Αλλά έμπλεξε ο κ. Βγενόπουλος και ο κ. Βασιλάκης...
Ο κ.Olli Rehn ανέλαβε τις Οικονομικές και νομισματικές υποθέσεις και με αυτόν θα πορεύεται το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης , ο πασίγνωστος πλέον στην χώρα μας κ. Joaquín Almunia ανέλαβε επίτροπος στις υποθέσεις ανταγωνισμού και θα τον αντιμετωπίσουν η Ο.Α και η AEGEAN στην πορεία τους προς την συγχώνευση.
Σύμφωνα με το κοινοτικό Δίκαιο οι θεωρείται ότι μια εταιρεία κατέχει δεσπόζουσα θέση σε μια γραμμή αεροπορικής σύνδεσης αν ελέγχει πάνω από το 40% της εκμετάλλευσης, ενώ έχει εκ του ασφαλούς δεσπόζουσα θέση αν ελέγχει πάνω από το 70%.
Στην δική μας περίπτωση οι δύο εταιρείες σε πολλές γραμμές έχουν (μαζί) το 90% ενώ υπάρχουν και συνδέσεις που έχουν το 100%!!!
Θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότη η Ε.Ε. Ανταγωνισμού ( Almunia είναι αυτός...) θα απαιτήσει να διαθέσουν slots σε άλλες εταιρείες.
Η απορία που υπάρχει είναι ΑΝ υπάρχουν άλλες ενδιαφερόμενες εταιρείες για να παρουν τα slots αυτά...
Υ.Γ : Στέλιο άκουσες;;;;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα αρκεί:
Να μην είναι προσβλητικά , υβριστικά , ειρωνικά , άσχετα με το θέμα , η σεξουαλικού περιεχομένου.
Παρά το ότι ακόμα και τα ανώνυμα σχόλια είναι επιτρεπτά (αρκεί να μην παραβαίνουν τους παραπάνω κανόνες) καλό θα ήταν να σχολιάζετε με κάποιο nic ώστε να υπάρχει πιο προσωπική συζήτηση.
Από την Πρώτη Σεπτεμβρίου Ενεργοποιήθηκε το Moderation στα σχόλια αφού ελάχιστοι φανατικοί , προσπαθούν να κατεβάσουν το επίπεδο του Blog στο ύψος τους...
Γράφοντας σχόλιο σημαίνει την κατανόηση και την αποδοχή εκ μέρους σας των όρων.