Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει πέσει στα χέρια ΦΟΡΟΜΠΗΧΤΩΝ...

Οι καρεκλοκένταυροι της Ευρώπης δείχνουν ξεκάθαρα που οδηγείται η ζωή του Ευρωπαίου πολίτη ...

Αποφάσισαν ότι από το 2012, κάθε αεροπορική εταιρία που δραστηριοποιείται στην Ε.Ε., θα υποχρεούται να έχει στην κατοχή της άδειες, που θα της επιτρέπουν την εκπομπή ενός τόνου διοξειδίου του άνθρακα για κάθε πτήση που απογειώνεται και προσγειώνεται σε κάποιο από τα 27 κράτη - μέλη.
Φυσικά  έντονες είναι οι αντιδράσεις  από τις περισσότερες εταιρίες οι οποίες καλούνται να απορροφήσουν το επιπλέον κόστος προκειμένου να αποφευχθεί μια νέα κρίση στον κλάδο που δέν είναι στο "φόρτε" τους σήμερα ...


Μελέτες που είδαν το φώς της δημοσιότητας  υπολογίζουν ότι μόνο για το 2012, οι αερομεταφορείς θα πρέπει να δαπανήσουν περίπου 975 εκατομμύρια ευρώ για το EU ETS, εάν η χρέωση ανά τόνο διοξειδίου του άνθρακα είναι 13 ευρώ


Γιατί η Ε.Ε θέλει να επιβαρύνει τις πτήσεις από-προς Ε.Ε όταν οι υπόλοιποι (σε όλη την υπόλοιπη γή) δεν κάνουν ΑΝΑΛΟΓΗ κίνηση ώστε να μήν επιβαρυνθούν ΜΟΝΟ οι επιβάτες της Ε.Ε μένει να απαντηθεί...

Η αρμόδια κοινοτική επίτροπος Κόνι Χέντεγκαρντ (για να κατευνάσει τις ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ) λέει ότι θα δοθούν  δωρεάν άδειες μέσα στην επόμενη δεκαετία που θα αξίζουν 20 δισεκατομμύρια ευρώ, ποσό που οι αεροπορικές εταιρίες θα πρέπει να επενδύσουν σε αναβάθμιση του στόλου τους και βελτίωση της ενεργειακής αποδοτικότητας των αεροσκαφών τους.


Φυσικά ΔΟΥΛΕΥΟΜΑΣΤΕ μεταξύ μας , αφού οι ΔΥΟ μεγαλύτεροι κατασκευαστές αεροσκαφών (Airbus & Boeing) ακόμα και ΣΗΜΕΡΑ να έλεγαν ότι κατασκευάζουν οικονομικότερα αεροσκάφη (που κατασκευάζουν δηλαδή η Boeing το 787 Dreamliner & Airbus το  A350 XWB) θα απαιτηθεί τουλάχιστον μία εικοσαετία για να αντικατασταθεί ο υπάρχων στόλος των εταιρειών και μιλάμε ΜΟΝΟ για ΔΥΟ μοντέλα...


Αν πούμε ότι πρέπει να αντικατασταθούν και τα Βαριά (Β 747 , Β777, Α330, Α340 κλπ) θα απαιτηθούν το λιγότερο 30 χρόνια για την αντικατάσταση .


Αν δεν το ξέρουν στην Ε.Ε τα αεροσκάφη από την έναρξη της ΜΕΛΕΤΗΣ μέχρι την Εμπορική τους εκμετάλλευση χρειάζονται από 5 έως 10 χρόνια...


Το αποτέλεσμα πάτως θα είναι το εξής για τους Ευρωπαίους πολίτες.
ΠΟΛΥ πιο ΑΚΡΙΒΑ εισητήρια για τις πτήσεις .
Αυτό θα επηρεάσει και τον ΤΟΥΡΙΣΜΟ αφού η μετακίνηση προς τον ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΟ νότο θα γίνει πιο ακριβή...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα αρκεί:

Να μην είναι προσβλητικά , υβριστικά , ειρωνικά , άσχετα με το θέμα , η σεξουαλικού περιεχομένου.
Παρά το ότι ακόμα και τα ανώνυμα σχόλια είναι επιτρεπτά (αρκεί να μην παραβαίνουν τους παραπάνω κανόνες) καλό θα ήταν να σχολιάζετε με κάποιο nic ώστε να υπάρχει πιο προσωπική συζήτηση.

Από την Πρώτη Σεπτεμβρίου Ενεργοποιήθηκε το Moderation στα σχόλια αφού ελάχιστοι φανατικοί , προσπαθούν να κατεβάσουν το επίπεδο του Blog στο ύψος τους...

Γράφοντας σχόλιο σημαίνει την κατανόηση και την αποδοχή εκ μέρους σας των όρων.