Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Όταν το πελατειακό σύστημα καταστρέφει και τον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα ...

Στο τέλος, αυτό που θα αποδειχθεί – και μέσω της διεθνούς εμπειρίας – είναι πως το δυστύχημα για την Ελλάδα δεν ήταν αυτό καθαυτό το μνημόνιο, αλλά το γεγονός ότι το ελληνικό πολιτικό σύστημα, εγκλωβισμένο σε μια εθνοκτόνο πελατειακή συμπεριφορά, «χρειάστηκε» το μνημόνιο για να γίνουν αυτά που το ίδιο το ελληνικό πολιτικό σύστημα δεν μπορούσε (και δεν τολμούσε) να επιβάλει.

Όλοι αναγνωρίζουν σήμερα πως η προσαρμογή θα εξελισσόταν πολύ πιο ομαλά και όχι με τον βίαιο τρόπο που γονάτισε τη χώρα, αν κάποιες επιλογές αποφασίζονταν από το σύνολο των πολιτικών δυνάμεων και εφαρμόζονταν σε βάθος χρόνου – και όχι επειδή βρεθήκαμε στα πρόθυρα της άτακτης χρεοκοπίας και οπωσδήποτε σε συνθήκες συντεταγμένης χρεοκοπίας.

Σήμερα, δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι ο φαύλος κύκλος του αέναου υπερδανεισμού, της αναξιοκρατίας και του κομματισμού, η προεκλογική λογική του «λεφτά υπάρχουν» και η άρνηση του κ. Παπανδρέου να συνεργαστεί με την τότε κυβέρνηση και να προκαλέσει πρόωρες εκλογές, μας έφεραν στο χείλος του ολέθρου.

Ακούγεται αλλόκοτο, αλλά ο κ. Παπανδρέου προτίμησε να συνεργαστεί με το ΔΝΤ και όχι με τον Κ. Καραμανλή και την εκλεγμένη κυβέρνηση της χώρας του.

Η συνέχεια είναι γνωστή σε όλους.

Να τα βλέπουν αυτοί που έκλαιγαν για τον ... "Εθνικό Αερομεταφορέα" που μας φόρτωνε ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ...

Ενδυναμώνει την παρουσία της στην ελληνική και ευρωπαϊκή αεροπορική αγορά, δίνοντας έδαφος στο ισχυρό τουριστικό κύμα να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο, ενώ θα έχει δημιουργήσει παράλληλα 2.400 άμεσες θέσεις εργασίας μέχρι την επερχόμενη θερινή περίοδο. Ο λόγος για την Aegean Airlines, η οποία ανακοίνωσε χθες ότι το 2014 άνοιξε 1,150 εκατ. περισσότερες θέσεις, κλείνοντας το 2014 με συνολικά 13 εκατ. διαθέσιμες θέσεις διατηρώντας πλέον οκτώ ελληνικές βάσεις, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται και η νέα βάση της εταιρείας στα Χανιά. Στο πλαίσιο της ανακοίνωσης του θερινού προγράμματός της, η Aegean αυξάνει το σύνολο των δρομολογίων της στα 205 εξωτερικού και 51 εσωτερικού, με 6,6 εκατ. διαθέσιμες θέσεις σε 33 προορισμούς εντός Ελλάδος και άλλες 6,4 εκατ. θέσεις σε 81 προορισμούς του εξωτερικού. Για την εξυπηρέτηση της αναπτυξιακής της πορείας, η εταιρεία προχώρησε στην ενίσχυση του στόλου της με ακόμη 5 Airbus (A320&A321), με αποτέλεσμα να μετρά σήμερα 50 αεροσκάφη μαζί με τη θυγατρική της, Olympic Air. Το φετινό καλοκαίρι η Aegean Airlines συνδέει τη χώρα με 17 νέους προορισμούς σε πέντε νέες χώρες (Ιορδανία, Δανία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Λίβανος, Σουηδία). Η πολιτική της εταιρείας να επενδύσει στην εξωστρέφεια την περίοδο της κρίσης, μεταξύ δηλαδή 2008 και 2013, οδήγησε σε διπλασιασμό της επιβατικής κίνησης εξωτερικού που από 2,2 εκατ. το 2008 εκτοξεύθηκαν σε 4 εκατ. επιβάτες εξωτερικού το 2013.

ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΡΤΕΛ ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ...

Δημοσκοπήσεις ούτε διαβάζω ούτε αξιολογώ. Εμπιστεύομαι το ένστικτο μου και το κλίμα που παίρνω από εκατοντάδες κόσμο . Αισθάνομαι ότι η κεντροδεξιά θα πάθει μεγάλη ζημιά στο λεκανοπέδιο και αυτό θα επηρεάσει την συνολική εικόνα της στην επικράτεια. Θα << σωθεί >> από την ήττα που θα υποστούν οι Βουλευτές υποψήφιοι περιφερειάρχες του ΣΥΡΙΖΑ στην Περιφέρεια , θα φέρει κάπως το αποτέλεσμα στα ίσα αλλά η ουσία δεν αλλάζει. Η ΝΔ έχει πρόβλημα και στα δύο κοινά, τις παραδοσιακές δεξαμενές στις οποίες απευθύνεται. Και στο αστικό και στο λαικό. Στο αστικό λιγότερο αλλά πάντως υπαρκτό. Το ζήτημα της είναι ότι δεν έχει το σθένος να υποστηρίξει την οιαδήποτε μεταρρύθμιση, μικρή η μεγάλη , με συνέπεια να πνίγεται σε μια κουταλιά νερό.