Είμαι στη Θεσσαλονίκη για δουλειές. Ανέβηκα οδηγώντας. Χάνεις το μέτρημα από τα διόδια. Στα Τέμπη πληρώνεις δύο φορές για δρόμο που δεν έχει γίνει - (όπως και στον Κορίνθου - Πατρών). Δεν μπορώ να συνηθίσω ούτε στην αδικία, ούτε στην απάτη. Κάθε φορά που περνάω από τα Τέμπη αισθάνομαι την ίδια οργή. Με ποια λογική πληρώνω για δρόμο που δεν έγινε; ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΠΛΗΡΩΝΩ ΓΙΑ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ;;; Ένας υπουργός - λαμόγιο τα βρήκε με έναν εργολάβο - λαμόγιο και συμφώνησαν: βάλτους μωρέ εκεί πέρα να πληρώσουν, δε βαριέσαι! Και να διαμαρτυρηθούν στα τέτοια μας! Από τα δικά τους τα λεφτά θα φτιάξουμε τον δρόμο. Και μετά τους βάζουμε και ξαναπληρώνουν!
Το να πληρώνω διόδια για μελλοντικό δρόμο θα είχε νόημα αν τα φυλάκια των διοδίων ήταν κέντρα πώλησης μετοχών της εταιρείας "Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου": "Γεια σας αγαπητέ οδηγέ! Θα θέλατε να αγοράσετε μετοχές της εταιρείας μας; Σίγουρα έσοδα αφού δεν υπάρχει άλλος δρόμος για Θεσσαλονίκη. Πού θα πας; Από δω θα περάσεις!"
Και να αγόραζες, αλλά μόνο αν ήθελες! Αν δεν ήθελες, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ!!! Είναι παράνομο! Είναι ανήθικο! Είναι καραμπινάτη ληστεία!
Περνάς λοιπόν τα διόδια βρίζοντας και πέφτεις πάνω στην άλλη αλητεία: όριο ταχύτητος 50 χλμ. Και επιπλέον διπλή διαχωριστική ακόμα και στις 4-5 ευθείες που έχεις ορατότητα και μπορείς να περάσεις τη νταλίκα. Μπορεί να είναι μόνο δύο λωρίδες ο δρόμος αλλά, διάολε, δεν είναι για 50! Έλεος! Φυσικά κανένας δεν πάει με 50. Ακόμα και οι νταλίκες πηγαίνουν με 80. Τα επιβατηγά με 100 - 120. Άρα όλοι είμαστε παράνομοι. Κι αναρρωτιέσαι: νόμος που τον παραβαίνουν ΟΛΟΙ πόσο μελετήθηκε; Όταν ο οδηγός έχει μάθει να απαξιώνει τα όρια ταχύτητας, πώς θα συμμορφωθεί στις ελάχιστες περιπτώσεις που τα όρια είναι σωστά; Ένας γελοίος του Υπουργείου Συγκοινωνιών όρισε αυτά τα κωμικά όρια, ένας άλλος γελοίος του Υπουργείου Οικονομικών θα δώσει εντολή στην τροχαία "Βγείτε παγανιά, έχουμε ανάγκη από λεφτά" και ένας γελοίος της τροχαίας θα σου την έχει στημένη και θα σε γράψει να τρέχεις με την ιλιγγιώδη ταχύτητα των 82 χιλιομέτρων: 350 ευρώ πρόστιμο και 2 μήνες αφαίρεση διπλώματος. Αν μάλιστα είσαι πάνω στην ευθεία και προσπερνάς το τρακτέρ πατώντας τη διπλή λωρίδα μπορεί και να σε εκτελέσουν επί τόπου με συνοπτικές διαδικασίες.
Αναρρωτιέσαι: δεν πέρασε από δω κανένας πολιτικός, ποτέ; Αν πέρασε πήγαινε με 50 χ.λμ.; Αν δεν πήγαινε με 50, δεν σκέφτηκε ποτέ να κάνει μια επερώτηση στη Βουλή για τα κριτήρια με τα οποία θεσπίζονται αυτά τα εξοργιστικά όρια ταχύτητος; Να ξεκινήσει μια διακομματική προσπάθεια να μπουν λογικά όρια, λογική σήμανση, λογική διαγράμμιση; Ή το άλλο: να συλληφθεί επιτέλους έστω και ΕΝΑΣ από όσους έχουν μουτζουρώσει τις ταμπέλες της τροχαίας και δεν μπορείς να δαβάσεις τίποτε; Τουλάχιστον αυτά δεν είναι κόντρα στους εργολάβους - αφεντικά των πολιτικών διότι το να ξεκινήσει ένας πολιτικός αγώνα για να καταργηθούν τα ληστρικά διόδια είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας, κι απ' τα πολύ προχώ.
Πολίτης - σκουπίδι. Πολίτης - ανδράποδο. Δεν είναι ατάκα του συγχωρεμένου του Φώσκολου. Είναι αυτό που νιώθεις παντού και πάντα σ' αυτή τη χώρα. Κι όχι μόνο περνώντας τα Τέμπη.
Θάνος Τζήμερος
Πρόεδρος Δημιουργίας Ξανά
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα αρκεί:
Να μην είναι προσβλητικά , υβριστικά , ειρωνικά , άσχετα με το θέμα , η σεξουαλικού περιεχομένου.
Παρά το ότι ακόμα και τα ανώνυμα σχόλια είναι επιτρεπτά (αρκεί να μην παραβαίνουν τους παραπάνω κανόνες) καλό θα ήταν να σχολιάζετε με κάποιο nic ώστε να υπάρχει πιο προσωπική συζήτηση.
Από την Πρώτη Σεπτεμβρίου Ενεργοποιήθηκε το Moderation στα σχόλια αφού ελάχιστοι φανατικοί , προσπαθούν να κατεβάσουν το επίπεδο του Blog στο ύψος τους...
Γράφοντας σχόλιο σημαίνει την κατανόηση και την αποδοχή εκ μέρους σας των όρων.