Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013

Ας ελπίσουμε ότι θα επαληθευτεί το πρωτοσέλιδο της αυριανής ...

... Real.... 

ΜΟΝΑΔΙΚΗ ελπίδα για αποσοβιετοποίηση του κράτους μας (της τελευταίας Ευρωπαικής (;;;) χώρας χώρας με αυτή την δομή) , είναι οι τροικανοί (νάναι καλά οι άνθρωποι) και μερικοί ΦΙΛΕΛΛΗΝΕΣ ξένοι ηγέτες που πραγματικά λυπούνται τους Έλληνες ΥΠΗΚΟΟΥΣ...

Μπορεί λοιπόν η αυριανή - real να θέλει να ρίξει λάδι στην φωτιά του "Αντι-Μνημιονιακού" αγώνα , αλλά κάνει ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ λάθος...
Οι Έλληνες πλέον είναι υποψιασμένοι...

Γιατί το ΠΑΡΑΜΥΘΙ περί κακών ιδιωτών και καλού κράτους ΔΕΝ πουλάει πλέον...
Τα ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ για "Στρατηγικούς" τομείς που αν δεν διαθέτει μία χώρα κινδυνεύει , κατέρρευσαν όταν ιδιωτικοποιήθηκε ο ΟΤΕ και άνθησαν οι ιδιωτικές εταιρείες...
Δυστυχώς για τους παραμυθάδες οι Έλληνες και οι ξένοι πετούν στην Ελλάδα  (πλησιάζουν τα 18 ε. οι τουρίστες το 2013) και απολαμβάνουν ΦΘΗΝΑ εισιτήρια ακόμα και χωρίς "Εθνικό Αερομεταφορέα"...
Δυστυχώς για τους σταλινικούς , η απελευθέρωση του καμποτάζ έδωσε την σπίθα  για να ανάψει η φλόγα στον τομέα της κρουαζιέρας ...
ΟΛΟΙ θυμόμαστε τα απολιθώματα του Στάλιν να κλείνουν τα λιμάνια προσπαθώντας να μήν απελευθερωθεί...
Έτσι και με τον ΟΣΕ...
Οι Έλληνες έχουν καταλάβει ότι ΑΝ απελευθερωθεί από τα δεσμά του κράτους και των κομματικών συνδικαλιστών οι μεταφορές θα αλλάξουν μορφή στην χώρα...
Αυτός είναι εξ άλλου ο λόγος που κάθε λογής συμφέρον προσπαθεί να λοιδορήσει την προσπάθεια εξορθολογισμού για αυτή τη  μαύρη τρύπα της οικονομίας που λέγεται ΟΣΕ...

Να γνωρίζει όμως η φυλλάδα και οι "επαναστάτες" της ότι η Σοβιετία που λέγεται Ελλάς ΤΕΛΕΙΩΣΕ...
Ας  ελπίσουμε ότι οι τροικανοί δεν να μας βαρεθούν,  αλλά θα πάνε μέχρι ΤΕΛΟΥΣ αυτή την ηρωική προσπάθεια να απαλλάξουν τους Έλληνες από τα βαρίδια...

6 σχόλια:

  1. ο οΣΕ εἶναι νεκρός ἀπό χρόνια. Ἁπλῶς κάποιοι τό κρύβουν γιά νά λεηλατοῦν τήν περιουσία τοῦ πεθαμένου ΟΣΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειναι αληθεια οτι ολο το δημοσιο θα το αναλαβουν οι ιδιωτες και θα το "εξυγιανουν" με δανεικα και αγυριστα απο τις τραπεζες οπως συνηθίζουν με τις επιχειρησεις τους και παλι τον λογαριασμο θα τον πληρωνουμε εμεις ?
    ξερεις ανακεφαλαιοποίηση τραπεζων μην τα ξαναλεμε...βλεπε εργοστασια - καναλια - εφοπλιστες - τραπεζιτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δλδ αν πάρει τον ΟΣΕ κάποια γερμανική εταιρία, τα εισιτήρια θα πέσουν; κανε όνειρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όχι τα εισιτήρια θα ανέβουν, αλλιώς θα έχει έλλειμα ο ΟΣΕ
    Όμως τότε τα ελλείματα θα τα πληρώσουν οι μέτοχοι της εταιρίας που θα αγορασεί τον ΟΣΕ και όχι εσύ κι εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τοτε γιατί στην υπόλοιπη Ευρώπη οι διαχείριση των σιδηροδρόμων ειναι κρατική? Ακομα και η Γερμανία πού θέλει να ξεπουλησουμε τα παντα, έχει την γιγάντια DB . Δηλαδή το ξένο είναι πιο γλυκό ? Αν η κυβέρνηση ειναι άχρηστη να διαχειριστεί σωστά τους Σιδηροδρόμους γιατί πρέπει να φταίει η εταιρεία? Στην Ευρώπη πως τα κατάφεραν χωρις λουκέτα ε? Μηπως ολα αυτα ειναι λοιπόν απλα προφάσεις εν αμαρτία για ενα ακομα άγριο και ασύμφορο ξεπούλημα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΟΧΙ.

    Είναι εθνική ανάγκη να μικρύνει η επιρροή του δημοσίου...

    Πώληση έστω 1 € ...

    Η επιβάρυνση των φορολογούμενων πρέπει να σταματήσει ΤΩΡΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα αρκεί:

Να μην είναι προσβλητικά , υβριστικά , ειρωνικά , άσχετα με το θέμα , η σεξουαλικού περιεχομένου.
Παρά το ότι ακόμα και τα ανώνυμα σχόλια είναι επιτρεπτά (αρκεί να μην παραβαίνουν τους παραπάνω κανόνες) καλό θα ήταν να σχολιάζετε με κάποιο nic ώστε να υπάρχει πιο προσωπική συζήτηση.

Από την Πρώτη Σεπτεμβρίου Ενεργοποιήθηκε το Moderation στα σχόλια αφού ελάχιστοι φανατικοί , προσπαθούν να κατεβάσουν το επίπεδο του Blog στο ύψος τους...

Γράφοντας σχόλιο σημαίνει την κατανόηση και την αποδοχή εκ μέρους σας των όρων.