Τα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον στον χώρο του αυτοκινήτου φαίνεται να επικεντρώνεται σε ηλεκτροκίνητα και υβριδικά οχήματα.
Ωστόσο, η Ινδική αυτοκινητοβιομηχανία Tata επέλεξε να κινηθεί σε διαφορετικά μονοπάτια, αναπτύσσοντας τεχνολογία που χρησιμοποιείται (έχει αναπτυχθεί από την MDI Λουξεμβούργο) και παρουσιάζοντας ένα όχημα με μία ιδιαίτερη εμφάνιση και μία σίγουρα πρωτοφανή μέθοδο αυτοκίνησης: το τριθέσιο (τετραθέσιο, εάν ληφθεί υπόψιν η θέση που υπάρχει για ένα παιδί) AirPod δεν κινείται χρησιμοποιώντας κάποιου είδους ορυκτό καύσιμο ή ηλεκτρική ενέργεια, αλλά συμπιεσμένο αέρα.
Ο κινητήρας λειτουργεί χάρη στην πίεση από τον αέρα που βρίσκεται αποθηκευμένος σε ειδική δεξαμενή.
Ο ανεφοδιασμός της εν λόγω δεξαμενής γίνεται είτε μέσω μίας «τρόμπας» (σαν αντλία βενζίνης, αλλά για αέρα) είτε εν κινήσει, τραβώντας αέρα από το περιβάλλον, με το όχημα να συνεχίζει να κινείται χάρη στη λειτουργία ενός εφεδρικού ηλεκτροκινητήρα.
Η μέγιστη ταχύτητά του κινείται γύρω στα 85 χιλιόμετρα ανά ώρα.
Ο χειρισμός του δεν γίνεται με κάποιου είδους τιμόνι, αλλά με ένα joystick.
Ωστόσο, ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του είναι το ότι ο ηλεκτροκινητήρας του επαναφορτίζεται όταν ο οδηγός χρησιμοποιεί τα φρένα του οχήματος, κάτι που, σε συνδυασμό με τη δυνατότητα γεμίσματος της δεξαμενής με αέρα εν κινήσει, σημαίνει ότι, σε θεωρητικό τουλάχιστον επίπεδο, το εν λόγω αυτοκίνητο θα μπορούσε ίσως να χαρακτηριστεί και ως…αεικίνητο, με το κόστος κίνησής του να υπολογίζεται γύρω στο 1 ευρώ ανά 200 χιλιόμετρα.
Y.Γ: Να έρθει κάποτε στην Ελλάδα για να δώ τους χαρτογιακάδες μανδαρίνους φορομπήχτες πώς θα το κατατάξουν στα κυβικά εκατοστά για να φορολογηθεί με το ανάλογο τεκμήριο ο ιδιοκτήτης:)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα αρκεί:
Να μην είναι προσβλητικά , υβριστικά , ειρωνικά , άσχετα με το θέμα , η σεξουαλικού περιεχομένου.
Παρά το ότι ακόμα και τα ανώνυμα σχόλια είναι επιτρεπτά (αρκεί να μην παραβαίνουν τους παραπάνω κανόνες) καλό θα ήταν να σχολιάζετε με κάποιο nic ώστε να υπάρχει πιο προσωπική συζήτηση.
Από την Πρώτη Σεπτεμβρίου Ενεργοποιήθηκε το Moderation στα σχόλια αφού ελάχιστοι φανατικοί , προσπαθούν να κατεβάσουν το επίπεδο του Blog στο ύψος τους...
Γράφοντας σχόλιο σημαίνει την κατανόηση και την αποδοχή εκ μέρους σας των όρων.