Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

Αυτό λέγεται κατάντια ρε ΝΔ...

Ειλικρινά εκεί στην ΝΔ δεν ντρέπονται ;;;

Δηλαδή ΠΩΣ κοιτάνε τα μούτρα τους στον καθρέπτη κάθε πρωί και αυτοαποκαλούνται "Δεξιοί";;;

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ΚΑΤΑΝΤΙΑ για το πάλαι ποτέ μεγάλο κόμμα , που κάποτε  εκπροσωπούσε ότι ποιο παραγωγικό και οικονομικά σταθερό υπήρχε στην χώρα ,  από το να βλέπει να υπερασπίζεται ο καταληψίας κομμουνιστής (πρώην μαθητής) την μεσαία τάξη και τις ιδιοκτησίες της ...
Από ποιους να την υπερασπίζεται ;;;

Μα από τους (υποτίθεται...) εκπροσώπους της "Αστικής" τάξης !!!
Την ΝΔ !!!
Οι μαθητευόμενοι μάγοι του υπ.οικ. κατάφεραν να ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ την αγορά των αυτοκινήτων αφήνοντας πίσω τους μία τεράστια τρύπα στα ΕΣΟΔΑ του κράτους και ανοίγοντας μία ΝΕΑ μαύρη τρύπα στα ταμεία ανεργίας από τους απολυμένους εργαζόμενους στον τομέα...
Κατέστρεψαν την οικοδομή στέλνοντας στην ανεργία εργαζόμενους από 100+ βάλε επαγγέλματα...
Κατέστρεψαν την αξία της περιουσίας , απαξιώνοντας την αγοραία αξία της και ΜΗΔΕΝΙΖΟΝΤΑΣ τις συναλλαγές (και τις εισπράξεις του δημοσίου) αφού μόνο ΤΡΕΛΟΣ θα έδινε μετρητά για να πάρει ένα ακίνητο στην σημερινή Ελλάδα...
Με τα χαράτσια που είναι εντελώς εκτός λογικής  στην ουσία δημεύουν την περιουσία των Ελλήνων...
Πολύ σωστά λοιπόν είδε το κενό ο Α. Τσίπρας και παίρνει την θέση του ΠΡΟΣΤΑΤΗ της μεσαίας τάξης...
Οι άνθρωποι που βρίσκονται από το 2009 στο Υπ. Οικ ( όχι δεν κάνω λάθος , οι ΙΔΙΟΙ είναι...) κατάφεραν να σοβιετοποιήσουν την πολιτική των κυβερνώντων , παίρνοντας ότι πιο κομμουνιστικό μέτρο κατά της ιδιωτικής περιουσίας μπορούσαν να πάρουν...
Θα το βρουν μπροστά τους (το ΠΑΣΟΚ το βρήκε ήδη...) οι κυβερνώντες με αυτόν τον ΑΔΙΚΟ και ανεγκέφαλο τρόπο που φορολογούν ότι κινείται και δεν κινείται στην χώρα...
Η μεσαία τάξη ΔΕΝ έχει πλέον κάτι να χάσει από τον απέναντι "μπαμπούλα"...

2 σχόλια:

  1. Συμφωνω, μερικώς με τον γράφοντα. Η αγορά ενος αυτοκινήτου ειχε ελάχιστη προστιθέμενη αξία και επιβάρυνε το ισοζύγιο τρεχουσών κλπ. Η κατοικία ομως ειναι εντελώς διαφορετική. Αν και σπάνια απέδιδε, οσο νόμιζαν πλην ορισμένων ετών φούσκας, ήταν το "βίτσιο" του Ελληνα η κεραμίδα πάνω απο το κεφάλι του. Νομιζε οτι η "Γη δεν χάνει" ποτέ. Τωρα αυτό εσπασε, χάθηκε η εμπιστοσύνη στη Γη. Και το κράτος μάζευε χρήματα απο αυτά. Και η ντόπια προστιθέμενη αξία ήταν μεγάλη. Μια απορία έχω, αυτοι που βγάζουν αυτες τις διατάξεις πληρώνονται? Μάλλον άσχετοι, στην πλειοψηφία τους, φαίνονται. Ειναι μήπως "δικά μας παιδιά"?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περί των αυτοκινήτων και της υπερφορολόγησης τους:
    Μην το βλέπετε μόνο από την πλευρά του ισοζυγίου. Κάθε αυ/το που κυκλοφορεί με Ελληνικές πινακίδες έχει καταβάλλει πάνω από το 100% της εργοστασιακής του τιμής σε φόρους και επιβαρύνσεις...
    Η αγορά του αυτοκινήτου έδινε δουλειά σε δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενους σε μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις οι οποίοι συμμετείχαν στην οικονομία πληρώνοντας ΦΟΡΟΥΣ και κάνοντας τζίρο στην υπόλοιπη αγορά...
    Με την "ευφυή" πολιτική στον τομέα αυτοκίνητο , απαξιώθηκαν (και πουλήθηκαν κομμάτι ψωμί στο εξωτερικό) πανάκριβα αυτοκίνητα που είχαν αγοραστεί με συνάλλαγμα πολλαπλάσιο απ΄αυτό που πουλήθηκαν...
    Οι εργαζόμενοι που απολύθηκαν επιβάρυναν τα ταμεία ανεργίας και μειώθηκε το ΑΕΠ εξ αιτίας αυτού...

    Όπως βλέπουμε όλοι οι φορομπήχτες δεν έχουν καμία γνώση των συνεπειών των νόμων που φτιάχνουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα αρκεί:

Να μην είναι προσβλητικά , υβριστικά , ειρωνικά , άσχετα με το θέμα , η σεξουαλικού περιεχομένου.
Παρά το ότι ακόμα και τα ανώνυμα σχόλια είναι επιτρεπτά (αρκεί να μην παραβαίνουν τους παραπάνω κανόνες) καλό θα ήταν να σχολιάζετε με κάποιο nic ώστε να υπάρχει πιο προσωπική συζήτηση.

Από την Πρώτη Σεπτεμβρίου Ενεργοποιήθηκε το Moderation στα σχόλια αφού ελάχιστοι φανατικοί , προσπαθούν να κατεβάσουν το επίπεδο του Blog στο ύψος τους...

Γράφοντας σχόλιο σημαίνει την κατανόηση και την αποδοχή εκ μέρους σας των όρων.