Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Να τα βλέπουν αυτοί που έκλαιγαν για τον ... "Εθνικό Αερομεταφορέα" που μας φόρτωνε ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ...

Ενδυναμώνει την παρουσία της στην ελληνική και ευρωπαϊκή αεροπορική αγορά, δίνοντας έδαφος στο ισχυρό τουριστικό κύμα να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο, ενώ θα έχει δημιουργήσει παράλληλα 2.400 άμεσες θέσεις εργασίας μέχρι την επερχόμενη θερινή περίοδο. Ο λόγος για την Aegean Airlines, η οποία ανακοίνωσε χθες ότι το 2014 άνοιξε 1,150 εκατ. περισσότερες θέσεις, κλείνοντας το 2014 με συνολικά 13 εκατ. διαθέσιμες θέσεις διατηρώντας πλέον οκτώ ελληνικές βάσεις, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται και η νέα βάση της εταιρείας στα Χανιά. Στο πλαίσιο της ανακοίνωσης του θερινού προγράμματός της, η Aegean αυξάνει το σύνολο των δρομολογίων της στα 205 εξωτερικού και 51 εσωτερικού, με 6,6 εκατ. διαθέσιμες θέσεις σε 33 προορισμούς εντός Ελλάδος και άλλες 6,4 εκατ. θέσεις σε 81 προορισμούς του εξωτερικού. Για την εξυπηρέτηση της αναπτυξιακής της πορείας, η εταιρεία προχώρησε στην ενίσχυση του στόλου της με ακόμη 5 Airbus (A320&A321), με αποτέλεσμα να μετρά σήμερα 50 αεροσκάφη μαζί με τη θυγατρική της, Olympic Air. Το φετινό καλοκαίρι η Aegean Airlines συνδέει τη χώρα με 17 νέους προορισμούς σε πέντε νέες χώρες (Ιορδανία, Δανία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Λίβανος, Σουηδία). Η πολιτική της εταιρείας να επενδύσει στην εξωστρέφεια την περίοδο της κρίσης, μεταξύ δηλαδή 2008 και 2013, οδήγησε σε διπλασιασμό της επιβατικής κίνησης εξωτερικού που από 2,2 εκατ. το 2008 εκτοξεύθηκαν σε 4 εκατ. επιβάτες εξωτερικού το 2013.



Συγκεκριμένα με τις κινήσεις της, η εταιρεία ενισχύει τον τουρισμό από τη Γερμανία προσφέροντας 1,3 θέσεις (αυξημένες κατά 20%) σε 9 προορισμούς (με 12 νέα δρομολόγια) από έξι ελληνικές βάσεις. Ο γαλλικός τουρισμός από την πλευρά του, ενισχύθηκε με 563.500 θέσεις (αυξημένες κατά 13%), καθώς η Aegean πετά σε 7 γαλλικούς προορισμούς (6 νέα δρομολόγια) από πέντε ελληνικές βάσεις. Παράλληλα η εταιρεία πετά σε 4 ρωσικούς προορισμούς από 7 ελληνικές βάσεις, εκτελώντας 22 δρομολόγια (εκ των οποίων τα τρία νέα), προσφέροντας 17% περισσότερες θέσεις από και προς τη Ρωσία (615.000 θέσεις).

Ωστόσο, ακόμη και η κίνηση εσωτερικού, η οποία έχει υποστεί σημαντική καθίζηση τα τελευταία χρόνια κυρίως λόγω της περιορισμένης αγοραστικής δύναμης του Ελληνα καταναλωτή έχει εμφανίσει σημαντικά σημάδια ανάκαμψης. Αναλυτικά το πρώτο 3μηνο του 2014 (έως 25/3) οι επιβάτες εσωτερικού αυξήθηκαν κατά 125.000 και διαμορφώθηκαν στους 860.000, ως αποτέλεσμα των χαμηλότερων ναύλων που προσέφερε η εταιρεία και των συνεργειών που επιτεύχθηκαν στο δίκτυο λόγω της εξαγοράς της Olympic Air. Παρά την εξωστρεφή πολιτική της εταιρείας, η επένδυση της στο εσωτερικό της χώρας δημιούργησε 23% περισσότερες θέσεις για τις άγονες γραμμές, στις οποίες εντάχθηκε ο δεύτερος χαμηλότερος ναύλος των 39 ευρώ. Παράλληλα ενίσχυσε τη σύνδεση των νησιών με το εξωτερικό, παρέχοντας μηδενική χρέωση για το σκέλος του εσωτερικού τον χειμώνα (20 ευρώ χρέωση για σκέλος εσωτερικού το καλοκαίρι) για όσους συνεχίζουν την πτήση στο εξωτερικό. Την ίδια στιγμή «έριξε» στην αγορά τον ελάχιστο ναύλο εσωτερικού ύψους μόλις 12 ευρώ, με αποτέλεσμα η τελική τιμή να διαμορφώνεται στα 42 ευρώ από την Αθήνα (εκ των οποίων τα 30,64 ευρώ αποτελούν τα τέλη) και 24 ευρώ προς Αθήνα (εκ των οποίων τα τέλη είναι 12 ευρώ).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα αρκεί:

Να μην είναι προσβλητικά , υβριστικά , ειρωνικά , άσχετα με το θέμα , η σεξουαλικού περιεχομένου.
Παρά το ότι ακόμα και τα ανώνυμα σχόλια είναι επιτρεπτά (αρκεί να μην παραβαίνουν τους παραπάνω κανόνες) καλό θα ήταν να σχολιάζετε με κάποιο nic ώστε να υπάρχει πιο προσωπική συζήτηση.

Από την Πρώτη Σεπτεμβρίου Ενεργοποιήθηκε το Moderation στα σχόλια αφού ελάχιστοι φανατικοί , προσπαθούν να κατεβάσουν το επίπεδο του Blog στο ύψος τους...

Γράφοντας σχόλιο σημαίνει την κατανόηση και την αποδοχή εκ μέρους σας των όρων.