Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018

Ρεκόρ επιβατών και πτήσεων στα αεροδρόμια της Fraport το 2017 ...

Την μεγαλύτερη αύξηση των τελευταίων χρόνων κατέγραψαν, το 2017, τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, τα οποία, από τον περασμένο Απρίλιο, βρίσκονται υπό τη διαχείριση της Fraport Greece.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία του γερμανικού ομίλου Fraport, η επιβατική κίνηση διαμορφώθηκε σε 27,5 εκατομμύρια (+10,3%) το 2017, ενώ ο συνολικός αριθμός των πτήσεων (αφίξεις-αναχωρήσεις) ανήλθε σε 227.195, καταγράφοντας αύξηση 11,4%.

Ποια αεροδρόμια εμφάνισαν την μεγαλύτερη αύξηση

Σε μηνιαία βάση, τον περασμένο Δεκέμβριο το αεροδρόμιο της Καβάλας παρουσίασε την μεγαλύτερη αύξηση (+100%) επιβατών και πτήσεων. Ωστόσο, η μεγάλη αυτή μεταβολή συνδέεται με την εκτροπή των πτήσεων, χαμηλού κόστους αερομεταφορέων, από το "Μακεδονία” στο αεροδρόμιο Καβάλας λόγω των εργασιών αναβάθμισης του αεροδιαδρόμου και προβλημάτων που έχει προκαλέσει η ομίχλη.

Κορυφαίες επιδόσεις, όσον αφορά την επιβατική κίνηση, εμφάνισε τον Δεκέμβριο και το αεροδρόμιο της Κω, μέσω του οποίου διακινήθηκαν 19.146 άτομα (+53,9%).



Στον αντίποδα, τον Δεκέμβριο, η κίνηση επιβατών εμφάνισε την μεγαλύτερη υποχώρηση (-67,1%) στο αεροδρόμιο της Μυκόνου, δεδομένου ότι η... δημοφιλία του νησιού των ανέμων ως τουριστικός προορισμός συρρικνώνεται τον χειμώνα. Αλλά κι επειδή από 13 έως 29 Νοεμβρίου ο αερολιμένας ήταν κλειστός λόγω εργασιών.

Σε επίπεδο έτους όμως, εάν εξαιρεθεί η Καβάλα (όπου η αύξηση της επιβατικής κίνησης και των πτήσεων, σχετίζεται με τα προβλήματα του Μακεδονία), η Μύκονος παρουσίασε, το 2017, την μεγαλύτερη αύξηση πτήσεων (+32,8%). Συνολικά, οι αφίξεις-αναχωρήσεις διαμορφώθηκαν σε 15.827 το 2017.

Σε πλήρη εξέλιξη οι εργασίες αναβάθμισης

Την ίδια στιγμή, σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι κατασκευαστικές εργασίες στα 14 αεροδρόμια που διαχειρίζεται η Fraport Greece. Τα έργα, που θα ολοκληρωθούν σε 48 μήνες, σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης, υλοποιεί η τεχνική εταιρεία Intrakat.

Οι εργασίες, που είναι προσαρμοσμένες βάσει των απαιτήσεων του κάθε αερολιμένα, περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, την αναδιοργάνωση των εσωτερικών χώρων των αεροσταθμών, την αύξηση των σημείων check-in και των σημείων ασφαλείας και ελέγχου και την επέκταση των τερματικών σταθμών.

Σημειώνεται ότι από την 40 ετή παραχώρηση στη Fraport Greece των αεροδρομίων, το Δημόσιο θα εισπράττει 22,9 εκατ. ευρώ ετήσιο εγγυημένο καταβλητέο μίσθωμα, αναπροσαρμοζόμενο ετησίως με τον πληθωρισμό, καθώς και κυμαινόμενη μεταβλητή αμοιβή που υπολογίζεται κατά έτος 28,6% των Κερδών προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων των αεροδρομίων. Συνολικά το ύψος των παραπάνω εσόδων θα ξεπεράσει τα 10 δισ. ευρώ στη χρονική διάρκεια της παραχώρησης.

Πλέον του ανωτέρω εφάπαξ και ετήσιου (σταθερού και μεταβλητού) τιμήματος, το Ελληνικό Δημόσιο προσδοκά σωρευτικά φορολογικά, κοινωνικά και άλλα οφέλη ύψους μέχρι 4,6 δισ. ευρώ.

Του Δημήτρη Δελεβέγκου στο capital.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα αρκεί:

Να μην είναι προσβλητικά , υβριστικά , ειρωνικά , άσχετα με το θέμα , η σεξουαλικού περιεχομένου.
Παρά το ότι ακόμα και τα ανώνυμα σχόλια είναι επιτρεπτά (αρκεί να μην παραβαίνουν τους παραπάνω κανόνες) καλό θα ήταν να σχολιάζετε με κάποιο nic ώστε να υπάρχει πιο προσωπική συζήτηση.

Από την Πρώτη Σεπτεμβρίου Ενεργοποιήθηκε το Moderation στα σχόλια αφού ελάχιστοι φανατικοί , προσπαθούν να κατεβάσουν το επίπεδο του Blog στο ύψος τους...

Γράφοντας σχόλιο σημαίνει την κατανόηση και την αποδοχή εκ μέρους σας των όρων.