Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

Μάλλον αρνητική η απόφαση για Ο.Α - ΑEGEAN...

Το γράψαμε από τότε που ανακοινώθηκε .

"Ξέμπλεξε" το Οικ. Επιτελείο με τον κ. Joaquin ALMUNIA...


Η δεσπόζουσα θέση που θα έχει η ενωμένη νέα εταιρεία που θα προκύψει από την συνένωση των δύο παικτών του αεροπορικού γίγνεσθαι της Ελλάδας θα κολλούσε στην Ε.Ε.

Ευτυχώς για τον Έλληνα καταναλωτή η Ε.Ε δεν θα επιτρέψει εύκολα αυτή την συγχώνευση.
Αν προχωρήσει θα δούμε πάλι τιμές εισιτήριων που θα θυμίζουν την εποχή του μονοπωλίου της Ο.Α τότε που απαγορευόταν να πετάξει ακόμα και "ιδιωτική μύγα" από / πρός Ελληνικά αεροδρόμια.

Η μοναδική ελπίδα που έχουν ακόμα οι κ. Βασιλάκης και Βγενόπουλος (αλλά και οι Έλληνες επιβάτες) είναι να δημιουργήσει βάση κάποια εταιρεία Low Cost στην χώρα μας.



Παλαιότερα υπήρχαν φήμες ότι ενδιαφερόταν ο Στέλιος Χ'Ιωάννου (EASYJET) αλλά τώρα που βρίσκεται στα μαχαίρια με το Δ.Σ της εταιρείας του μάλλον απομακρύνεται αυτή η πιθανότητα.

Ελληνική Low Cost δεν υπάρχει (και μάλλον είναι απίθανο και να υπάρξει σύντομα) οπότε τα άσχημα νέα για τους μελλοντικούς καταναλωτές του αεροπορικού προϊόντος έτσι και προχωρήσει αυτή η συγχώνευση βρίσκονται στην "στροφή"...

Διαβάστε επίσης :

Στέλιος Χατζηιωάννου(Easyjet) : Χειρότερο το ιδιωτικό μονοπώλιο...


2 σχόλια:

  1. Φημες θελουν τον "πολυ" κ. Mike O'Leary, Διευθυνοντα Συμβουλο της μεγαλυτερης εταιριας Low-Cost της Ευρωπης, RYANAIR, να ετοιμαζεται να εγκατασταθει στην Ελλαδα. Ηδη χρησιμοποιει τον Αλμυρο (Βολος), την Ροδο, και αν δεν κανω λαθος την Καβαλα.
    Αν τελικα αποφασισει να "κατεβασει" καποιο απο τα 200 και πλεον αεροσκαφη του εδω, τοτε θα δουμε πολλα, αρχιζοντας με το κλεισιμο ελληνικων εταιριων, και την επικρατηση "ισχυρων" παικτων, που θα εχει ως αποτελεσμα, την καθετη πτωση στα εισητηρια.
    Εδω, ο καθενας περνει 2-3 αεροπλανακια, και νομιζει οτι εχει δημιουργησει αεροπορικη εταιρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όντως .
    Φήμες θέλουν τον MOL να εξετάζει πιθανή βάση στην Ελλάδα.
    Προσωπικά θεωρώ ότι δημιουργία βάσης στον Βόλο δεν θα έχει την αναμενόμενη επιτυχία αφού ούτε τρένο υπάρχει που να πηγαίνει στο αεροδρόμιο ούτε μικρό είναι το κόστος της μετακίνησης από / προς τον Βόλο...

    Αντιθέτως η Easyjet δεν διστάζει να χρησιμοποιεί πιο κεντρικά αεροδρόμια πράγμα που την καθιστά λίγο πιο ακριβή αλλά δίνει δυνατότητες πολύ περισσότερων συνδυασμών αφού από τα αεροδρόμια που πετά , πετούν πολλές άλλες εταιρείες.

    Όπως και αν το δούμε πάντως θα είναι θετική εξέλιξη η δημιουργία βάσης από μία (η περισσότερες)Low Cost στην χώρα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα αρκεί:

Να μην είναι προσβλητικά , υβριστικά , ειρωνικά , άσχετα με το θέμα , η σεξουαλικού περιεχομένου.
Παρά το ότι ακόμα και τα ανώνυμα σχόλια είναι επιτρεπτά (αρκεί να μην παραβαίνουν τους παραπάνω κανόνες) καλό θα ήταν να σχολιάζετε με κάποιο nic ώστε να υπάρχει πιο προσωπική συζήτηση.

Από την Πρώτη Σεπτεμβρίου Ενεργοποιήθηκε το Moderation στα σχόλια αφού ελάχιστοι φανατικοί , προσπαθούν να κατεβάσουν το επίπεδο του Blog στο ύψος τους...

Γράφοντας σχόλιο σημαίνει την κατανόηση και την αποδοχή εκ μέρους σας των όρων.