Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

Με τους νέους φόρους μειώθηκαν τα έσοδα του κράτους...

Από την ειδησεογραφία:

Οι νέες άδειες κυκλοφορίας αυτοκινήτων που χορηγήθηκαν στη χώρα μειώθηκαν κατά 51,9% σε σύγκριση με το Μάιο 2009, ενώ ο αριθμός των αδειών νέων μοτοσυκλετών (άνω των 50 κυβικών εκατοστών) μειώθηκε κατά την ίδια σύγκριση κατά 16,3%.


Το έχουμε ξαναπεί...
Οι πολλοί φόροι δεν αυξάνουν τα έσοδα του κράτους.
Οι πολλοί φόροι φέρνουν παρά ΥΦΕΣΗ στην αγορά.
Όταν λοιπόν μειώνονται οι νέες ταξινομήσεις κατά 51,9% η αύξηση των φόρων (ΦΠΑ, Φ.Κ) δεν εξισώνουν την απώλεια των εσόδων του κράτους.
Το χειρότερο κακό που κάνει "η πολιτική των κυβικών" που τηρεί ευλαβικά το Ελληνικό Κράτος από την μεταπολίτευση (βασιζόμενο τις εισηγήσεις των "Αρμοδίων Υπηρεσιακών Παραγόντων") θεωρώντας ένα αυτοκίνητο "Πολυτελές" με βάση τα κυβικά εκατοστά του κινητήρα του και αυξημένη φορολόγηση που εμπνεύστηκαν πρόσφατα (επανερχόμενοι στα ...παλιά) για "την αύξηση των εσόδων" δημιουργεί ΠΡΟΣΘΕΤΗ ανεργία και ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ των ταμείων που πρέπει να καταβάλλει επιδόματα...

Απορώ με τον κ. Παπακωνσταντίνου που (τουλάχιστον αυτός ) δείχνει να αντιλαμβάνεται ότι στην νομοθεσία που διέπει την χώρα σε αυτόν τον τομέα  , είμαστε πίσω από την πιο εκσυγχρονισμένη Ευρωπαϊκή που παρακολουθεί τις εξελίξεις στον τομέα αυτοκίνηση.
Αφού πλέον ΒΛΕΠΕΙ στην πράξη τις αρνητικές συνέπειες (που ορισμένοι τουλάχιστον είχαμε προειδοποιήσει ότι θα συμβούν) των εισηγήσεων των καρεκλοκένταυρων γιατί τις διατηρεί και δεν επιλέγει να αντιγράψει ένα πρόγραμμα φορολογίας των αυτοκινήτων από κάποια χώρα της κοινότητας ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΙ αυτοκίνητα .
Στις περισσότερες χώρες ΔΕΝ υπάρχει διαχωρισμός ΕΠΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ , ΑΓΡΟΤΙΚΟ , Ι.Χ κλπ αλλά υπάρχει ενιαία κατηγορία φορολογίας.
Με αυτόν τον τρόπο επιλέγει όποιος θέλει το αυτ/το που του χρειάζεται (ΠΧ Διπλοκάμπινο φορτηγάκι με καρότσα ) για την εργασία του αλλά και τις μετακινήσεις του με την οικογένειά του χωρίς να απαιτείται να έχει ΔΥΟ αυτοκίνητα (Ένα επαγγελματικό και ένα Ι.Χ )...
Οι περισσότερες χώρες της Ε.Ε ΔΕΝ ΒΑΣΙΖΟΥΝ την φορολογία στα κυβικά εκατοστά αλλά στην ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ του κινητήρα και στην εκπεμπόμενη ρύπανση είτε σαν αυτόνομα είτε σε συνδυασμό χωρίς να διαχωρίζουν το ΕΙΔΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ (Diesel , Βενζίνη , Αέριο κλπ).
Έτσι θα ξεφύγει η χώρα από το κόμπλεξ των κυβικών και της "Πολυτέλειας" και το δημόσιο θα εισπράττει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα αρκεί:

Να μην είναι προσβλητικά , υβριστικά , ειρωνικά , άσχετα με το θέμα , η σεξουαλικού περιεχομένου.
Παρά το ότι ακόμα και τα ανώνυμα σχόλια είναι επιτρεπτά (αρκεί να μην παραβαίνουν τους παραπάνω κανόνες) καλό θα ήταν να σχολιάζετε με κάποιο nic ώστε να υπάρχει πιο προσωπική συζήτηση.

Από την Πρώτη Σεπτεμβρίου Ενεργοποιήθηκε το Moderation στα σχόλια αφού ελάχιστοι φανατικοί , προσπαθούν να κατεβάσουν το επίπεδο του Blog στο ύψος τους...

Γράφοντας σχόλιο σημαίνει την κατανόηση και την αποδοχή εκ μέρους σας των όρων.