Ομολογώ ότι είχα ξαφνιαστεί ( για να μην πω εντυπωσιαστεί) όταν μετά τις εκλογές του περασμένου Ιανουαρίου, άκουσα να μετέχει στην σύνθεση της νέας κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, ως αναπληρωτής υπουργός τότε, ο Πρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος.
Και είχα εντυπωσιαστεί γιατί ο κ Σπίρτζης, ήταν γνωστό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ, με την στήριξη εξάλλου του οποίου και με τα ψηφοδέλτια του κατέβαινε υποψήφιος στο ΤΕΕ. Μάλιστα όχι μόνον ως ΠΑΣΟΚ, αλλά και με την στήριξη της παράταξης της ΝΔ στο ΤΕΕ(αν δεν με απάτα η μνήμη μου) εξέλεγε Πρόεδρος του.
Φαίνεται όμως ότι ο κ Σπίρτζης, "σαν έτοιμος από καιρό", άκουσε το κάλεσμα του συναδέλφου του –μηχανικού (έστω και αν δεν έχει ασκήσει το επάγγελμα) πρωθυπουργού και έτρεξε να βοηθήσει την κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας , όπως την έλεγε τότε ο κ Τσίπρας.
Μέχρι εδώ θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι μια από τις δεκάδες στροφές που είδαμε τα τελευταία χρόνια, των μνημονίων και τα κρίσης. Βέβαια εδώ επρόκειτο για μεγάλη στροφή με την έννοια του ότι επρόκειτο για στροφή με «δώρο» υπουργική θέση. Αλλά , εντάξει , όλα μέσα στο παιχνίδι είναι στην ελληνική πολιτική ζωή, έτσι όπως έχει εξελιχτεί…
Ίσως μάλιστα το ότι ο πρωθυπουργός είναι μηχανικός και τα αδέλφια του έχουν τεχνική εταιρεία, αλλά και ο υπουργός Επικράτειας έχει και αυτός τεχνική εταιρεία κλπ κλπ, να έπαιξε κάποιο «συντεχνιακό» ας πούμε ρολό , στην προσέγγιση.
Μόνον που ο αναπληρωτής τότε υπουργός, ως «νεοφώτιστος» στον Σύριζα, έπρεπε να δείξει ότι είναι και αυτός «αριστερός». Έτσι δεν δίστασε όχι μόνον να κάνει ακραίες επιθέσεις στα αλλά κόμματα, αλλά και να πίσω από το γραφείο του –για να το βλέπουν όλοι οι επισκέπτες-, ανάμεσα στην ελληνική και την Ευρωπαϊκή σημαία κάδρο με τον Άρη Βελουχιώτη (κακότεχνο μάλιστα στα όρια του κιτς και του εξευτελισμού του ιδίου του εικονιζομένου), έτσι για να μην τολμήσει και κανείς του πει ότι δεν είναι «αρκετά επαναστάτης».
Τώρα το αν επί της πρώτης θητείας του σε αυτό το πόστο, σταμάτησε η επέκταση του μετρό στον Πειραιά, όπως και το μετρό στην Θεσσαλονίκη αλλά και πάρα πολλά δημόσια έργα όπως δρόμοι κλπ, ε, αυτό είναι λεπτομέρεια…
Πάντως , ο πρωθυπουργός εξετίμησε φαίνεται το έργο(;) του αναπληρωτή υπουργού και όχι μόνον τον έβαλε σε λίστα και μάλιστα σε εκλόγιμη θέση , αλλά και τον έκανε από αναπληρωτή , υπουργό μετά τις εκλογές.
Και ο κ Σπίρτζης λοιπόν , ως μια από τις πρώτες αποφάσεις που θα πάρει όπως αρχίζει σιγά-σιγά να ανακοινώνει θα είναι η κατά 10% αύξηση των εισιτήριων στις αστικές συγκοινωνίες…
Φταίει λέει η τρόικα, το νέο μνημόνιο (που ας μην ξεχνάμε διαπραγματεύτηκε και υπέγραψε η κυβέρνηση στην οποία ήταν μέλος) αλλά και οι προηγούμενες κυβερνήσεις που …μείωσαν τα εισιτήρια και δημιούργησαν έτσι ελλείμματα. Και εδώ προφανώς ξέχασε τις φωνές της τότε αντιπολίτευσης για την ανάγκη να μειωθούν τα εισιτήρια…
Αλλά ο συγκεκριμένος υπουργός ξέχασε και κάτι άλλο. Ξέχασε ότι για δυο-τρεις εβδομάδες, μετά τα capital control, (που προκάλεσε η κυβέρνηση στην οποία ήταν μέλος , μην ξεχνάμε), είχε αφήσει τις αστικές συγκοινωνίες σε Αθηνά και Θεσσαλονίκη ελεύθερες, χωρίς ουσιαστικό λόγο αλλά μόνον για «προεκλογικό κλιμα» ενόψει δημοψηφίσματος, συσσωρεύοντας ελλείμματα εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ στους οργανισμούς, που βεβαίως θα κληθούμε μέσω της εφορίας να πληρώσουμε όλοι οι πολίτες, χρησιμοποιούμε η όχι τα ΜΜΜ.
Ξέχασε επίσης ότι σιωπηρά εδώ και 5-6 μήνες δεν γίνονται συστηματικοί έλεγχοι εισιτήριων στα ΜΜΜ, έτσι ώστε να υπάρχει μεγάλος αριθμός ατόμων που κυκλοφορούν χωρίς να πληρώνουν επιβαρύνοντας όλους εμάς του υπόλοιπους πολίτες.
Πριν λοιπόν ο κ υπουργός αρχίσει τις δικαιολογίες για την αύξηση των εισιτήριων, ας κάνει και καμία αυτοκριτική.
Δεν κάνει κακό. Αντιθέτως, όταν καταλαβαίνουμε τα λάθη μας έχουμε πιθανότητες να μην τα ξανακάνουμε…
Του Π. Τρουπιώτη από το Χρηματιστήριο .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα αρκεί:
Να μην είναι προσβλητικά , υβριστικά , ειρωνικά , άσχετα με το θέμα , η σεξουαλικού περιεχομένου.
Παρά το ότι ακόμα και τα ανώνυμα σχόλια είναι επιτρεπτά (αρκεί να μην παραβαίνουν τους παραπάνω κανόνες) καλό θα ήταν να σχολιάζετε με κάποιο nic ώστε να υπάρχει πιο προσωπική συζήτηση.
Από την Πρώτη Σεπτεμβρίου Ενεργοποιήθηκε το Moderation στα σχόλια αφού ελάχιστοι φανατικοί , προσπαθούν να κατεβάσουν το επίπεδο του Blog στο ύψος τους...
Γράφοντας σχόλιο σημαίνει την κατανόηση και την αποδοχή εκ μέρους σας των όρων.