Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

Απορία...


Όταν το Blog παραπολιτική (που μόνο αρνητικά προς το ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί να καταταχθεί) βάζει αναρτήσεις σαν αυτή (παρακάτω) τότε έχει χαθεί κάθε ελπίδα για φως στην υπόθεση...

Όπως πάντα θα βγάλει ο καθένας το πόρισμά του και θα συνεχίσουν να κοιμούνται με "ήσυχη" την συνείδησή τους ότι έκαναν το..."Καθήκον" τους !!!

Quote
Μετά από αρκετές εβδομάδες σιωπηρής εργασίας, πριν λίγες ημέρες η Εξεταστική Επιτροπή ανάγκασε τον Τάσο Μαντέλη να ομολογήσει ότι έλαβε χρήματα από τη Siemens.

Όλοι πιστέψαμε ότι επιτέλους κάτι γίνεται. Το επόμενο βήμα ποιο θα ήταν; Λογικά, η ακόμα πιο αναλυτική έρευνα των πεπραγμένων των κυβερνήσεων Σημίτη.

Κι όμως. Τι ακολούθησε; Το γελοίο θρίλερ με το email του 2008, το email Σέκερη το 2006 και σήμερα ένας βουλευτής του ΠΑΣΟΚ κατέθεσε στην Εξεταστική τα 620 τηλεφωνήματα Χριστοφοράκου με πολιτικούς!

Η απορία μου μπορεί να είναι και χαζή αλλά:

Η έρευνα δεν γίνεται χρονολογικά; Δεν ακολουθείται κάποια συγκεκριμένη μέθοδος; Πάει κάθε μέρα ο κάθε βουλευτής και καταθέτει από 2-3 στοιχεία;
UnQuote

Με τους νέους φόρους μειώθηκαν τα έσοδα του κράτους...

Από την ειδησεογραφία:

Οι νέες άδειες κυκλοφορίας αυτοκινήτων που χορηγήθηκαν στη χώρα μειώθηκαν κατά 51,9% σε σύγκριση με το Μάιο 2009, ενώ ο αριθμός των αδειών νέων μοτοσυκλετών (άνω των 50 κυβικών εκατοστών) μειώθηκε κατά την ίδια σύγκριση κατά 16,3%.


Το έχουμε ξαναπεί...
Οι πολλοί φόροι δεν αυξάνουν τα έσοδα του κράτους.
Οι πολλοί φόροι φέρνουν παρά ΥΦΕΣΗ στην αγορά.
Όταν λοιπόν μειώνονται οι νέες ταξινομήσεις κατά 51,9% η αύξηση των φόρων (ΦΠΑ, Φ.Κ) δεν εξισώνουν την απώλεια των εσόδων του κράτους.
Το χειρότερο κακό που κάνει "η πολιτική των κυβικών" που τηρεί ευλαβικά το Ελληνικό Κράτος από την μεταπολίτευση (βασιζόμενο τις εισηγήσεις των "Αρμοδίων Υπηρεσιακών Παραγόντων") θεωρώντας ένα αυτοκίνητο "Πολυτελές" με βάση τα κυβικά εκατοστά του κινητήρα του και αυξημένη φορολόγηση που εμπνεύστηκαν πρόσφατα (επανερχόμενοι στα ...παλιά) για "την αύξηση των εσόδων" δημιουργεί ΠΡΟΣΘΕΤΗ ανεργία και ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ των ταμείων που πρέπει να καταβάλλει επιδόματα...

One Man Show !!!

Υποτίθεται ότι ο ρόλος του πρωθυπουργού είναι να χαράζει την πολιτική που προεκλογικά είχε κοινοποιήσει στον λαό , να μοιράζει κατάλληλα τις ευθύνες στους (επιλεγμένους από τον ίδιο) Υπουργούς του και να τους  κατευθύνει ελέγχοντας την υλοποίηση των κατευθύνσεων που έδωσε.

Με τον κ. Παπανδρέου υπάρχει σημαντική διαφοροποίηση στον ρόλο του πρωθυπουργού.

Δεν θα σταματήσω στην πολιτική που είχε υποσχεθεί προεκλογικά σε σχέση με αυτή που εφαρμόζει αφού το θέμα αυτό έχει πολλαπλώς συζητηθεί και έχει αρχίσει να κουράζει .
Αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι ότι αντί με την πάροδο του χρόνου οι υπουργοί να έχουν πλέον βάλει σε ρυθμό υλοποίησης των τρεχόντων αποφάσεων της κυβέρνησης τα υπουργεία τους  και ο πρωθυπουργός να τους ελέγχει για το ποσοστό υλοποίησης ,  σηκώνουν "τα χέρια ψηλά" και πετάνε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στον πρωθυπουργό !!!

Αυτό συνέβει στο ασφαλιστικό όπου ανέλαβε  ο κ. Παπανδρέου τις συνομιλίες με την τρόικα (Να εφησυχάσουμε τώρα;;;, και αυτό συμβάινει τώρα με τους μετανάστες!!!

Αυτές οι πράξεις ξεπερνούν τον συνδικαλισμό...

Από την ειδησεογραφία:
Σε ανακοίνωσή της η ΠΝΟ αναφέρει: Μπλόκο της ΠΝΟ στο «Zenith»

"Η Διοίκηση της ΠΝΟ κατά τη σημερινή της συνεδρίαση εξέτασε τις εξελίξεις που υπάρχουν αναφορικά με το θέμα του υπό σημαία Μάλτας κρουαζιερόπλοιου "Zenith" και κατέληξε στην απόφαση να προχωρήσει στην ανάληψη συνδικαλιστικής δράσης σε βάρος του πλοίου, την προσεχή Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010 κατά τον κατάπλου του στο λιμάνι του Πειραιά.


Και αυτή η κινητοποίησή μας αποτελεί συνέχεια προηγούμενων κινητοποιήσεων της Ομοσπονδίας για την προστασία θεμελιωδών δικαιωμάτων των Ελλήνων ναυτεργατών, με πρώτο και κορυφαίο την διασφάλιση των θέσεων εργασίας τους".

Είναι ηλίου φαεινότερο ότι η κινητοποίηση αυτή ΔΕΝ θα πλήξει το Zenith αλλά τον Ελληνικό Τουρισμό και κυρίως τις Κρουαζιέρες στα Ελληνικά λιμάνια.
Τα ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία θα δείξουν πάλι σε όλη την γή τουρίστες αποκλεισμένους στις καμπίνες τους (η στην χειρότερη περίπτωση να μην τους επιτρέπεται η επανεπιβίβαση στο πλοίο μετά τις ξεναγήσεις) αποτρέποντας πιθανούς τουρίστες από το να επισκεφτούν την χώρα..

Εξαντλούν την "Μαγκιά" τους στο Αιγαίο...

Από την ειδησεογραφία :

Σχηματισμός τουρκικών μαχητικών αποτελούμενος από οκτώ αεροσκάφη - τα τέσσερα οπλισμένα - προκάλεσαν την Πέμπτη στο βόρειο και κεντρικό Αιγαίο δύο παραβιάσεις και μία παράβαση.


Όλα τα αεροσκάφη αναγνωρίστηκαν και αναχαιτίστηκαν, σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες, κατά πάγια τακτική.

Οι "φίλοι και σύμμαχοι" Τούρκοι συνεχίζουν την τακτική τους .
Οι παραβάσεις και οι παραβιάσεις που κάνουν γίνονται μόνο προς την πλευρά του Αιγαίου αφού γνωρίζουν ότι πιθανή κίνησή τους πρός τον νότο ίσως βρεθεί αντιμέτωπη με την αεροπορία του Ισραήλ που πρώτα "πυροβολεί και μετά αναγνωρίζει"...

e-Επιλογές της 03/06/2010