Τρίτη 27 Ιουλίου 2010
Με τους Φορτηγατζήδες ίσως ξεμπερδέψει αλλά...
Με τα ΧΑΪΔΕΜΈΝΑ όμως παιδιά του ΠΑΣΟΚ πώς θα ξεμπερδέψει;;;
Διαβάζω στην ειδησεογραφία ότι θα πρέπει να πουλήσει η κυβέρνηση το 40% των Υδροηλεκτρικών και Λιγνιτικών εργοστασίων της ΔΕΗ για να είναι συμβατή με το μνημόνιο που υπέγραψε...
Ας μήν σχολιάσω το γεγονός ότι αυτό το σημείο του μνημονίου "διέφυγε" από την κυβέρνηση να ενημερώσει την βουλή, γιατί προφανώς δεν είναι το μόνο που τη διέφυγε...
Μάλλον στο μέλλον θα βγαίνουν στην επιφάνεια και άλλα τέτοια "Θεματάκια"...
Θα σχολιάσω όμως τις συνέπειες που θα έχει αυτή η κίνηση (Η πώληση δηλαδή...) στην οικονομία του τόπου καθώς και στον Έλληνα καταναλωτή...
Οι Τουρίστες κάποιου επιπέδου μας γύρισαν την πλάτη...
Ο Τουρισμός με σκάφος , που όπως και να το δει κανείς είναι πιο ποιοτικός σε σχέση με τον υπόλοιπο τουρισμό που συνήθως κατευθύνεται σε ενοικιαζόμενα δωμάτια η μικρά ξενοδοχεία , πνέει τα λοίσθια...
Όπως αναφέρει ο πρόεδρος της Ένωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού κ. Αντώνης Στελιάτος , οι κρατήσεις των επαγγελματικών σκαφών με πλήρωμα σημειώνουν πτώση που ξεπερνάει το 80% σε σχέση με το 2009.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται και οι κρατήσεις στα ιστιοπλοϊκά, με τα έσοδα στον κλάδο να σημειώνουν με τη σειρά τους κατακόρυφη πτώση.
Πού όλα αυτά;;; Στην χώρα με τα σχεδόν 5.000 νησιά και νησάκια και χιλιάδες χιλιόμετρα ακτογραμμής...
Αλλά αυτό δεν πρέπει να παραξενεύει...
Αν και ναυτικός λαός οι Έλληνες η φορολογία στα σκάφη και ο καταιγισμός ΤΕΚΜΗΡΙΩΝ και πραγματικού ΚΟΣΤΟΥΣ κατοχής ενός σκάφους (και η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ που έχει εμπεδωθεί ) είναι κάτι που θεωρείται ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ και αντιμετωπίζεται ΕΧΘΡΙΚΑ από ΟΛΟΥΣ .
Όπως αναφέρει ο πρόεδρος της Ένωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού κ. Αντώνης Στελιάτος , οι κρατήσεις των επαγγελματικών σκαφών με πλήρωμα σημειώνουν πτώση που ξεπερνάει το 80% σε σχέση με το 2009.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται και οι κρατήσεις στα ιστιοπλοϊκά, με τα έσοδα στον κλάδο να σημειώνουν με τη σειρά τους κατακόρυφη πτώση.
Πού όλα αυτά;;; Στην χώρα με τα σχεδόν 5.000 νησιά και νησάκια και χιλιάδες χιλιόμετρα ακτογραμμής...
Αλλά αυτό δεν πρέπει να παραξενεύει...
Αν και ναυτικός λαός οι Έλληνες η φορολογία στα σκάφη και ο καταιγισμός ΤΕΚΜΗΡΙΩΝ και πραγματικού ΚΟΣΤΟΥΣ κατοχής ενός σκάφους (και η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ που έχει εμπεδωθεί ) είναι κάτι που θεωρείται ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ και αντιμετωπίζεται ΕΧΘΡΙΚΑ από ΟΛΟΥΣ .
Στόχος είναι τα λεφτάάάά (13,7%)
Το ηθικοπλαστικό τραγουδάκι της Τζούλιας (Μία είναι η Τζούλια...) σίγουρα θα το έχετε ακούσει ακόμα και αν δεν είστε ...φάν της , αφού φροντίζουν γιαυτό όλα τα ραδιόφωνα της χώρας...
Μόνο που στην συγκεκριμένη περίπτωση το είπε ο "Μπαμπάς" Τρόικα και μάλιστα το ζήτησε επιτακτικά...
Η Ειδησεογραφία αναφέρει ότι το υπουργείο Οικονομικών είναι δύσκολη θέση καθώς καλείται να παρουσιάσει ΝΕΟ σχέδιο για την ανάκαμψη των εσόδων στο β’ εξάμηνο του 2010.
Σύμφωνα με τη «Ν», το πρώτο εξάμηνο τα έσοδα έτρεξαν με ρυθμό 7,2%, όταν ο στόχος είναι 13,7%.
Αυτό σημαίνει ότι για να προσεγγιστεί ο στόχος του «μνημονίου» απαιτούνται μηνιαίοι ρυθμοί 15%, αρχής γενομένης από τον Ιούλιο.
Αλήθεια πιστεύει κανείς ότι με την ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΗ ΥΦΕΣΗ της Ελληνικής οικονομίας υπάρχει περίπτωση να αυξηθούν στο 15% τα έσοδα το δεύτερο εξάμηνο του 2010;;;
Μόνο που στην συγκεκριμένη περίπτωση το είπε ο "Μπαμπάς" Τρόικα και μάλιστα το ζήτησε επιτακτικά...
Η Ειδησεογραφία αναφέρει ότι το υπουργείο Οικονομικών είναι δύσκολη θέση καθώς καλείται να παρουσιάσει ΝΕΟ σχέδιο για την ανάκαμψη των εσόδων στο β’ εξάμηνο του 2010.
Σύμφωνα με τη «Ν», το πρώτο εξάμηνο τα έσοδα έτρεξαν με ρυθμό 7,2%, όταν ο στόχος είναι 13,7%.
Αυτό σημαίνει ότι για να προσεγγιστεί ο στόχος του «μνημονίου» απαιτούνται μηνιαίοι ρυθμοί 15%, αρχής γενομένης από τον Ιούλιο.
Αλήθεια πιστεύει κανείς ότι με την ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΗ ΥΦΕΣΗ της Ελληνικής οικονομίας υπάρχει περίπτωση να αυξηθούν στο 15% τα έσοδα το δεύτερο εξάμηνο του 2010;;;
Απελευθέρωση Επαγγελμάτων;;;
Για την Απελευθέρωση των επαγγελμάτων έχουμε επανειλημμένα αναφερθεί.
Στο τέλος της ανάρτησης θα βρείτε αρκετές αναφορές πάνω σε αυτό το θέμα.
Η απεργία των φορτηγών δείχνει ότι σε αντίθεση με την προηγούμενη προσπάθεια απελευθέρωσης (Που στην ΟΥΣΙΑ ήταν ΜΗ απελευθέρωση...) κάτι πάει να γίνει με αυτή την πρόταση του υπουργείου και γιαυτό οι διαμαρτυρίες...
Εχει δίκιο ο ΣΕΒΕ ( Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδας )που αναφέρει σε ανακοίνωση του ότι «Σε μία περίοδο που η εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό πλήττεται από συνεχή αρνητικά δημοσιεύματα, ενέργειες όπως η απεργία των ιδιοκτητών Φορτηγών Αυτοκινήτων και Βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης, υποβαθμίζουν περαιτέρω το ελληνικό brand name σε διεθνές επίπεδο» αλλά δυστυχώς αυτό δεν έγινε τώρα ούτε λόγω της συγκεκριμένης απεργίας.
Στο τέλος της ανάρτησης θα βρείτε αρκετές αναφορές πάνω σε αυτό το θέμα.
Η απεργία των φορτηγών δείχνει ότι σε αντίθεση με την προηγούμενη προσπάθεια απελευθέρωσης (Που στην ΟΥΣΙΑ ήταν ΜΗ απελευθέρωση...) κάτι πάει να γίνει με αυτή την πρόταση του υπουργείου και γιαυτό οι διαμαρτυρίες...
Εχει δίκιο ο ΣΕΒΕ ( Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδας )που αναφέρει σε ανακοίνωση του ότι «Σε μία περίοδο που η εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό πλήττεται από συνεχή αρνητικά δημοσιεύματα, ενέργειες όπως η απεργία των ιδιοκτητών Φορτηγών Αυτοκινήτων και Βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης, υποβαθμίζουν περαιτέρω το ελληνικό brand name σε διεθνές επίπεδο» αλλά δυστυχώς αυτό δεν έγινε τώρα ούτε λόγω της συγκεκριμένης απεργίας.