Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Κανείς δεν θα βάλει πλάτη όσο είναι υπουργοί αυτοί που κατέστρεψαν την χώρα...

Δείτε για παράδειγμα τα στατιστικά από την αγορά (την ... μακαρίτισσα...) του αυτοκινήτου...
Βλέπουμε λοιπόν ότι με εξαίρεση το 2004 που λόγω των Ολυμπιακών αγόνων κυκλοφόρησαν λίγο περισσότερα αυτοκίνητα τις επόμενες τέσσερις χρονιές η αγορά των αυτικινήτων ήταν στο επίπεδο των 260-270 χιλιάδων ...

Τα πρώτα σημάδια της κρίσης στην αγορά φάνηκαν το 2009 όπου η αβεβαιότητα και η κρίση άρχισε να δείχνει τα πρώτα σημάδια...

Ακολούθησαν οι εκλογές και η τοποθέτηση του κ. Παπακωνσταντίνου (μετά των εμπίστων του...)  στο υπουργείο Οικονομικών...
Ναι μεν για το 2009 υπήρχε η δυναμική των προηγουμένων ετών και παρά τα πρώτα φορολογικά μέτρα επηρεάστηκε λίγο η αγορά (περίπου 18% μείωση!!!) αλλά το 2010 με την ΥΠΕΡΟΓΚΗ φορολογία που έβαλαν οι "εγκέφαλοι" του Υπ.Οικ στα αυτοκίνητα (τέλη κυκλοφορίας , φόροι κατανάλωσης , ακριβά καύσιμα κλπ) κατάφεραν να μειώσουν την αγορά στο 50% του Μ.Ο των ετών 2005-2008 !!!
Ακόμα χειρότερα το 2011 !!!
Η αγορά οπισθοχώρησε στο 30% του Μ.Ο και όπως δείχνουν τα πράγματα το 2012 θα είναι μάλλον η χρονιά που δεν θα περάσουν οι πωλήσεις τις 50.000 !!!

Αυτή είναι η ...προσφορά του κ. Παπακωνσταντίνου στην αγορά.
Μάλλον για να είμαστε ακριβείς , σε ένα ΜΕΡΟΣ της αγοράς που μπορεί να μετρηθεί, αφού η παρουσία του στο Υπ.Οικ. ήταν καταλυτική σε όλο το φάσμα της αγοράς.
Τα ΛΟΥΚΕΤΑ το επιβεβαιώνουν καθημερινά...



Τί κατάφεραν λοιπόν οι εγκέφαλοι του υπ.οικ ;;;
Α) Να μηδενίσουν σχεδόν τα έσοδα του προϋπολογισμού από την αγορά του αυτοκινήτου αφού ακόμα και τα 98000 αυτ/τα που πουλήθηκαν το 2011 ήταν ΜΙΚΡΟΥ κυβισμού με ΕΛΑΧΙΣΤΗ προσφορά στα ταμεία...
Β) Να ΚΛΕΙΣΟΥΝ μερικές χιλιάδες επιχειρήσεις της αγοράς αυτής και οι εργαζόμενοι να μεταφερθούν στο ταμείο ΑΝΕΡΓΙΑΣ επιβαρύνοντας έτσι τα ΤΑΜΕΙΑ αντί να τους έχει στις εργασίες τους και να τους φορολογεί...
Γ) Να σκοτώσει την ελπίδα του μέσου Έλληνα για ένα ασφαλές αυτοκίνητο.

Μας ζητά ο κ. Παπαδήμος να βάλουμε "πλάτη"...
Πλάτη γιατί ;;;
Για να παραμένει στην θέση του ο κάθε καταστροφέας της οικονομίας ;;;
Πλάτη για να συνεχίσει να καταστρέφει από άλλη θέση ότι δεν πρόλαβε ;;;

ΌΧΙ κ. Παπαδήμο ...
Οι Έλληνες ΔΕΝ θα βάλουν ΠΛΑΤΗ...

Πρώτα θέλουν να δούν τους ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ της ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ να ΔΙΚΑΖΟΝΤΑΙ...

6 σχόλια:

  1. OK Απόδειξη του στριμώγματος της αγοράς η μείωση των πωλήσεων αυτοκινήτων.
    Από την άλλη μη μου πεις ότι είναι και νορμάλ για τα δεδομένα μιας οικονομίας όπως η Ελληνική σε μια 5ετία να πωλούνται 1.200.000 αυτοκίνητα! Και το λέω γιατί (μεταξύ άλλων) έχω και γνωστό που 3 μήνες μετά τον διορισμό του στο Δημόσιο έβαλε δόσεις για ν΄ αγοράσει Μερσεντές.
    Αν νομίζουμε πως υπάρχει λύση χωρίς "συμμάζεμα" -αμεξαρτήτως του ποιος είναι κυβέρνηση- την πατήσαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να δεχθούμε προς χάριν της συζήτησης ότι δεν είναι νορμάλ σε μία Ευρωπαική χώρα των 10.000.000 κατοίκων τα 300000 αυτ/τα τον χρόνο (Αν και αντίστοιχου πληθισμού ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ χώρες έχουν ΥΠΕΡ-διπλάσια νούμερα...), ειναι όμως νορμάλ να καταστρέφεις όλη την αγορά ενός κλάδου επειδή έχεις ΚΟΜΠΛΕΞ με τα αυτοκίνητα ;;;

    Και επειδή είμαι ΠΡΑΚΤΙΚΟΣ άνθρωπος καλό θα ήταν να δούμε ΑΝ έχει ΚΕΡΔΟΣ η Ελληνική οικονομία από αυτή την συρρίκνωση η αν έχει ζημία...
    Αν όπως νομίζω εγώ έχει ΖΗΜΙΑ , τότε ΝΑΙ είναι ΝΟΡΜΑΛ η αγορά των 300000 χιλ. αυτ/των και ΚΑΚΩΣ την κατέστρεψαν...

    Γιατί το ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ δεν είναι να μειώσεις την αγορά αλλά να μαζέψεις περισσότερα ΕΣΟΔΑ για το Δημόσιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δηλαδή οι βουλευτές είναι άμοιροι ευθυνών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ουδείς είναι άμοιρος ευθυνών...
    Όμως ο Έλληνας Βουλευτής που στην ουσία έχει εκπαιδευτεί από την μεταπολίτευση μέχρι σημερα να είναι ένας απλός αριθμός στα κόμματα και να χειροκροτεί -ψηφίζει τις αποφάσεις του αρχηγού έχει σαφώς μικρότερη ευθύνη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. To πρόβλημα με την αγορά αυτοκινήτων υπάρχει από τη στιγμή που γίνεται με δανεικά τα οποία δεν μπορείς να εξοφλησεις αργότερα ή αν αυτή είναι δυνατή επειδή δεν κατέβαλες άλλες υποχρεώσεις σου (πχ φόρους) ή απέκρυψες εισοδήματα.
    Η κατάρρευση της αγοράς αυτοκινήτου μπορεί να είναι απόδειξη "στριμώγματος" κάποιων (εξ άλλου σε εποχές οικονομικής ανασφάλειας ποιος έχει μυαλό ν΄ αλλάξει ένα αυτοκίνητο 5ετίας) αλλά ποιος σου είπε ότι υπάρχει λύση χωρίς "στρίμωγμα". Συμμάζεμα σε τέτοιους τομείς ούτως ή άλλως θα γινόταν. Το κακό είναι ότι μέχρι στιγμής δεν βλέπουμε τη λύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλτατε firiki2010 ,
    Εν μέρει έχεις απόλυτο δίκιο ( όσον αφορά την αγορά με δανεικά...) αλλά αυτό ισχύει σε όλο το φάσμα της οικονομίας .
    Δεν βλέπω λοιπόν λόγο να καταστρέψεις μία αγορά ο τζίρος της οποίας ήταν περίπου 50% ΦΟΡΟΙ ...
    (ΦΠΑ- Φ.Κ- κλπ)
    Με απλά λόγια (και επιβεβαιωμένα εκ του αποτελέσματος ...) σκότωσαν μία "αγελάδα" που τους έδινε ΖΕΣΤΟ χρήμα (ας ήταν και μαύρο...) .
    Εξ άλλου σε εποχές ΥΦΕΣΗΣ η προσπάθεια που πρέπει να γίνεται είναι στο ΠΩΣ θα ενσωματώσεις στην οικονομία ΟΛΑ τα διαθέσιμα χρήματα (ΑΚΟΜΑ καιτα ΜΑΥΡΑ...) .

    Όλα τα άλλα είναι ξεπερασμένες ιδεοληψίες που φέρνουν τα αντίθετα αποτελέσματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα αρκεί:

Να μην είναι προσβλητικά , υβριστικά , ειρωνικά , άσχετα με το θέμα , η σεξουαλικού περιεχομένου.
Παρά το ότι ακόμα και τα ανώνυμα σχόλια είναι επιτρεπτά (αρκεί να μην παραβαίνουν τους παραπάνω κανόνες) καλό θα ήταν να σχολιάζετε με κάποιο nic ώστε να υπάρχει πιο προσωπική συζήτηση.

Από την Πρώτη Σεπτεμβρίου Ενεργοποιήθηκε το Moderation στα σχόλια αφού ελάχιστοι φανατικοί , προσπαθούν να κατεβάσουν το επίπεδο του Blog στο ύψος τους...

Γράφοντας σχόλιο σημαίνει την κατανόηση και την αποδοχή εκ μέρους σας των όρων.