Παρασκευή 11 Μαρτίου 2016

Πλήρωνε Θεσσαλονικιέ , Χανιώτη , Κερκυραίε φορολογούμενε για να κόβουν τζάμπα βόλτες...

Με ζημίες 24,5 εκατ. ευρώ έκλεισε το 2015 η ΣΤΑΣΥ...
Τα ελλείμματα της ΣΤΑΣΥ για το 2015 έφτασαν τα 24,5 εκατ. ευρώ, έπειτα από δύο χρόνια κερδοφορίας, σύμφωνα με έγγραφο της εταιρίας που διαβίβασε στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών κ. Χρήστος Σπίρτζης.

Το έγγραφο, το οποίο υπογράφεται από τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας κ. Παναγιώτη Βόγκα, σημειώνει ότι «οι κύριες αιτίες των ελλειμμάτων αυτών είναι η γενικότερη οικονομική κρίση που αντιμετωπίζει η χώρα μας, που μειώνει τον αριθμό των διακινούμενων επιβατών, ενώ ταυτόχρονα αυξάνει την εισιτηριοδιαφυγή, η μείωση των τιμών κομίστρου η οποία έγινε τον Σεπτέμβριο 2014, η μείωση του ποσοστού της ΣΤΑΣΥ στην κατανομή των συνολικών εσόδων του ΟΑΣΑ και η αύξηση ΦΠΑ από 13% σε 23%».


Παράλληλα, σύμφωνα με έγγραφο του ΟΑΣΑ που προώθησε στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών, η δωρεάν μετακίνηση του καλοκαιριού και η ελεύθερη μετακίνηση των ανέργων για την ίδια περίοδο προκάλεσε απώλεια εσόδων για τους συγκοινωνιακούς φορείς της Αθήνας ύψους 9,5 εκατ. ευρώ.

Σε άλλο έγγραφο του κ. Βόγκα που διαβάστηκε στη Βουλή σε απάντηση των βουλευτών του Ποταμιού κκ. Χάρη Θεοχάρη και Γρηγόρη Ψαριανού, σημειώνεται ότι προκειμένου η ασφάλεια - προστασία στους χώρους της ΣΤΑΣΥ να είναι πιο αποτελεσματική «η διοίκηση της εταιρείας βρίσκεται σε συνεννόηση με το αρμόδιο υπουργείο για αύξηση του αριθμού των ειδικών φρουρών».

Επίσης προσανατολίζεται, όπως σημειώνει, «στην αύξηση του αριθμού εργαζομένων της που θα απασχολούνται με την ασφάλεια - προστασία, χωρίς αυτό να συνεπάγεται αύξηση του συνολικού αριθμού εργαζομένων της».

Σύμφωνα ένα άλλο έγγραφο της ΣΤΑΣΥ, οι εγκαταστάσεις του μετρό φυλάσσονται με τεχνητά μέσα (1.032 κάμερες) και με ανθρώπινο δυναμικό, όπως 13 άτομα από το προσωπικό της, 83 υπάλληλοι security που εργάζονται σε βάρδιες και έως 100 ειδικούς φρουρούς που παρέχει η αστυνομία.

Η ΣΤΑΣΥ έχει σύμβαση με το Δημόσιο από το 2008 για τη φύλαξη του μετρό από αστυνομικούς. Η αμοιβή της ΕΛ.ΑΣ. για το 2015, όπως αναφέρεται σε έγγραφο του αναπληρωτή υπουργού Εσωτερικών κ. Νίκου Τόσκα, ανήλθε σε μισό εκατ. ευρώ.

Στο μεταξύ, σύμφωνα με έγγραφο του ΟΑΣΑ δημιουργείται ενιαίος επαγγελματικός ελεγκτικός φορέας αστικών μεταφορών σε ομιλικό επίπεδο με στόχο την καταπολέμηση της εισιτηριοδιαφυγής έως την εφαρμογή του αυτομάτου συστήματος συλλογής κομίστρου.

Παράλληλα, το ίδιο έγγραφο που υπογράφεται από τον διευθύνοντα σύμβουλου του ΟΑΣΑ κ. Ιωάννη Σκουμπούρη σημειώνει ότι στόχος είναι η ένταξη του ομίλου σε προγράμματα ανάπτυξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης με σκοπό την οικονομική και τεχνολογική ενίσχυση των φορέων παροχής συγκοινωνιακού έργου, «δράση που έως τώρα δεν είχε αξιοποιηθεί, καθώς ενδεικτικά αναφέρεται, δεν υπήρχε πρόβλεψη ανανέωσης του στόλου».

Του Αχιλλέα Χεκίμογλου από το Βήμα


Σημείωση αντίλογου : Να κυνηγήσουν να μαζέψουν τα ελλείμματα δεν μπορούν...
Βλέπετε οι ψηφοφόροι έχουν εθιστεί στο ΤΖΑΜΠΑ...
Ούτε βεβαια να βάλουν αυτόματες πόρτες περνά από το μυαλό τους...

Σχετ:

Η ανοησία των "Ρομπέν των εισιτηρίων" ...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα αρκεί:

Να μην είναι προσβλητικά , υβριστικά , ειρωνικά , άσχετα με το θέμα , η σεξουαλικού περιεχομένου.
Παρά το ότι ακόμα και τα ανώνυμα σχόλια είναι επιτρεπτά (αρκεί να μην παραβαίνουν τους παραπάνω κανόνες) καλό θα ήταν να σχολιάζετε με κάποιο nic ώστε να υπάρχει πιο προσωπική συζήτηση.

Από την Πρώτη Σεπτεμβρίου Ενεργοποιήθηκε το Moderation στα σχόλια αφού ελάχιστοι φανατικοί , προσπαθούν να κατεβάσουν το επίπεδο του Blog στο ύψος τους...

Γράφοντας σχόλιο σημαίνει την κατανόηση και την αποδοχή εκ μέρους σας των όρων.