Η ειδησεογραφία θέλει να έχει δημιουργηθεί "Ρήγμα" στην εκπαιδευτική κοινότητα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, καθώς ορισμένοι καθηγητές διαφωνούν με την πρόσφατη απόφαση της Συγκλήτου του Ιδρύματος για μεταφορά της εξεταστικής περιόδου, ζητώντας να μείνει ανοιχτό το πανεπιστήμιο!!!
Ίσως τελικά να υπάρχει ακόμα ελπίδα για την εκπαίδευση των Ελλήνων ...
Οι διαφωνούντες σε ανακοίνωσή τους επισημαίνουν ότι είναι οφείλουν να είνει συνεπείς με τη διακήρυξή της «που υπερψηφίσθηκε από το 41% των συναδέλφων μελών ΔΕΠ στις εκλογές του Δεκεμβρίου 2010. Θεωρούν ότι σε μια κρίσιμη στιγμή για το μέλλον της Ανώτατης Εκπαίδευσης στην Ελλάδα, πρέπει τα πανεπιστήμια να παραμείνουν ανοιχτά και σε πλήρη ακαδημαϊκή λειτουργία.
Οι καθηγητές εκφράζουν την αντίθεσή τους στην απόφαση της Συγκλήτου του ΕΜΠ που ανέβαλε την έναρξη της εξεταστικής περιόδου, ναρκοθετώντας το επόμενο ακαδημαϊκό έτος, δημιουργώντας σοβαρά προβλήματα σε τελειόφοιτους φοιτητές και αποθαρρύνοντας τους νεότερους».
Ελάχιστα με ενδιαφέρει αν τα κίνητρά τους (όπως κατηγορούνται από τους Αριστερο-Κουλτουριάρηδες ...) είναι η "προστασία του αστικού κομματικού μοντέλου" η άλλου τύπου πολιτικά ελατήρια...
Με ενδιαφέρει όμως (και συγχρόνως μου προκαλεί ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ έκπληξη) ότι βρέθηκαν καθηγητές που εναντιώθηκαν στον αριστερίστικο λαϊκισμό της κατάληψης και της στάσης μαθημάτων...
ΑΝ υπήρχε και πολιτική ηγεσία ικανή να τους στηρίξει θα είχαν τελειώσει οι αυθαιρεσίες εν τη γενέσει τους...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα αρκεί:
Να μην είναι προσβλητικά , υβριστικά , ειρωνικά , άσχετα με το θέμα , η σεξουαλικού περιεχομένου.
Παρά το ότι ακόμα και τα ανώνυμα σχόλια είναι επιτρεπτά (αρκεί να μην παραβαίνουν τους παραπάνω κανόνες) καλό θα ήταν να σχολιάζετε με κάποιο nic ώστε να υπάρχει πιο προσωπική συζήτηση.
Από την Πρώτη Σεπτεμβρίου Ενεργοποιήθηκε το Moderation στα σχόλια αφού ελάχιστοι φανατικοί , προσπαθούν να κατεβάσουν το επίπεδο του Blog στο ύψος τους...
Γράφοντας σχόλιο σημαίνει την κατανόηση και την αποδοχή εκ μέρους σας των όρων.