Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

Πόσα χρόνια μεσολάβησαν από την προηγούμενη επιστράτευση ;;;

Ούτε που θυμάμαι...

Ίσως μετά την επιστράτευση την εποχή του πολέμου στην Kύπρο να έχει γίνει άλλη μία φορά...
Δέν είμαι όμως βέβαιος.

Πιθανόν να νομίζουν ορισμένοι ότι από αύριο θα ομαλοποιηθεί η κίνηση των βυτιοφόρων και των φορτηγών...
ΛΑΘΟΣ...
Αν δεν το θελήσουν οι απεργοί τότε πρέπει σύμφωνα με την νομοθεσία να ετοιμαστούν φύλλα πορείας για καθένα ατομικά καθώς και φύλλο επίταξης του οχήματος και να παραδοθούν μέσω της αστυνομίας στον ιδιοκτήτη.
Ο οποίος ιδιοκτήτης έχει δικαίωμα να παρουσιαστεί (και το αυτοκίνητο του) εντός 24ώρου...
Φαντάζεται κανείς τι γραφειοκρατία και τι κινητικότητα χρειάζεται για να επιστρατευθούν όλοι...

Με λίγα λόγια, ΑΝ θέλουν οι μεταφορείς να δουλέψουν , μπορούν να τρενάρουν την απεργία μέχρι και την Παρασκευή...

Το ευτύχημα για την κυβέρνηση είναι ότι βρήκε σύμμαχο!!!
Ο ΣΕΒ (δια του προέδρου του κ.Δημήτρη Δασκαλόπουλου) αναφερόμενος στους απεργούς υπογραμμίζει ότι: «Μια κλειστή, ολιγάριθμη συντεχνία χρησιμοποιεί αυτές τις μέρες τα προνόμια που τους παρείχε το πελατειακό κράτος, ως μέσο εκβιασμού του κοινωνικού συνόλου, δίνοντας μάχη οπισθοφυλακής και ιδιοτέλειας, ενάντια στις επιτακτικές ανάγκες και τις προοπτικές της εθνικής οικονομίας».

Βόμβα Γιακουμάτου...

Σήμερα το πρωϊ, σε πρωϊνή εκπομπή του τηλεοπτικού σταθμούMEGA, ακούσαμε τον βουλευτή κ. Γιακουμάτο, ο οποίος ήταν προσκεκλημένος στη συγκεκριμένη εκπομπή, να λέει, μεταξύ των άλλων, πως αν η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ είχε εισαγάγει προς ψήφιση το γνωστό μνημόνιο με τη διαδικασία που απαιτούσε την ψήφισή του από 180 βουλευτές τότε θα το ψήφιζε και η Νέα Δημοκρατία.
Η δήλωση αυτή μας άφησε εμβρόντητους. Εμείς είχαμε άλλη εντύπωση. Κάτι τέτοιο δεν έχουμε ακούσει από τα χείλη του Αντώνη Σαμαρά και δημιουργεί σε μας τους απλούς πολίτες πλέον την εντύπωση ότι....
η Νέα Δημοκρατία καταψήφισε το μνημόνιο εκ του ασφαλούς και ότι ΠΑΣΟΚ και Νέα Δημοκρατία στην ουσία δεν διαφέρουν σε τίποτα σε ότι έχει να κάνει με τη θέση της χώρας υπό την κατοχή του ΔΝΤ.
Πιστεύουμε ότι τέτοιες δηλώσεις καταστρέφουν την όλη προσπάθεια του Αντώνη Σαμαρά να μην μπει η Νέα Δημοκρατία στο κάδρο του μνημονίου και του ΔΝΤ και τεθεί σε ίση μοίρα με το ΠΑΣΟΚ.
Εμείς πάντως, αν και δεν είμαστε κομματικά στελέχη της Νέας Δημοκρατίας  για να ξέρουμε τι γίνεται στο εσωτερικό του κόμματος αυτού, έχουμε διαφορετική άποψη από αυτήν του κ. Γιακουμάτου για τους εξής λόγους:

Κυβέρνηση: «Δεν θα επιτρέψουμε να παραλύσει η χώρα»...

Οδηγοί με στολή παραλλαγής;;;

Συνεχίζουν την απεργία οι ιδιοκτήτες φορτηγών ΔΧ αφού δεν υπήρξε θετικό αποτέλεσμα στην συνάντησή τους με το γ.γ. Μεταφορών Χ. Τσιόκα.

Ο πρόεδρος του Συνδικάτου Χερσαίων Μεταφορών Γιώργος Τζωρτζάτος, δήλωσε ότι :
«Η ευθύνη δεν μας βαραίνει, η κυβέρνηση μας οδήγησε στην απεργία πηγαίνοντας εν κρυπτώ το νομοσχεδιο στη βουλή και τώρα δείχνει την αδιαλλαξία της για ακόμη μία φορα».

Από την πλευρά της η κυβέρνηση δια στόματος κ. Τσιόκα δηλώνει ότι : «Υπήρξε αδιέξοδο που εκτιμώ ότι πρέπει τώρα να αποτιμηθεί και στη βάση αυτή να δούμε τη δυνατότητα να ξανασυνεχιστεί ο διάλογος, όχι όμως κάτω από το κράτος της παράλυσης της ελληνικής κοινωνίας.
Η κυβέρνηση θα λάβει υπόψη τις θέσεις όλων των παραγωγιγκών δυνάμεων και θα πάρει τις αποφάσεις της».

Με απλά λόγια , ας ψάξουν τις ντουλάπες τους οι οδηγοί μήπως έχουν εκείνη (και ΑΝ τους χωρά ακόμα ...) την στολή παραλλαγής που πήραν απολυόμενοι από τον στρατό...

Μάλλον αρνητική η απόφαση για Ο.Α - ΑEGEAN...

Το γράψαμε από τότε που ανακοινώθηκε .

"Ξέμπλεξε" το Οικ. Επιτελείο με τον κ. Joaquin ALMUNIA...


Η δεσπόζουσα θέση που θα έχει η ενωμένη νέα εταιρεία που θα προκύψει από την συνένωση των δύο παικτών του αεροπορικού γίγνεσθαι της Ελλάδας θα κολλούσε στην Ε.Ε.

Ευτυχώς για τον Έλληνα καταναλωτή η Ε.Ε δεν θα επιτρέψει εύκολα αυτή την συγχώνευση.
Αν προχωρήσει θα δούμε πάλι τιμές εισιτήριων που θα θυμίζουν την εποχή του μονοπωλίου της Ο.Α τότε που απαγορευόταν να πετάξει ακόμα και "ιδιωτική μύγα" από / πρός Ελληνικά αεροδρόμια.

Η μοναδική ελπίδα που έχουν ακόμα οι κ. Βασιλάκης και Βγενόπουλος (αλλά και οι Έλληνες επιβάτες) είναι να δημιουργήσει βάση κάποια εταιρεία Low Cost στην χώρα μας.

Αγώνας Μέχρι Τέλους...

Αναμενόμενη η αντίδραση από τα χαϊδεμένα παιδιά του ΠΑΣΟΚ .
Οι συνδικαλιστές με τους διακόπτες  θα κοιτάξουν την τσέπη τους πριν από οτιδήποτε και φυσικά πάνω από το κόμμα.

Η αφίσα που εξέδωσαν είναι χαρακτηριστική των προθέσεών τους ...

Εξ άλλου δεν αναφέρονται στην τρόικα της Ε.Ε , ΔΝΤ, Ε.Κ.Τ αλλά στον πρωθυπουργό και τους δύο υπουργούς που χαράσσουν την πολιτική της κυβέρνησης...

Από την πλευρά του ανθρώπου που υφίσταται τις επιπτώσεις είναι καλό που ο λαϊκισμός και τα χαριστικά προνόμια ετών αρχίζουν να παίρνονται πίσω από αυτούς που τους τα έδωσαν...

Ίσως έτσι σταματήσει κάποτε να παίρνει ποσοστά Τσαουσέσκου η συνδικαλιστική παράταξη του κυβερνώντος κόμματος στις ΔΕΚΟ...

ΣΕΧΤΑ :Τα όπλα μας είναι έτοιμα να “μιλήσουν”

Δημοσίευσαν τα ΝΕΑ την προκήρυξη της ΣΕΧΤΑΣ που δολοφόνησε τον Σ. Γκιόλια.

Επώνυμες οι απειλές πρός την νέα κλίκα της δημοσιογραφίας ( Νίκο Χατζηνικολάου, Μ.Τριανταφυλλόπουλο, Γ. Κουρή , Θ. Αναστασιάδη, Π. Κωστόπουλο, Γ. Παπαγιάννη και τον επιχειρηματία Δ. Κοντομηνά.)
Αλλά και ξεκάθαροι οι σκοποί της .

«Εχουμε πόλεμο με τη δημοκρατία σας»
Νέα χτυπήματα, με έναν σκοπό: Να πληγεί η διεθνής εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό και μάλιστα επισημαίνουν ότι και η δολοφονία του Σωκράτη Γκιόλια και τρομοκρατικές ενέργειες έχουν διαμορφώσει αρνητική εικόνα στο εξωτερικό για την ασφάλεια της ελληνικής επικράτειας και χτυπούν την εθνική βιομηχανία του τουρισμού.

Οι Άγγλοι δεν μπορούν να κρύψουν την Αγάπη τους...

Δεν πειράζει που η Αγγλία έχει γίνει ήδη σχεδόν κατά 1/3 Μουσουλμανική χώρα , ο Άγγλος Πρωθυπουργός Ντέιβιντ Κάμερον προφανώς θέλει μεγαλύτερα ποσοστά μουσουλμάνων σε όλη την Ευρώπη...

"Θα πολεμήσω για την ένταξη της Τουρκίας στην Ε.Ε" δήλωσε κατά την επίσκεψή του στην Τουρκία .
Βέβαια μετά μας "σκάει" το μυστικό της αγάπης αυτής του : "Σήμερα η αξία του εμπορίου μας είναι πάνω από 9 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως. Θέλω να το διπλασιάσουμε αυτό το ποσό, τα επόμενα πέντε χρόνια."

It's Only Business λοιπόν για τους Άγγλους που το μόνο που τους ενδιαφέρει ώς προς την Ε.Ε είναι το εμπόριο αφού αρνούνται πεισματικά να προχωρήσει η Ενοποίηση της ενώ συγχρόνως απορρίπτουν μετά βδελυγμίας το Ευρώ καθώς και την συνθήκη Σένγκεν.

e-Επιλογές της 27/07/2010