπτωση να κέρδιζαν ενωμένοι την περιφέρια.
Επειδή όμως μιλάμε για την ΠΡΑΣΙΝΗ Κρήτη που θα ψηφίσει ΟΠΟΙΟΝ υποψήφιο και αν κατεβάσει το ΠΑΣΟΚ σαν υποψήφιο (Οποιουδήποτε αξιώματος) το ενδιαφέρον είναι πολύ μικρό και αφορά μόνο κομματικούς.

Τί να συζητάμε για την Κεντρο-Δεξιά;;;
Την πολυδιάσπαση (σαν την Αριστερά έχει γίνει και αυτή) ή την αδυναμία να στηρίξει την ιδεολογία της;;;
Είναι τυχαίο που μόνο στην Ελλάδα δεν έχει επικρατήσει ιδεολογικά όπως σε όλη την υπόλοιπη Ευρώπη;;;

Cameron Diaz : Μεταδίδει "Ασθένειες"...

Ίσως το μάθατε ήδη.

Η Cameron Diaz θεωρείται η πιο επικίνδυνη γυναίκα για την μετάδοση των υιών...

Όχι για τους ανθρώπους αλλά για τα Computer.

H εταιρεία ασφάλειας λογισμικού McAfee ανακοίνωσε ότι με βάση τα στοιχεία που έχει στην διάθεσή της η Cameron Diaz είναι πιο «επικίνδυνη» σταρ του Ίντερνετ για να "κολλήσει" το P.C σας κάποιον υιό αφού χρησιμοποιείται πολύ συχνά, φυσικά χωρίς τη θέλησή της, ως «δόλωμα» από τους απατεώνες που θέλουν να προσελκύσουν τους χρήστες του διαδικτύου σε «παγιδευμένες» ιστοσελίδες που μπορούν να μολύνουν τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές με κακόβουλο λογισμικό ...

Και μιά και μιλάμε για την McAfee , χθες αγοράστηκε από την Intel για7,68 Δισ. $ !!!
Κάτι μου λέει ότι αν δεν υπήρχαν "Βάρβαροι" θα έπρεπε να τους εφεύρουν οι "σωτήρες" των P.C μας ...
Είναι ..."Πολλά τα λεφτά Άρη"

Η Ύφεση κτυπά και την Aegean...

Δημοσιεύθηκαν τα αποτελέσματα Α' Εξαμήνου της Aegean Air.
Για πρώτη φορά γίνεται εμφανές πόσο έχει επειρεάσει η ύφεση της Ελλάδας την εταιρεία.
Αναλυτικά:
Η επιβατική κίνηση παρέμεινε στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο έτος με την εταιρία να μεταφέρει συνολικά 2,9 εκατομμύρια επιβάτες.
Στο δίκτυο εσωτερικού η AEGEAN μετέφερε 1,5 εκατομμύρια επιβάτες, σημειώνοντας μείωση 11% σε σχέση με το 2009, ενώ στο δίκτυο εξωτερικού μεταφέρθηκαν 1,4 εκατομμύρια επιβάτες, παρουσιάζοντας ετήσια αύξηση ύψους 18%, κυρίως λόγω της προσθήκης νέων δρομολογίων από τα τέλη του 2009.
Οι πτήσεις εσωτερικού επλήγησαν λοιπόν από την ύφεση.
Και πώς να μήν πληγούν;;;
Όταν για μία πτήση Αθήνα- Θεσσαλονίκη ο επιβάτης (ΑΝ έχει προγραμματίσει προ μεγάλου διαστήματος την αγορά του εισιτηρίου) καλείται να πληρώσει μεγαλύτερο ποσό από την πτήση Αθήνα - Βερολίνο...
Εκεί όμως δραστηριοποιούνται και μερικές άλλες εταιρείες και είναι έντονος ο ανταγωνισμός.
Στην εσωτερική όμως αγορά δραστηριοποιούνται μόνο η Αegean και η O.A (οι οποίες ζητούν να έρθουν "εις γάμου κοινωνία") και το ολιγοπώλιο δουλεύει εξαιρετικά για αυτές.
ΑΤΥΠΑ έχουν συμφωνήσει και στα ωράρια (όπου βρίσκονται αντιμέτωπες) και στις τιμές αλλά και στις συχνότητες...
Αν μάλιστα εγκρίνει η Ε.Ε την συγχώνευση τότε το μονοπώλιο που θα δημιουργηθεί θα κάνει τις πτήσεις εσωτερικού είδος πολυτελείας όπως ήταν τότε που ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ να πετά άλλος αερομεταφορέας πλήν της Ο.Α.

Τα αποτελέσματα αυτά δείχνουν ότι το μοντέλο ανάπτυξης που είχε από την ίδρυση της μέχρι τώρα η Αegean έφτασε στο τέλος της.
Είναι βέβαιο ότι το Β' Εξάμηνο του 2010 η ύφεση όχι μόνο δεν θα εξαφανιστεί αλλά θα διευρυνθεί περισσότερο και πιθανότατα θα υπάρξει περαιτέρω μείωση στον αριθμό των επιβατών (Τουλάχιστον για του Εσωτερικού) κάτι που θα μειώσει ακόμα περισσότερο τις πληρότητες των αεροσκαφών της και από το 64,8% που ήταν κατά Μ.Ο το Α' εξάμηνο θα πάει κάτω από τον Μ.Ο του 2009...

Η εταιρεία βρίσκεται πλέον σε δύσκολο σταυροδρόμι.