Ο πρωθυπουργός και οι συνεργάτες του, γνωρίζοντας καλά το παιχνίδι της επικοινωνίας, έχοντας βρεθεί ουσιαστικά με την πλάτη στον τοίχο, λογω της ως τώρα πολιτικής τους και των υποσχέσεων που δεν μπορούν να ικανοποιήσουν, έχουν ξεκινήσει τώρα τα «επικοινωνιακά ισοδύναμα».
Στόχος να μπορέσουν να «αποπροσανατολίσουν» ιδίως τα στελέχη και τους ψηφοφόρους τους «βαθέως ΣΥΡΙΖΑ», ώστε να αντιδράσουν όσο το δυνατόν λιγότερο στα σκληρά μέτρα που ήδη λαμβάνονται και αυτά που θα πρέπει να ληφθούν τις επόμενες μέρες.
Έτσι, τις τελευταίες μέρες προωθούνται μια σειρά από αποφάσεις και ενέργειες που υποτίθεται ότι είναι «λαϊκές απαιτήσεις» και αλλάζουν δεδομένα που ως τώρα οπή «κακές συντηρητικές και άλλες κυβερνήσεις» της χώρας μας δεν προωθούσαν ή είχαν αλλάξει τα δεδομένα.
Γι αυτό και έσπευσαν να προωθήσουν το σύμφωνο συμβίωσης των ομοφύλων ζευγαριών, θέμα που βεβαίως έπρεπε να έχει λυθεί (για νομικούς λόγους) όμως είναι η αλήθεια ότι δεν είναι το βασικότερο ζήτημα της χώρας αυτή την στιγμή.
Γι αυτό και ο υπουργός Παιδείας αποφάσισε να προωθήσει «εδώ και τώρα» μια αναμόρφωση όλης της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Έτσι, συγκροτώντας μια επιτροπή για εθνικό διάλογο για την παιδεία και μάλιστα με επικεφαλής έναν καθηγητή που πρόσκειται στις «ακραίες» ιδεολογικά πλευρές του Σύριζα, αφήνει να εννοηθεί ότι θα αλλάξουν πάρα πολλά στο χώρο αυτό. Έναν χώρο που πολλοί θεωρούν βασικό για την ιδεολογική κυριαρχία στην χώρα. Έτσι, δίνεται η αίσθηση πως η κυβέρνηση δεν κάνει πίσω σε όσα υποσχέθηκε. Στις αλλαγές με «προοδευτικό πρόσημο» που λένε και τα στελέχη του Σύριζα.
Και βέβαια στον συγκεκριμένο τομέα, η κυβέρνηση φαίνεται ότι επενδύει πολλά επικοινωνιακά. Γι αυτό εξάλλου έχει ήδη εξαγγείλει αλλαγές στο θέμα των θρησκευτικών στα σχολεία, άλλο ζήτημα «φετίχ» για την ελληνική αριστερά, ενώ το μεγάλο «επικοινωνιακό όπλο» φαίνεται πως είναι οι αλλαγές στην φοιτητική συμμετοχή . Ένα θέμα που αποτελεί για τις φοιτητικές παρατάξεις της αριστεράς στα πανεπιστήμια κεντρικό ζήτημα , μια και έτσι επηρεάζουν την διοίκηση με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει σε όλα.
Και όμως, αυτό το σύστημα που ίσχυε για δεκαετίες, είχε οδηγήσει τα πανεπιστήμια σε μια χαοτική ακυβερνησία πολλές φορές, ενώ παράλληλα, είχε «φτιάξει» κατά το κοινώς λεγόμενο πολλούς συνδικαλιστές (όχι μόνον αριστερών παρατάξεων για να είμαστε δίκαιοι) μια και πολλοί πήραν έτσι πτυχίο και άλλοι έκαναν «επιχειρήσεις».
Και όμως, ο κ Φίλης και η κ Αναγνωστοπούλου θέλουν να γυρίσουμε πίσω σε αυτό το παλαιό και φαύλο καθεστώς μόνον και μόνον γιατί αυτό ικανοποιεί τους νεολαίους του Σύριζα και ενεργοποιεί ορισμένα «προοδευτικά» αντανακλαστικά στον πολιτικό χώρο αυτό.
Με τέτοιες λοιπόν κινήσεις και άλλες παρόμοιες, ο κυβερνητικός μηχανισμός προπαγάνδας προσπαθεί να δείξει στους ήδη απογοητευμένους ψηφοφόρους τους Σύριζα ότι δεν έχει απεμπολήσει όλες τις υποσχέσεις του και την «προοδευτική του» κατεύθυνση, αλλά και να συσπειρώσει την σκληρή κομματική του βάση που κλονίστηκε και διερράγη το καλοκαίρι με την διάσπαση.
Τώρα βέβαια το πόσο αυτές οι βιαστικές και απροετοίμαστες κινήσεις μπορούν να βοηθήσουν την χώρα είναι ένα άλλο θέμα, που όπως φαίνεται δεν ενδιαφέρει τον Σύριζα μια και η ουσία των πραγμάτων , έρχεται σε δεύτερη μοίρα , μετά το επικοινωνιακό παιχνίδι.
Του Π. Τρουπιώτη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα αρκεί:
Να μην είναι προσβλητικά , υβριστικά , ειρωνικά , άσχετα με το θέμα , η σεξουαλικού περιεχομένου.
Παρά το ότι ακόμα και τα ανώνυμα σχόλια είναι επιτρεπτά (αρκεί να μην παραβαίνουν τους παραπάνω κανόνες) καλό θα ήταν να σχολιάζετε με κάποιο nic ώστε να υπάρχει πιο προσωπική συζήτηση.
Από την Πρώτη Σεπτεμβρίου Ενεργοποιήθηκε το Moderation στα σχόλια αφού ελάχιστοι φανατικοί , προσπαθούν να κατεβάσουν το επίπεδο του Blog στο ύψος τους...
Γράφοντας σχόλιο σημαίνει την κατανόηση και την αποδοχή εκ μέρους σας των όρων.