Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Καλή η κριτική κ. Σταϊκούρα αλλά πείτε και καμία πρόταση...

Παρακάτω θα διαβάσετε την δήλωση του αναπληρωτή υπεύθυνου του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Φθιώτιδας κ. Χρήστος Σταϊκούρα:
Μια χαρά τα λέει ο κ.Σταϊκούρας . Αυτή είναι η κατάσταση στον τομέα του αυτοκινήτου.
Δεν μας λέει όμως ο κ. Σταϊκούρας  ΤΙ ακριβώς θα κάνει η ΝΔ όταν (και ΑΝ ) έρθει στην κυβέρνηση...
Για παράδειγμα. 
Δεν μας λέει ΑΝ θα διατηρήσει τα τέλη κυκλοφορίας στα αυτοκίνητα ώστε να ξεμπλοκάρει η αγορά των μεταχειρισμένων που ΔΕΝ πουλιούνται λόγω τεραστίων επιβαρύνσεων...
Δεν μας λέει Αν θα διατηρήσει τον ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ του υπολογισμού δασμών , φόρων , τελών κλπ με βάση μία ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΜΠΝΕΥΣΕΩΣ κλίμακα που ΕΝΤΟΣ της ΙΔΙΑΣ εκατοντάδας αλλάζει κλίμακα ένα αυτ/το...
ΠΧ Άλλα τέλη έχει ένα αυτ/το 1.357 κ.ε (135€ ) και άλλα ένα 1.358 κ.ε (240 €)   .
Σε αυτό το σημείωμα δεν θα σχολιάσω αν είναι πολλά η λίγα τα τέλη , αλλά τον τρόπο που αλλάζει κατηγορία ένα αυτ/το.
Ας μας υποδείξουν ΕΝΑ μέρος σε όλη την γη που να υπάρχει κλίμακα τέτοιου παραλογισμού.
Ας μας συγκρίνουν με ΕΝΑ φορολογικό σύστημα που μετρά για ΕΝΑ κ.ε επιπλέον ΔΙΠΛΑ τέλη κυκλοφορίας...
Ας μα βρούν ΜΙΑ χώρα που να κατηγοριοποιεί με αυτή την κλίμακα τα τέλη κυκλοφορίας η τις επιβαρύνσεις...
Ας βρούν λοιπόν μία ΔΙΚΑΙΗ επιβάρυνση στα τέλη κυκλοφορίας που να λαμβάνει υπ' όψιν της τις εκπομπές ΡΥΠΩΝ και ΜΟΝΟ αυτές ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ από το κ.ε ώστε να αλλάξει η αγορά του αυτ/του...
Και τώρα διαβάστε...

Quote 
«Η βαθιά και παρατεταμένη ύφεση της Ελληνικής Οικονομίας και οι πολλαπλές φορολογικές επιβαρύνσεις που επιβλήθηκαν σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις έχουν επηρεάσει και επιβαρύνει τους περισσότερους κλάδους της Οικονομίας.
Μεταξύ των οποίων και αυτόν του αυτοκινήτου.
Κλάδο που συνεισφέρει σχεδόν στο 3% του εθνικού προϊόντος, σε όρους προστιθέμενης αξίας.

Κλάδο όμως που, μεταξύ άλλων, έχει υποστεί 24 παρεμβάσεις - κυρίως φορολογικές - την τελευταία διετία, με ελάχιστες να θεωρούνται θετικές πρωτοβουλίες.

Το αποτέλεσμα είναι σήμερα, σύμφωνα και με τα διαθέσιμα στοιχεία από σχετική μελέτη του ΙΟΒΕ:
§  Οι πωλήσεις να έχουν μειωθεί κατά 36% το 2010 (και κατά επιπλέον 30% να εκτιμάται η μείωση το 2011). Σωρρευτικά, πάνω από 64% σε σχέση με το 2007.
§  Ο κύκλος εργασιών να έχει μειωθεί τουλάχιστον κατά 70% την τελευταία διετία. Τα κέρδη του στενού πυρήνα του κλάδου, δηλαδή των αντιπροσωπειών, εμφανίζουν υποχώρηση στο 1/6 του επιπέδου του 2007, με τις ζημιές να 25πλασιάζονται.
§  Το σύνολο των καταστημάτων του επίσημου δικτύου να έχει μειωθεί κατά 500 την τελευταία τριετία. Ενώ έχουν χαθεί περίπου 14.900 θέσεις εργασίας στο σύνολο του κλάδου.
§  Να παρατηρείται απώλεια φορολογικών εσόδων τόσο από την αγορά/χρήση αυτοκινήτου, όσο και από τη μείωση των εισπραχθέντων εταιρικών φόρων από τις επιχειρήσεις του κλάδου. Μόνο τα έσοδα από τα τέλη ταξινόμησης και το ΦΠΑ έχουν υποστεί μείωση κατά 36% το 2010, στο 1/3 των επιπέδων του 2007, με ακόμη μεγαλύτερη υποχώρηση το 2011.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Προϋπολογισμού του 2012, τα έσοδα από τα τέλη ταξινόμησης οχημάτων αναμένεται να διαμορφωθούν στα 114 εκατ. ευρώ το 2011, από 249 εκατ. ευρώ το 2010.

Και να σκεφτεί κανείς ότι η προηγούμενη Κυβέρνηση εκτιμούσε, για εφέτος, στον περυσινό Προϋπολογισμό έσοδα από τα τέλη ταξινόμησης 285 εκατ. ευρώ και από το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα 170 εκατ. ευρώ

Από τα ανωτέρω γίνεται σαφές ότι ο κλάδος του αυτοκινήτου έχει πληγεί όχι μόνο από την οικονομική κρίση, αλλά και από τη δημιουργία ενός εχθρικού κλίματος ως προς την κατοχή οχημάτων, μέσω της επιβολής - κυρίως - φορολογικών μέτρων τα οποία δεν έχουν αποφέρει το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα.

Σύμφωνα μάλιστα με την ίδια έκθεση του ΙΟΒΕ, στην επόμενη τριετία, η κάθετη πτώση των πωλήσεων, σε επίπεδα 75-80 χιλ. οχήματα, δηλαδή στο 1/3 του επιπέδου του 2009, θα οδηγήσει αρκετές εταιρείες σε παύση λειτουργίας.

Αποτέλεσμα αυτού θα είναι η αύξηση της ανεργίας κατά 10-15 χιλιάδες άτομα επιπλέον, δηλαδή συνολικά, από τις απαρχές της κρίσης να φτάσει τις 30 χιλιάδες εργαζόμενους, σχεδόν στο 1/3 του ανθρώπινου δυναμικού πριν από 2 χρόνια.

Η θέσπιση και εφαρμογή του προγράμματος της απόσυρσης οχημάτων, αν και μόνο το 30% των πωλήσεων το αξιοποιεί, έχει συγκρατήσει - σύμφωνα με τις εκτιμήσεις - λίγο την πτώση.

Γι’ αυτό το λόγο και θα μπορούσε να αξιολογηθεί και να υιοθετηθεί η χρονική επέκταση του μέτρου, τροποποιώντας τις καταληκτικές ημερομηνίες των Ν. 3899/17.12.2010, Ν. 3943/31.03.2011 και Ν. 4002/22.08.2011.
Με αυτά τα δεδομένα, κατέθεσα σήμερα το πρωί ερώτηση προς τον υπουργό Οικονομικών, με την οποία τον καλούμε να ενημερώσει τη Βουλή αν προτίθεται να υιοθετήσει την πρόταση για χρονική επέκταση του μέτρου της απόσυρσης οχημάτων;».
 UnQuote

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα αρκεί:

Να μην είναι προσβλητικά , υβριστικά , ειρωνικά , άσχετα με το θέμα , η σεξουαλικού περιεχομένου.
Παρά το ότι ακόμα και τα ανώνυμα σχόλια είναι επιτρεπτά (αρκεί να μην παραβαίνουν τους παραπάνω κανόνες) καλό θα ήταν να σχολιάζετε με κάποιο nic ώστε να υπάρχει πιο προσωπική συζήτηση.

Από την Πρώτη Σεπτεμβρίου Ενεργοποιήθηκε το Moderation στα σχόλια αφού ελάχιστοι φανατικοί , προσπαθούν να κατεβάσουν το επίπεδο του Blog στο ύψος τους...

Γράφοντας σχόλιο σημαίνει την κατανόηση και την αποδοχή εκ μέρους σας των όρων.