Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Μέχρι εκεί φτάνει το μυαλό τους...

Παραθέτω ένα άρθρο που διάβασα στα Νεα από κάποια κυρία Κοτσανοπούλου.
Αποδίδει μέχρι κεραίας την  τρικυμία που επικρατεί στο κρανίο πολλών ανθρώπων που έχουν μεγαλώσει με τον παραλογισμό των κυβικών εκατοστών.
Διαβάστε το άρθρο και στο τέλος τα σχόλια του Αντίλογου...

Quote
  Η κυριούλα µε το τεράστιο µαύρο τζιπτέρας πήγαινε αµέριµνη βόλτα στο κέντρο της Αθήνας, µέρα µεσηµέρι – κλασική ώρα κυκλοφοριακής αιχµής στη Βασιλέως Κωνσταντίνου – µιλώντας στο κινητό της και γελώντας (βρισκόταν προφανώς στον δικό της κόσµο, αυτόν που δεν περιλαµβάνει κανόνες).

Κοιτώντας την, θυµήθηκα τους υπολογισµούς των συγκοινωνιολόγων ότι κάθε τέτοιο τζιπ καταναλώνει ενέργεια περισσότερη από ένα λεωφορείο! Και ότι για τη στάθµευση δέκα µεγάλων τζιπ στο κέντρο της Αθήνας απαιτούνται 52 µέτρα οδοστρώµατος! Και αναρωτήθηκα για άλλη µία φορά εάν αυτές τις µέρες των σκληρών αποφάσεων και µέτρων που προκαλούν σοκ και δέος στην ελληνική κοινωνία, χωρίς να υπολογίζεται πια το περιλάλητο πολιτικό κόστος, θα τεθεί επιτέλους σοβαρά και το θέµα της προστασίας αυτής της πόλης και των ταλαίπωρων κατοίκων της...

Ο εξοστρακισµός ή ο περιορισµός των τζιπτεράτων, κατά τα πρότυπα των µεγάλων ευρωπαϊκών πρωτευουσών, είναι κάτι για το οποίο έγραφαν από το 2005 οι συνάδελφοι που κάλυπταν τα θέµατα των τότε υπουργείων Μεταφορών, Περιβάλλοντος και Δηµόσιας Τάξης. Μιλούσαν για την καθιέρωση ενός µόνιµου «δακτυλίου» για τα τζιπ µεγάλου κυβισµού (πάνω από 2.500 κυβικά) στο κέντρο της Αθήνας. Πέντε χρόνια µετά, τα αρχοντοχωριάτικα ρυπογόνα οχήµατα συνεχίζουν να καταδυναστεύουν ανενόχλητα τους αθηναϊκούς δρόµους και τα πεζοδρόµια.

Αυθαίρετα κέντρα διασκέδασης πέφτουν στην Παραλιακή παρουσία του Πρωθυπουργού. Τα υπερπολυτελή αυτοκίνητα είναι στο απυρόβλητο;
UnQuote
Πηγη:ΤαΝεα
Σημείωση Αντίλογου:
Κάνει αρκετές λογικές υπερβάσεις και αποδεικνύει την ζήλια που έχει κλεισμένη μέσα της κ εν λόγω αρθρογράφος.
Έχουμε δύο διαφορετικά πράγματα που αναμιγνύει για να "αποδείξει" την λογική του άρθρου της.
Πρώτα απ'όλα η κυριούλα που μιλούσε στο κινητό "ευρισκόμενη στον κόσμο της" θα μπορούσε να είναι στον κόσμο της ακόμα και οδηγώντας ένα SMART , αυτό που ενόχλησε την αρθρογράφο δεν είναι το Τζίπ αλλά η ανεμελιά και τα γελάκια της οδηγού του (που εν μέσω κρίσης κλπ δεν είναι με κατεβασμένα μούτρα όπως αυτή...)

Το Τζιπ αυτό που αναφέρει η κυρία αρθρογράφος (ούτε τον κατασκευαστή δεν αναφέρει αφού είναι προφανές από τα υπόλοιπα που γράφει ότι δεν έχει ιδέα από αυτοκίνητα) είναι περίπου το ίδιο μήκος και πλάτος με οποιοδήποτε ΜΗ Τζιπ μεγάλης κατηγορίας αυτοκίνητο δηλαδή περί τα 4,5 μέτρα μήκος και 1,70 μέτρα πλάτος (η μόνη διαφορά είναι το ΥΨΟΣ, αλλά αυτό δεν καταλαμβάνει περισσότερο χώρο) οπότε κάνει και εκεί ΛΑΘΟΣ όσον αφορά τον χώρο παρκαρίσματος ...
Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τα κυβικά. Αν ένα Τζιπ είναι 3.000 κυβικά καταναλώνει περίπου το ίδιο μέ ένα ΚΟΥΠΕ αυτοκίνητο  αντίστοιχων κυβικών στην πόλη (στον αυτοκινητόδρομο έχει μεγαλύτερη αλλά αφού αναφαίρεται στην πόλη εκεί κάνει ΛΑΘΟΣ)...
Το άρθρο αυτό αναδεικνύει τον κομπλεξισμό που έχει πολύς κόσμος με τα ΚΥΒΙΚΑ εκατοστά. Με ποια λογική θα ΑΠΑΓΟΡΕΥΘΕΙ η κίνηση ένός Τζιπ πάνω από 2500 κ.ε από την πόλη και δεν θα απαγορευθεί στην Mercedes 500 των 5000 κ.ε του οποιουδήποτε άλλου πολίτη;;;
Με ποια λογική θα απαγορευθεί η κίνηση στην πόλη του Τζιπ Τσεροκι με κυβισμό 3700κ.ε και δεν θα απαγορευθεί του  Τζιπ Τσεροκι με κυβισμό 2400κ.ε ;;; Πρόκειται για το ΙΔΙΟ Τζιπ με το ΙΔΙΟ μήκος , πλάτος , βάρος με μόνη διαφορά τον κυβισμό του κινητήρα...
Ο ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ είναι προφανής...
ΔΕΝ μας λέει η αρθρογράφος ΣΕ ΠΟΙΑ πόλη της Ευρώπης έχει εφαρμοστεί ΑΥΤΟ το μέτρο που ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ;;;
Να σας πώ εγώ: ΣΕ ΚΑΜΙΑ. Σε κανένα Ευρωπαϊκό κράτος που σέβεται τον εαυτό του (και τους ΠΟΛΙΤΕΣ του) δεν έχει επικεντρωθεί το κράτος στον ΚΥΒΙΣΜΟ των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους δρόμους του.
 Σε κανένα Ευρωπαϊκό κράτος δεν στηρίζεται η οικονομία του και η φορολογία στον κυβισμό του αυτοκινήτου , Τα σοβαρά κράτη ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ότι τα ΙΔΙΑ αυτοκίνητα παράγονται με κινητήρες μεγάλου εύρους κυλινδρισμού και ανάλογα με την χρήση επιλέγεται από τον αγοραστή το κατάλληλο μοντέλο.
Αυτό όμως που με εκνεύρισε και έδωσε την αφορμή να γράψω αυτή την ανάρτηση ήταν ο ΛΑΙΚΙΣΜΟΣ και ο παραλληλισμός των ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΝ κατασκευών με τα ΝΟΜΙΜΑ κυκλοφορούντα και (ΑΓΡΙΩΣ φορολογούμενα) αυτοκίνητα τύπου Τζιπ...
ΦΤΑΝΕΙ πια αυτός ο κατατρεγμός του αυτοκινήτου.
Αν ο κάθε ανίδεος ενοχλείται με τα αυτοκίνητα των συμπολιτών του και ονειρεύεται πόλεις που κυκλοφορούν ΜΟΝΟ ποδήλατα και άμαξες με λευκά άλογα είναι δικό του πρόβλημα και όχι της κοινωνίας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα αρκεί:

Να μην είναι προσβλητικά , υβριστικά , ειρωνικά , άσχετα με το θέμα , η σεξουαλικού περιεχομένου.
Παρά το ότι ακόμα και τα ανώνυμα σχόλια είναι επιτρεπτά (αρκεί να μην παραβαίνουν τους παραπάνω κανόνες) καλό θα ήταν να σχολιάζετε με κάποιο nic ώστε να υπάρχει πιο προσωπική συζήτηση.

Από την Πρώτη Σεπτεμβρίου Ενεργοποιήθηκε το Moderation στα σχόλια αφού ελάχιστοι φανατικοί , προσπαθούν να κατεβάσουν το επίπεδο του Blog στο ύψος τους...

Γράφοντας σχόλιο σημαίνει την κατανόηση και την αποδοχή εκ μέρους σας των όρων.