ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΖΗΤΩΚΛΙΚΣΑΚΗΔΕΣ (=ζητώ τα κλικς σας αναγωστόπουλα), ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗ WALL STREET (άσχετο δηλαδή!). ΑΛΛΑ, ΠΟΙΟΣ ΤΗ ΧΕΖΕΙ ΤΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ. ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΨΑΧΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ, ΣΤΟ YOUTUBE ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΑΡΑ, ΑΣ ΒΑΛΟΥΜΕ Ο,ΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΧΕΙΡΟ....ΠΑΠΑΤΖΗΔΕΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ.....ΤΡΟΜΠΕΣ ΠΕΡΙΟΠΗΣ !!!!Συγνώμη ζήτησε, με λυγμούς ο πρόεδρος της ΤΟΥΟΤΑ, για τη δυσφήμιση της εταιρείας, από τα τελευταία προβλήματα. Ήταν από τις σημαντικότερες στιγμές στην ιστορία της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας και θέμα που κάνει το γύρω του κόσμου.
Δείτε το βιντεο:
Πηγή : Taxalia
Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010
"Ξέμπλεξε" το Οικ. Επιτελείο με τον κ. Joaquin ALMUNIA...
Αλλά έμπλεξε ο κ. Βγενόπουλος και ο κ. Βασιλάκης...
Ο κ.Olli Rehn ανέλαβε τις Οικονομικές και νομισματικές υποθέσεις και με αυτόν θα πορεύεται το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης , ο πασίγνωστος πλέον στην χώρα μας κ. Joaquín Almunia ανέλαβε επίτροπος στις υποθέσεις ανταγωνισμού και θα τον αντιμετωπίσουν η Ο.Α και η AEGEAN στην πορεία τους προς την συγχώνευση.
Σύμφωνα με το κοινοτικό Δίκαιο οι θεωρείται ότι μια εταιρεία κατέχει δεσπόζουσα θέση σε μια γραμμή αεροπορικής σύνδεσης αν ελέγχει πάνω από το 40% της εκμετάλλευσης, ενώ έχει εκ του ασφαλούς δεσπόζουσα θέση αν ελέγχει πάνω από το 70%.
Στην δική μας περίπτωση οι δύο εταιρείες σε πολλές γραμμές έχουν (μαζί) το 90% ενώ υπάρχουν και συνδέσεις που έχουν το 100%!!!
Θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότη η Ε.Ε. Ανταγωνισμού ( Almunia είναι αυτός...) θα απαιτήσει να διαθέσουν slots σε άλλες εταιρείες.
Η απορία που υπάρχει είναι ΑΝ υπάρχουν άλλες ενδιαφερόμενες εταιρείες για να παρουν τα slots αυτά...
Υ.Γ : Στέλιο άκουσες;;;;
Ο κ.Olli Rehn ανέλαβε τις Οικονομικές και νομισματικές υποθέσεις και με αυτόν θα πορεύεται το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης , ο πασίγνωστος πλέον στην χώρα μας κ. Joaquín Almunia ανέλαβε επίτροπος στις υποθέσεις ανταγωνισμού και θα τον αντιμετωπίσουν η Ο.Α και η AEGEAN στην πορεία τους προς την συγχώνευση.
Σύμφωνα με το κοινοτικό Δίκαιο οι θεωρείται ότι μια εταιρεία κατέχει δεσπόζουσα θέση σε μια γραμμή αεροπορικής σύνδεσης αν ελέγχει πάνω από το 40% της εκμετάλλευσης, ενώ έχει εκ του ασφαλούς δεσπόζουσα θέση αν ελέγχει πάνω από το 70%.
Στην δική μας περίπτωση οι δύο εταιρείες σε πολλές γραμμές έχουν (μαζί) το 90% ενώ υπάρχουν και συνδέσεις που έχουν το 100%!!!
Θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότη η Ε.Ε. Ανταγωνισμού ( Almunia είναι αυτός...) θα απαιτήσει να διαθέσουν slots σε άλλες εταιρείες.
Η απορία που υπάρχει είναι ΑΝ υπάρχουν άλλες ενδιαφερόμενες εταιρείες για να παρουν τα slots αυτά...
Υ.Γ : Στέλιο άκουσες;;;;
Προς εκτόνωση η κόντρα με τους Στρατηγούς;;;
Ή παίζουν τους αδιάφορους μέχρι να οργανωθούν...
Για την κρίση που ξέσπασε στην Τουρκία με τη σύλληψη στρατιωτικών κατηγορούμενων για πραξικόπημα με σκοπό την ανατροπή της κυβέρνησης Ερντογάν είχαμε αναφερθεί στην ανάρτηση "Επιχείρηση "Sledgehammer"..."
Μετά την συνάντηση του προέδρου Abdullah Gül με τον Πρωθυπουργό Tayyip Erdoğan και τον Ανώτατο αξιωματικό του Τουρκικού Στρατού κ. İlker Başbuğ ανακοινώθηκε ότι η ένταση "πρέπει να διευθετηθεί στο πλαίσιο του συντάγματος" .
Συγχρόνως «υπογράμμισαν ότι είναι ανάγκη να ενεργήσουν όλοι με υπευθυνότητα ώστε να μην εξασθενήσουν οι θεσμοί στη διάρκεια αυτής της διαδικασίας»...
Εδώ "πονηρευόμαστε";;;
Αν δηλαδή κάποιος από τους τρεις ΔΕΝ ενεργήσει "Υπεύθυνα" σπάει η συμφωνία;;;
Για την κρίση που ξέσπασε στην Τουρκία με τη σύλληψη στρατιωτικών κατηγορούμενων για πραξικόπημα με σκοπό την ανατροπή της κυβέρνησης Ερντογάν είχαμε αναφερθεί στην ανάρτηση "Επιχείρηση "Sledgehammer"..."
Μετά την συνάντηση του προέδρου Abdullah Gül με τον Πρωθυπουργό Tayyip Erdoğan και τον Ανώτατο αξιωματικό του Τουρκικού Στρατού κ. İlker Başbuğ ανακοινώθηκε ότι η ένταση "πρέπει να διευθετηθεί στο πλαίσιο του συντάγματος" .
Συγχρόνως «υπογράμμισαν ότι είναι ανάγκη να ενεργήσουν όλοι με υπευθυνότητα ώστε να μην εξασθενήσουν οι θεσμοί στη διάρκεια αυτής της διαδικασίας»...
Εδώ "πονηρευόμαστε";;;
Αν δηλαδή κάποιος από τους τρεις ΔΕΝ ενεργήσει "Υπεύθυνα" σπάει η συμφωνία;;;
Όλο το προσύμφωνο ΟΑ-AEGEAN...
«Σε απάντηση σχετικού ερωτήματος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς σε συνέχεια του από 22.2.2010 Δελτίου Τύπου της Εταιρίας μας ανακοινώνουμε τα ακόλουθα:
1. Μεταξύ του ομίλου Βασιλάκη και του ομίλου Λασκαρίδη, μετόχων της "ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε." ("AEGEAN") που ελέγχουν συνολικά 55,3% του μετοχικού της κεφαλαίου, αφενός και της "MARFIN INVESTMENT GROUP Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ" ("MIG"), μόνης μετόχου των εταιρειών "OLYMPIC AIR Α.Ε. ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ", "OLYMPIC HANDLING Α.Ε. ΕΠΙΓΕΙΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ" και "OLYMPIC ENGINEERING Α.Ε. ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ" καταρτίσθηκε την 22.2.2010 σχετική δεσμευτική συμφωνία (προσύμφωνο).
Οι υπόλοιποι μέτοχοι της AEGEAN (όμιλοι Β. Κωνσταντακόπουλου, Γ. Δαυίδ, Λ. Ιωάννου, Τράπεζα Πειραιώς ), οι οποίοι είναι και μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της δεν είναι συμβαλλόμενοι στην ως άνω σύμβαση, τελούσαν όμως εν γνώσει της υπό διαπραγμάτευσιν συμφωνίας, έχουν προσκληθεί και αναμένεται να προσχωρήσουν σε αυτήν.
2. Η συναλλαγή τελεί υπό την αίρεση της παροχής της εγκρίσεως των αρμοδίων αρχών ανταγωνισμού καθώς και εγκρίσεων που τυχόν απαιτηθούν κατά την πρόοδο της διαδικασίας από άλλες αρμόδιες αρχές.
3. Το 100% του μετοχικού κεφαλαίου των OLYMPIC AIR, OLYMPIC HANDLING και OLYMPIC ENGINEERING, μετά την ολοκλήρωση προγραμματισμένης αύξησης μετοχικού κεφαλαίου ύψους 97,5 εκ. ευρώ από τη MIG, αποτιμήθηκε σε 210 εκατ. Ευρώ, ήτοι το σύνολο της μέχρι στιγμής επένδυσης της MIG. Ποσό 48,5 εκατ. Ευρώ από το αντάλλαγμα της συναλλαγής θα καταβληθεί από την AEGEAN στη MIG σε μετρητά, ενώ με το υπόλοιπο ποσό η MIG θα καλύψει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της AEGEAN με μετρητά με τιμή διάθεση 6,2 ευρώ ανά μετοχή. Μετά την ολοκλήρωση της αύξησης η συμμετοχή της MIG στο μετοχικό κεφάλαιο της εισηγμένης εταιρείας θα ανέλθει σε 26,6% οπότε το ποσοστό των παλαιών μετόχων της AEGEAN θα περιορισθεί αναλογικά στο 73,4%. Τα οικονομικά στοιχεία της 31.12.2009 που αποτέλεσαν τη βάση της συναλλαγής θα επιβεβαιωθούν στα πλαίσια διαδικασίας ελέγχου από ανεξάρτητους ορκωτούς ελεγκτές.
4. Η λήψη της εγκρίσεως της Ευρωπαϊκής Επιτροπής η οποία λόγω των οικονομικών μεγεθών των συμμετεχουσών επιχειρήσεων είναι αρμοδία, εκτιμάται ότι θα έχει χορηγηθεί μέχρι την 30.9.2010, ημερομηνία μετά την οποία σύμφωνα με το νομοθετικό πλαίσιο αποκρατικοποίησης είναι δυνατή η εκτέλεση της συναλλαγής. Θα ακολουθήσει η υλοποίηση των επιμέρους διαδικαστικών ενεργειών (αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και μεταβίβαση του 100% του μετοχικού κεφαλαίου των OLYMPIC AIR, OLYMPIC HANDLING και OLYMPIC ENGINEERING, αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της εισηγμένης εταιρείας και συγχώνευση των δραστηριοτήτων του πτητικού έργου), η οποία εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί σε διάστημα τριών έως έξι μηνών».
1. Μεταξύ του ομίλου Βασιλάκη και του ομίλου Λασκαρίδη, μετόχων της "ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε." ("AEGEAN") που ελέγχουν συνολικά 55,3% του μετοχικού της κεφαλαίου, αφενός και της "MARFIN INVESTMENT GROUP Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ" ("MIG"), μόνης μετόχου των εταιρειών "OLYMPIC AIR Α.Ε. ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ", "OLYMPIC HANDLING Α.Ε. ΕΠΙΓΕΙΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ" και "OLYMPIC ENGINEERING Α.Ε. ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ" καταρτίσθηκε την 22.2.2010 σχετική δεσμευτική συμφωνία (προσύμφωνο).
Οι υπόλοιποι μέτοχοι της AEGEAN (όμιλοι Β. Κωνσταντακόπουλου, Γ. Δαυίδ, Λ. Ιωάννου, Τράπεζα Πειραιώς ), οι οποίοι είναι και μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της δεν είναι συμβαλλόμενοι στην ως άνω σύμβαση, τελούσαν όμως εν γνώσει της υπό διαπραγμάτευσιν συμφωνίας, έχουν προσκληθεί και αναμένεται να προσχωρήσουν σε αυτήν.
2. Η συναλλαγή τελεί υπό την αίρεση της παροχής της εγκρίσεως των αρμοδίων αρχών ανταγωνισμού καθώς και εγκρίσεων που τυχόν απαιτηθούν κατά την πρόοδο της διαδικασίας από άλλες αρμόδιες αρχές.
3. Το 100% του μετοχικού κεφαλαίου των OLYMPIC AIR, OLYMPIC HANDLING και OLYMPIC ENGINEERING, μετά την ολοκλήρωση προγραμματισμένης αύξησης μετοχικού κεφαλαίου ύψους 97,5 εκ. ευρώ από τη MIG, αποτιμήθηκε σε 210 εκατ. Ευρώ, ήτοι το σύνολο της μέχρι στιγμής επένδυσης της MIG. Ποσό 48,5 εκατ. Ευρώ από το αντάλλαγμα της συναλλαγής θα καταβληθεί από την AEGEAN στη MIG σε μετρητά, ενώ με το υπόλοιπο ποσό η MIG θα καλύψει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της AEGEAN με μετρητά με τιμή διάθεση 6,2 ευρώ ανά μετοχή. Μετά την ολοκλήρωση της αύξησης η συμμετοχή της MIG στο μετοχικό κεφάλαιο της εισηγμένης εταιρείας θα ανέλθει σε 26,6% οπότε το ποσοστό των παλαιών μετόχων της AEGEAN θα περιορισθεί αναλογικά στο 73,4%. Τα οικονομικά στοιχεία της 31.12.2009 που αποτέλεσαν τη βάση της συναλλαγής θα επιβεβαιωθούν στα πλαίσια διαδικασίας ελέγχου από ανεξάρτητους ορκωτούς ελεγκτές.
4. Η λήψη της εγκρίσεως της Ευρωπαϊκής Επιτροπής η οποία λόγω των οικονομικών μεγεθών των συμμετεχουσών επιχειρήσεων είναι αρμοδία, εκτιμάται ότι θα έχει χορηγηθεί μέχρι την 30.9.2010, ημερομηνία μετά την οποία σύμφωνα με το νομοθετικό πλαίσιο αποκρατικοποίησης είναι δυνατή η εκτέλεση της συναλλαγής. Θα ακολουθήσει η υλοποίηση των επιμέρους διαδικαστικών ενεργειών (αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και μεταβίβαση του 100% του μετοχικού κεφαλαίου των OLYMPIC AIR, OLYMPIC HANDLING και OLYMPIC ENGINEERING, αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της εισηγμένης εταιρείας και συγχώνευση των δραστηριοτήτων του πτητικού έργου), η οποία εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί σε διάστημα τριών έως έξι μηνών».
Υποκριτές Δημοσιογράφοι...
Απεργούσαν χθες οι δημοσιογράφοι.
Απεργούσαν;;;
Περίπου. Μόνο στα κανάλια και τα ραδιόφωνα.
Όσοι έχουν (και είναι πολλοί...) Blogs & Sites εργαζόταν ΚΑΝΟΝΙΚΑ .
Ο ρυθμός των αναρτήσεων τους δεν μειώθηκε ούτε κατ' ελάχιστο (για τα μάτια του κόσμου βρε αδερφέ...) και η ενημέρωση ήταν συνεχής.
Είναι άραγε τυχαίο ότι ο τριτοκλασάτος δημοσιογράφος-Blogger δημοσίευσε δημοσκόπηση που οι ψηφοφόροι δήλωσαν ότι ΔΕΝ τους λείπουν οι δημοσιογράφοι;;;
Φυσικά και δεν τον προβλημάτισε αυτή η απαξίωση του επαγγέλματός τους (την ταμπέλα "Λειτούργημα" την έχουν ΜΟΝΟΙ τους απεμπολήσει εδώ και χρόνια...) , όπως δεν προβλημάτισε και κανένα άλλον συνάδελφό του.
Απεργούσαν;;;
Περίπου. Μόνο στα κανάλια και τα ραδιόφωνα.
Όσοι έχουν (και είναι πολλοί...) Blogs & Sites εργαζόταν ΚΑΝΟΝΙΚΑ .
Ο ρυθμός των αναρτήσεων τους δεν μειώθηκε ούτε κατ' ελάχιστο (για τα μάτια του κόσμου βρε αδερφέ...) και η ενημέρωση ήταν συνεχής.
Είναι άραγε τυχαίο ότι ο τριτοκλασάτος δημοσιογράφος-Blogger δημοσίευσε δημοσκόπηση που οι ψηφοφόροι δήλωσαν ότι ΔΕΝ τους λείπουν οι δημοσιογράφοι;;;
Φυσικά και δεν τον προβλημάτισε αυτή η απαξίωση του επαγγέλματός τους (την ταμπέλα "Λειτούργημα" την έχουν ΜΟΝΟΙ τους απεμπολήσει εδώ και χρόνια...) , όπως δεν προβλημάτισε και κανένα άλλον συνάδελφό του.
Η Moody's στο Bloomberg...
Πρώτη είδηση στο Bloomberg είναι η προειδοποίηση της Moody's προς την Ελλάδα ότι θα υποβαθμίσει ΞΑΝΑ εντός ολίγων μηνών ΑΝ δεν τηρηθεί με ευλάβεια το πρόγραμμα που ενέκρινε η Ε.Ε.
Ο κ.Pierre Cailleteau δήλωσε : “If in a few months it appears there are significant deviations from the plan, then it is pretty likely that we would adjust the rating accordingly,”
Η δήλωση του κ. Pierre Cailleteau έγινε την επομένη της ανακοίνωσης της Standard & Poor που ούτε λίγο ούτε πολύ δίνει προθεσμία μέχρι το τέλος Μαρτίου για να αποφασίσει αν θα χαμηλώσει ΞΑΝΑ την βαθμολογία της .
Οι πιέσεις είναι πλέον ξεκάθαρες και εντός συγκεκριμένου χρονικού ορίζοντα και η κυβέρνηση δεν έχει περιθόρια ελιγμών για να ικανοποιήσει την "λαϊκίστικη" πλευρά του κόμματος.
Ίσως εντός του Σ/Κ ανακοινωθούν τα νέα μέτρα της κυβέρνησης που θα περιλαμβάνουν και την αύξηση του ΦΠΑ...