Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Αναποτελεσματικό το ν/σ για την άρση του καμποτάζ

Ανυποχώρητοι οι ναυτεργάτες
Η Ελλάδα θα παραμείνει προβληματικός προορισμός για την κρουαζιέρα δηλώνει ο ΣΕΤΕ...


Την άμεση υλοποίηση της εξαγγελίας του πρωθυπουργού για άνευ όρων άρση του καμποταζ αναμένει η αγορά ανακοίνωσε την Πέμπτη ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, διατυπώνοντας την αντίθεσή του στο προωθούμενο από την κυβέρνηση νομοσχέδιο.

«Η Ελλάδα θα παραμείνει προβληματικός προορισμός για την κρουαζιέρα καθώς το σχέδιο νόμου που προωθείται για την άρση του καμποταζ περιέχει μια σειρά απωθητικών όρων και προϋποθέσεων για επενδύσεις» επισημαίνει στην ανακοίνωση του ο ΣΕΤΕ.

Υπάρχει ΚΡΑΤΙΚΟΣ μηχανισμός στην Ελλάδα;;;

Οι ξένες ναυτιλιακές εταιρείες  πλέον αμφιβάλουν.

Όταν η ΠΝΟ και το ΠΑΜΕ καταλαμβάνουν με το έτσι θέλω πλοία με ΞΕΝΕΣ σημαίες που έρχονται σε Ελληνικά λιμάνια ΕΚΒΙΑΖΟΝΤΑΣ προσλήψεις Ελλήνων ναυτικών και το ΚΡΑΤΟΣ δεν κάνει ΤΙΠΟΤΑ για να απελευθερωθούν και να εκτελέσουν τα δρομολόγιά τους λογικό είναι να αμφιβάλουν...

Αναφαίρομαι στην κατάληψη ΔΥΟ πλοίων της εταιρίας Adriatic Lines, στο λιμάνι της Κορίνθου.
Είναι η δεύτερη μέρα που κρατούν το πλοίο δεμένο και η κυβέρνηση μέσω του κυβ. εκπρόσωπου περιορίζεται στο να σχολιάζει την κατάληψη των πλοίων!!!

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιώργος Πεταλωτής, είπε ότι «η κυβέρνηση κάνει προσπάθεια για την ανάταξη της οικονομίας και ο καθένας θα πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του απέναντι στο λαό».

Πολύ ωραία τα λέτε , ΑΝΑΛΑΒΕΤΕ λοιπόν τις ευθύνες σας και επιτρέψτε την απρόσκοπτη επικοινωνία της χώρας με άλλες χώρες στα λιμάνια της χώρας...

Έχετε ψηφισθεί για να δίνετε λύσεις όχι για να σχολιάζετε την επικαιρότητα...

Το απόκομμα μίλησε !!!

Για ξεπούλημα του ΟΣΕ και διάλυση του δημοσίου πλούτου κατηγορεί την κυβέρνηση ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κ. Π. Λαφαζάνης.

Ο κ. Λαφαζάνης, καταγγέλλει ότι το πρόγραμμα εξυγίανσης που εξήγγειλε ο υπουργός Υποδομών «οδηγεί στη διάλυση του ΟΣΕ και εντάσσεται στα σχέδια της κυβέρνησης για ξεπούλημα του οργανισμού, ενώ η χώρα έχει όσο ποτέ ανάγκη από ένα ενιαίο, δημόσιο, ανασυγκροτημένο ΟΣΕ που δεν θα λειτουργεί με πελατειακές σχέσεις, μακριά από σκανδαλώδεις συμβάσεις».

Άραγε ζούν σε αυτή τη χώρα οι εναπομείναντες του ΣΥΡΙΖΑ;;;
Γιατί όταν βγάζουν ανακοινώσεις σαν την παραπάνω για τον ΟΣΕ (που οι υπάλληλοί του ΑΠΕΡΓΟΥΝ σήμερα !!!) που είναι μία από τις μεγαλύτερες ΜΑΥΡΕΣ ΤΡΥΠΕΣ του Ελληνικού δημοσίου ,

Ευχάριστο νέο αλλά Συγκυριακό ...

Νά και κάτι ευχάριστο αλλά δυστυχώς συγκυρικό νέο.

Υποχώρησε στο 11,6% από 12,1% τον Φεβρουάριο , το ποσοστό ανεργίας το Μάρτιο   , όπως προκύπτει από τα στοιχεία που δημοσιοποίησε σήμερα η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛ.ΣΤΑΤ.).
Το 2009 το ποσοστό  ανεργίας ήταν στο 9,2%...

Δυστυχώς όμως η ανεργία σε ορισμένους κλάδους (όπως των επαγγελμάτων που έχουν σχέση με τις κατασκευές) συνεχίζει να αυξάνεται , η παρούσα μείωση είναι συγκυριακή αφού λόγω της άνοιξης άρχισαν οι προσλήψεις σε εποχιακά επαγγέλματα.

Ακόμα και έτσι όμως είναι θετικό ότι ανασχέθηκε έστω προσωρινά η συνεχής αύξηση του ποσοστού ανεργίας.

Οταν χτυπήσει η καµπάνα...

ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ που η χώρα αναστενάζει στις Εξεταστικές Επιτροπές, η οικονοµία βαδίζει από το κακό στο χειρότερο. Προς το παρόν, βεβαίως, το φιλοθεάµον κοινό ψυχαγωγείται µε τα σπίτια του Ακη, τα δωράκια του Χριστοφοράκου και τους λογαριασµούς του Κάτσικα. Αλλά όταν χτυπήσει η καµπάνα, όλοι θα συνειδητοποιήσουν ότι αλλού παίζεται το πραγµατικό παιχνίδι ΤΗΣ ΚΑΜΠΑΝΑΣ προηγούνται τα καµπανάκια. Η ΧΩΡΑ βυθίζεται καθηµερινά στην ύφεση. Υστέρηση δηµοσίων εσόδων περίπου 700 εκατοµµύρια ευρώ µέσα στο α’ πεντάµηνο. 

Πληθωρισµός τον Μάιο στο 5,3%. Είτε από λάθος εκτιµήσεις είτε από άστοχες αποφάσεις, η οικονοµία οδηγείται σε πρωτοφανή κρίση. Μια κρίση που επιδεινώνεται από την ψυχολογία κρίσης που αγκαλιάζει πλέον όλα τα στρώµατα της κοινωνίας. 

ΗΔΗ, από τον Φεβρουάριο, είχαµε σηµειώσει ότι το χειρότερο δεν είναι αυτό που συµβαίνει αλλά αυτό που µπορεί να συµβεί. Και είχαµε τότε αποκαλέσει «εφιαλτικό σενάριο» το ενδεχόµενο όχι να ληφθούν σκληρά µέτρα αλλά να ληφθούν σκληρά µέτρα τα οποία δεν θα αποδώσουν. 

ΜΕ ΑΥΤΟ το εφιαλτικό σενάριο βρισκόµαστε σήµερα αντιµέτωποι. 

Μέχρι εκεί φτάνει το μυαλό τους...

Παραθέτω ένα άρθρο που διάβασα στα Νεα από κάποια κυρία Κοτσανοπούλου.
Αποδίδει μέχρι κεραίας την  τρικυμία που επικρατεί στο κρανίο πολλών ανθρώπων που έχουν μεγαλώσει με τον παραλογισμό των κυβικών εκατοστών.
Διαβάστε το άρθρο και στο τέλος τα σχόλια του Αντίλογου...

Quote
  Η κυριούλα µε το τεράστιο µαύρο τζιπτέρας πήγαινε αµέριµνη βόλτα στο κέντρο της Αθήνας, µέρα µεσηµέρι – κλασική ώρα κυκλοφοριακής αιχµής στη Βασιλέως Κωνσταντίνου – µιλώντας στο κινητό της και γελώντας (βρισκόταν προφανώς στον δικό της κόσµο, αυτόν που δεν περιλαµβάνει κανόνες).

Κοιτώντας την, θυµήθηκα τους υπολογισµούς των συγκοινωνιολόγων ότι κάθε τέτοιο τζιπ καταναλώνει ενέργεια περισσότερη από ένα λεωφορείο! Και ότι για τη στάθµευση δέκα µεγάλων τζιπ στο κέντρο της Αθήνας απαιτούνται 52 µέτρα οδοστρώµατος! Και αναρωτήθηκα για άλλη µία φορά εάν αυτές τις µέρες των σκληρών αποφάσεων και µέτρων που προκαλούν σοκ και δέος στην ελληνική κοινωνία, χωρίς να υπολογίζεται πια το περιλάλητο πολιτικό κόστος, θα τεθεί επιτέλους σοβαρά και το θέµα της προστασίας αυτής της πόλης και των ταλαίπωρων κατοίκων της...

Ο εξοστρακισµός ή ο περιορισµός των τζιπτεράτων, κατά τα πρότυπα των µεγάλων ευρωπαϊκών πρωτευουσών, είναι κάτι για το οποίο έγραφαν από το 2005 οι συνάδελφοι που κάλυπταν τα θέµατα των τότε υπουργείων Μεταφορών, Περιβάλλοντος και Δηµόσιας Τάξης. Μιλούσαν για την καθιέρωση ενός µόνιµου «δακτυλίου» για τα τζιπ µεγάλου κυβισµού (πάνω από 2.500 κυβικά) στο κέντρο της Αθήνας. Πέντε χρόνια µετά, τα αρχοντοχωριάτικα ρυπογόνα οχήµατα συνεχίζουν να καταδυναστεύουν ανενόχλητα τους αθηναϊκούς δρόµους και τα πεζοδρόµια.

Αυθαίρετα κέντρα διασκέδασης πέφτουν στην Παραλιακή παρουσία του Πρωθυπουργού. Τα υπερπολυτελή αυτοκίνητα είναι στο απυρόβλητο;
UnQuote
Πηγη:ΤαΝεα
Σημείωση Αντίλογου:
Κάνει αρκετές λογικές υπερβάσεις και αποδεικνύει την ζήλια που έχει κλεισμένη μέσα της κ εν λόγω αρθρογράφος.
Έχουμε δύο διαφορετικά πράγματα που αναμιγνύει για να "αποδείξει" την λογική του άρθρου της.
Πρώτα απ'όλα η κυριούλα που μιλούσε στο κινητό "ευρισκόμενη στον κόσμο της" θα μπορούσε να είναι στον κόσμο της ακόμα και οδηγώντας ένα SMART , αυτό που ενόχλησε την αρθρογράφο δεν είναι το Τζίπ αλλά η ανεμελιά και τα γελάκια της οδηγού του (που εν μέσω κρίσης κλπ δεν είναι με κατεβασμένα μούτρα όπως αυτή...)

Η Στρατηγική συνεργασία Ελλάδας - Λιβύης...

Έτσι διαφημίστηκε η χθεσινή συμφωνία που υπέγραψαν την Τετάρτη το απόγευμα στην Τρίπολη ο υπουργός Επικρατείας Χάρης Παμπούκης και ο υπουργός Οικονομικών και Σχεδιασμού της Λιβύης .

Πέραν των ενθυμίων και των εναγκαλισμών καλό θα ήταν να εξειδικευτούν και οι λεπτομέρειες των συμφωνιών της στρατηγικής οικονομικής συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας και Λιβύης .

Τί ακριβώς "στρατηγικό" αναλαμβάνει κάθε χώρα στον τομέα της οικονομίας;;;
Αν θεωρείται "στρατηγικό" να πάρουν μερικά έργα στην αναπτυσσόμενη Λιβύη μερικοί μεγαλο-εργολάβοι που τώρα "ζορίζονται" λόγω έλλειψης έργων στην χώρα μας δεν βλέπω και πολλά οφέλη για τους Έλληνες φορολογούμενους...

Η κυβέρνηση πρέπει να δώσει αναλυτικά τις συμφωνίες και να προϋπολογίσει και σε χρονικό ορίζοντα αλλά και σαν μέγεθος τα αναμενόμενα οφέλη της Ελληνικής οικονομίας .

Αν δεν γίνει αυτό φοβάμαι πως η επίσκεψη αυτή του πρωθυπουργού θα έχει περισσότερο χαρακτήρα "Reunion" αντί πρακτικά αποτελέσματα...