Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

Τα ίδια μας έλεγαν και για την Ο.Α...

Και μάλιστα μας τόνιζαν ότι θα γινόταν απαγορευτικό το αεροπορικό ταξίδι...

Μόνο που είναι σήμερα πιο ΦΘΗΝΟ το εισιτήριο για να πάς σε κάποιο νησί με αεροπλάνο παρά με καράβι...

Αλλά ας μας πεί ποιος πληρώνει τα ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ του ΟΣΕ η κ. Παπαρήγα και πόσο  την ενδιαφέρει να μήν τον ξεζουμίζει...

ΟΛΑ στους ιδιώτες.
Να στο σταμάτημα της αιμορραγίας του δημοσίου χρήματος...

7 σχόλια:

  1. Αντίλογε, τη δεκαετία του ΄80, εκεί που άρχισαν όλα, είχαν βαφτίσει τη SOFTEX επιχείρηση "στρατηγικού χαρακτήρα" για να μην πουληθεί και να αλωνίζουν οι πασόκοι και οι λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις και δε θα λένε για τον ΟΣΕ, μέρος της κατάντιας του οποίου περιγράφω χθες εδώ:http://antiparatheseis1.blogspot.gr/2012/07/blog-post_9120.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μαλλον ειστε ασχετος κυριε αρθρογράφε ή πληρωνεσται εις βαρος της αξιοπιστίας σας.
    στην Ελλάδα ο σιδηρόδρομος ειναι ένα πολύ φθηνο λαικό μέσο επιδοτούμενο από το κράτος δηλαδή τους φορολογούμενους.

    Εχει λύσει σοβαρά προβλήματα μετακίνησης φτωχών πολιτών εντός της ελληνικής επαρχίας.
    Δεν νομίζω πως με την ολυμπιακή που αναφέρεστε μεταφερονταν στρατιώτες, φοιτητές, γύφτοι, φτωχοί αγρότες, άνεργοι, εργατες κλπ
    Τα ελλέιματα του ΟΣΕ τα πληρωνει ο ελληνικός λαός οχι η παπαρήγα.
    Ο φαύλος κύκλος των 2 τελευταίων ετων συνεχίζεται από μια άρχουσα αστική ελληνική τάξη που δεν ειναι ούτε καπιταλιστική ούτε φιλελευθερη αλλά βαθιά κρατικοδίαιτη που αποτελείται από ανθρώπους που παντα πληρωνονταν από το κράτος, πχ ο πρωην αφισοκολλητής του πασοκ νυν υπουργός οικονομικών
    Το ανοητο ειναι πως ακόμη και οι οπαδοί του φιλελευθερισμού στην Ελλαδα σε όλη τους την ζωή πληρώνονται από το ελληνικό κράτος πχ μανος
    Ολα τα εγχειρίδια της οικονομικής αναφέρουν πως για την ανάπτυξη ανεπτυσόμενων χωρων απαιτείται το κόστος μεταφοράς εργατών και προιόντων να είναι χαμηλό. Πόσο μάλιστα σε χωρες με μισθούς πείνας σαν την δική μας οπου η βοήθεια της οικογενειας "διαστρεβλώνει" την πραγματική εικόνα της οικονομίας.
    Ετσι επιτυγχάνεται η κινητικότητα πορων της οικονομίας κύρια παράμετρος στην αναπτυξη της οικονομίας
    Ολα αυτα δειχνουν πως δεν υπάρχει κανένα σχεδιο αντίστοιχο του 1950 που μπορεί να εγγυηθεί γρήγορη ανάπτυξη βασισμένη σε παραγωγή.
    Ξεκάθαρα ο στόχος της κυβέρνησης σαμαρα ειναι η συνέχιση της παλιάς αποτυχημένης μονεταριστικής πολιτικής με στόχο την μεταφορά της ιδιωτικής ελληνικής περιουσίας σε ξένα χερια τραπεζων.
    Για τον λόγο αυτό δυστυχως για όλους μας η λαική εξέγερση ειναι ενα βημα πιο κοντά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Ανώνυμος 6:46
    Με ποια λογική αγαπητέ μου κύριε πρέπει να πληρώνει το 80% του πληθυσμού που δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στη ζωή του το τρένο ή αεροπλάνο, για να έχει φθηνό εισιτήριο το υπόλοιπο 20%;
    Σε ποια χώρα έγινε αυτό και πέτυχε χωρίς ελλείμματα;
    Βασική αρχή είναι να έχουμε καλές, σύγχρονες και ακριβείς συγκοινωνίες, το κόστος των οποίων να το πληρώνει ο χρήστης!Με την αύξηση των χρηστών θα έρθουν και τα κέρδη!
    Γιατί θα πρέπει ο κάτοικος των Πρεσπών που δεν έχει δει στη ζωή του πως είναι τα "μπλε" λεωφορεία της Αθήνας να πληρώνει για τα ελλείμματα αυτού του οργανισμού με τους χιλιάδες εργαζόμενους;
    Από τη δεκαετία του ΄90 μας έλεγαν ότι η Ολυμπιακή, "μπαίνει" μέσα ένα εκατομμύριο δραχμές την ημέρα!
    Υπολόγισε πόσο μας έβαλε μέσα επί 15 χρόνια, μέχρι που τη ξεφορτώθηκε το Κράτος και έγινε και πάλι σοβαρή εταιρεία, εδώ που τα λέμε!
    Ας μην περιμένουμε "την κινητικότητα της οικονομίας" από το Κράτος! Το Κράτος υπάρχει για να δημιουργεί τις προϋποθέσεις στον οποιονδήποτε να "επιχειρεί" και να κινεί ο ιδιώτης την οικονομία! Και όχι να κάνει τον επιχειρηματία! Για να γίνει αυτό, πρέπει πρώτα να απενοχοποιήσουμε το κέρδος! Γιατί χωρίς αυτό δεν υπάρχουν επιχειρηματίες , δεν υπάρχουν θέσεις εργασίας, δεν υπάρχει ανάπτυξη!
    Το καλύτερο για το "λαό" είναι να του καλύπτεις τις βασικές του ανάγκες και να καλύπτεις τις απαραίτητες σε αυτόν υπηρεσίες, σε λογικές τιμές με καθαριότητα, με ακρίβεια και συνέπεια!
    Δεν έχω δει κάποια κρατική υπηρεσία να καλύπτει αυτές τις προδιαγραφές!
    Δε χρειάζεται νομίζω να εξηγήσω τους λόγους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ Ανώνυμε ...
    Μας πιάσατε επ΄αυτοφόρω !!!
    Δηλώνω λοιπόν και ΑΣΧΕΤΟΣ και ΚΑΛΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΣ (από ποιους;;;) ...
    Λογικό δεν είναι να μήν δίνουμε ιδιαίτερη βάση στην αξιοπιστία αφού από εκεί δεν έχει "κονόμα";;;

    Για να σοβαρευτούμε όμως...
    Όχι μόνο πρέπει να πουληθεί ο ΟΣΕ και ΟΛΕΣ οι ελλειμματικές ΔΕΚΟ) αλλά αν δεν βρίσκουν αγοραστή τότε να ΧΑΡΙΣΤΕΙ σε όποιον αναλάβει (με εγγυήσεις) να αναμορφώσει αυτή την μαύρη τρύπα σε κερδοφόρα επιχείρηση...
    Αυτή είναι η άποψη του blog και σήμερα επί Σαμαρά , και χθες επί Παπαδήμου και πιο πρίν επί Γ.Α.Π αλλά και πολλλλλυυυυυ πιο πρίν επί Καραμανλή...
    Λυπάμαι που δεν συμφωνείτε αλλά έτσι είναι αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Την δεκαετία του 80 (πριν την ιδιωτικοποίηση τους) οι Βρεττανικοί Σιδηρόδρομοι ήταν υπόδειγμα ασφάλειας, αξιοπιστίας και ακρίβειας (στην ώρα των δρομολογίων τους για να εξηγούμαστε). Όπως λεγόταν μάλιστα τότε "μπορούσες να ρυθμίσεις το ρολόι σου από τις αφίξεις των τραίνων".

    Η εικόνα που παρουσιάζουν πλέον δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την τότε. Τα προβλήματα (ασφαλείας, συντονισμού, προσαρμογών δρομολογίων κλπ.) αναρρίθμητα.

    Αν αυτό έγινε εκεί αξίζει να σκεφτούμε τι θα ακολουθήσει εδώ.

    Και μία ακόμα απορία... ΠΏΣ ακριβώς πολεμάς τα μονοπώλια πουλώντας σε έναν ιδιώτη μια εταιρεία που έχει το μονοπώλιο σε αυτό που κάνει;;; Ποιός σε προστατεύει σαν πολίτη από τον ιδιώτη πλέον ιδιοκτήτη, τον οποίο απασχολεί απλά και μόνο το κέρδος και σε καμία περίπτωση η ασφάλεια σου ή η ποιότητα των υπηρεσιών του (μονοπώλιο γαρ) ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Παντελής Μ.:
    Μάλλον δε γνωρίζετε καλά την λειτουργία του συστήματος των Αγγλικών Σιδηροδρόμων!
    Πράγματι υπήρξαν κάποια προβλήματα συντονισμού και συντήρησης δομών στην αρχή! Οι λόγοι ήταν πολλοί, μέχρι και "σαμποτάζ" εργαζόμενων είχε ακουστεί! Αυτό ήταν λογικό στην αρχή, αφού οι "πάροχοι" του μεταφορικού έργου ήταν πολλοί!Εδώ, δε διατρέχουμε τέτοιν κίνδυνο αφού οι μεταφορές με τρένο είναι στον πάτο, οπότε μόνο προς τα πάνω μπορεί να πάνε! !Με την απεμπλοκή του Δημόσιου από το έργο αυτό θα πουληθούν οι (απαξιωμένες)εγκαταστάσεις και(ανύπαρκτες) λοιπές δομές και θα μπουν ιδιώτες! Νομίζω ότι είναι κάτι που αξίζει να το δούμε,(διατηρώ ακόμα επιφυλάξεις για το αν θα γίνει)και όπως γράφει και ο Αντίλογος ας δοθούν και δωρεάν!Αν για παράδειγμα είχε πουληθεί ο ΟΣΕ για ένα Ευρώ το 2009, σήμερα θα είχαμε γλυτώσει κάπου τρία δις ελλείμματα και θα είχε τελειώσει, επιτέλους η ηλεκτροκίνηση του , χωρίς τις κλοπές των καλωδίων και λοιπού τροχαίου υλικού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητέ Παντελή Μ ,
    Αυτά που λέτε (περί προβλημάτων των Αγγλικών σιδηροδρόμων ) προέρχονται από προσωπική εμπειρία ;;;
    Γιατί η προσωπική μου εμπειρία είναι ακριβώς το αντίθετο...
    Για την Ελλάδα τώρα.
    Σε κανένα σημείο του άρθρου δεν υπεννόησα να γίνει μονωπώλιο ιδιωτικό.
    Αντιθέτως οι ΓΡΑΜΜΕΣ θα πρέπει να βρίσκονται κατά 51% στο Ελληνικό δημόσιο και το 49% σε ιδιώτες.
    Οι συρμοί όμως μπορεί να ανήκουν σε όποιον θέλει ...
    Να υπάρχουν και δυο και τρεις εταιρείες που να ανταγωνίζονται στο ιδιο δρομολόγιο και θα χρησιμοποιούν την ΙΔΙΑ γραμμή που ανάλογα θα καταβάλλουν τέλη κυκλοφορίας στο δημόσιο...
    Σε κάθε περίπτωση πάντως ΔΕΝ είναι δυνατόν ο κάτοικος της Ρόδου η της Λέσβου να επιδοτεί την μετακίνηση μερικών δεκάδων επιβατών ανά συρμό και να μπαίνει μέσα το κράτος εξ αιτίας αυτού του γεγονότος...
    Για να μήν αναφερθώ στην ποιότητα των υπηρεσιών κλπ και στεναχωρηθούμε όλοι .
    Ο Αγαπητός Σαλωνίτης έχει καλύψει πλήρως το θέμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα αρκεί:

Να μην είναι προσβλητικά , υβριστικά , ειρωνικά , άσχετα με το θέμα , η σεξουαλικού περιεχομένου.
Παρά το ότι ακόμα και τα ανώνυμα σχόλια είναι επιτρεπτά (αρκεί να μην παραβαίνουν τους παραπάνω κανόνες) καλό θα ήταν να σχολιάζετε με κάποιο nic ώστε να υπάρχει πιο προσωπική συζήτηση.

Από την Πρώτη Σεπτεμβρίου Ενεργοποιήθηκε το Moderation στα σχόλια αφού ελάχιστοι φανατικοί , προσπαθούν να κατεβάσουν το επίπεδο του Blog στο ύψος τους...

Γράφοντας σχόλιο σημαίνει την κατανόηση και την αποδοχή εκ μέρους σας των όρων.