Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ στον κόσμο οι εργολάβοι ΠΡΟΕΙΣΠΡΑΤΤΟΥΝ τα ΔΙΟΔΙΑ;


Το άρθρο - επιλογή της ημέρας!
Γιατί ΔΕΝ πρέπει να τους ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ!
Του Αντώνη Πίκουλα | ΑΞΙΑ

Ενδεικτικά αναφέρω: Η προείσπραξη των διοδίων, οι μπούρδες με τα σκουπίδια, η φάμπρικα με τις μετατάξεις, η επέκταση του τραμ και η ασυδοσία του ΟΣΕ… Και συνεχίζω…

Υπάρχουν ορισμένες στιγμές που πραγματικά εξοργίζεσαι, παρατηρώντας τον τρόπο που οι κυβερνήσεις ασκούν εξουσία. Συγκεκριμένες αποφάσεις, συγκεκριμένες ενέργειες, κυβερνητικές πράξεις ή παραλείψεις που σε κάνουν να διερωτάσαι κατά πόσον μπορείς να εμπιστευθείς τους κυβερνώντες…

Ενα ενδεικτικό παράδειγμα που δεν μπορεί να το αντέξει ούτε ο πλέον καλοπροαίρετος πολίτης είναι τα ΔΙΟΔΙΑ. Θα πρέπει να είμαστε η μοναδική χώρα στον κόσμο όπου το κόστος κατασκευής των οδικών αξόνων χρηματοδοτείται σχεδόν καθ' ολοκληρία από τους πολίτες, από τους χρήστες, επιβαρύνει δηλαδή οικονομικά και ΑΜΕΣΑ εκείνους για τους οποίους σχεδιάζεται και θα έπρεπε να εξυπηρετεί.
Πέστε μου πραγματικά ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ στον κόσμο οι εργολάβοι ΠΡΟΕΙΣΠΡΑΤΤΟΥΝ τα ΔΙΟΔΙΑ για καμιά δεκαριά χρόνια, όπως για παράδειγμα η ΝΕΑ ΟΔΟΣ (ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ) στην Εθνική Οδό, χωρίς ούτε καν να διαβεβαιώνουν ότι θα ολοκληρώσουν το έργο που έχουν αναλάβει (π.χ. Ιονία Οδός).
Πού άλλού στον κόσμο οι εργολάβοι ΠΡΟΕΙΣΠΡΑΤΤΟΥΝ τα ΔΙΟΔΙΑ για έργο που κανείς ακόμη δεν είναι βέβαιος μέχρι ποιο σημείο θα επεκταθεί, όπως η Κορίνθου - Πατρών, που κατηγορηματικά δεν ξέρουμε πώς και αν θα γίνει η παράκαμψη του Καϊάφα και αν το έργο θα φτάσει μέχρι την Τσακώνα!!!
Για να λέμε τα πράγματα λοιπόν απλά και ως έχουν, στην προκειμένη περίπτωση είμαστε η ΜΟΝΗ ΧΩΡΑ στον ΚΟΣΜΟ όπου μέσω της προείσπραξης των διοδίων ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΡΙΣΚΟ ΟΥΤΕ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΟΥΤΕ ΟΙ ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ. Ετσι φαντάζεται η κυβέρνηση την ελεύθερη οικονομία; Κάποιοι να ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ εκ του ασφαλούς (εργολάβοι - τράπεζες) και κάποιοι να ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ εκ του α(να)σφαλούς, δηλαδή οι πολίτες!!!

Ενα άλλο εξοργιστικό παράδειγμα είναι αυτό που σχετίζεται με τα σκουπίδια και την Αθήνα, που στην κυριολεξία έχει βρωμίσει. Βγαίνουν λοιπόν οι… κυβερνώντες και μας λένε λόγια ωραία για τον "Καλλικράτη", εξαγγελίες για τους νέους δήμους, τις συγχωνεύσεις υπηρεσιών και τις μελλοντικές χρηματοδοτήσεις…
Και διερωτώμαι: Ολοι αυτοί που μας έλεγαν τόσα λόγια για τον "Καλλικράτη" και παρίσταναν τους μεγάλους πολιτικούς, δεν ήξεραν ότι ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΝΕΩΝΑΝ τις περιβόητες 100 συμβάσεις; ΤΟ ΗΞΕΡΑΝ, είναι η απάντηση. Ομως ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΤΙΠΟΤΑ… Αντί να προβλέψουν τι πρόκειται να συμβεί, αντί να προχωρήσουν έγκαιρα σε ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ή ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ για να αντικαταστήσουν τους 100 που έφευγαν… και να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα, άφησαν την Αθήνα να γεμίσει ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ. Ελεος πια με την… μπουρδολογία…

Συνεχίζω… Διάβασα προ ημερών σε μια εφημερίδα, στο "Πρώτο Θέμα" αν δεν απατώμαι, ότι ο διαγωνισμός για την επέκταση του Τραμ στον Πειραιά καθυστερεί ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ! Ξέρετε γιατί; Γιατί η τότε διοίκησή του, αντί να το αναθέσει στον ΜΕΙΟΔΟΤΗ, το ανέθεσε σε άλλη εταιρεία, από τις… ισχυρές, που οι μέτοχοί της σχετίζονται με φιλικές σχέσεις με βασικό μέτοχο μεγάλου εκδοτικού συγκροτήματος…
Το αποτέλεσμα είναι ότι η ΜΕΙΟΔΟΤΡΙΑ εταιρεία προσέφυγε στις Βρυξέλλες και σήμερα η Ευρωπαϊκή Ενωση το γυρίζει πίσω…


Αλήθεια, ξέρετε ποιο είναι αυτή τη στιγμή το κυρίαρχο στοιχείο στα γραφεία των βουλευτών και των υπουργών; Οχι, δεν είναι πώς θα σωθεί η χώρα, ούτε πώς θα υπάρξει περιστολή των δαπανών στον δημόσιο τομέα. Βουλευτές και υπουργοί έχουν επιδοθεί σε μια άνευ προηγουμένου ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΙΑ που σκοπό έχει να τοποθετηθούν οι ΗΜΕΤΕΡΟΙ, φίλοι, συγγενείς πρώτου και δεύτερου βαθμού, κομματικά στελέχη και παρατρεχάμενοι μέσω της διαδικασίας των ΜΕΤΑΤΑΞΕΩΝ σε θέσεις-κλειδιά, σε θέσεις που επιθυμούν για να αμείβονται καλύτερα ή για να απολαμβάνουν καλύτερων προνομίων και ΟΧΙ να ΜΕΤΑΤΑΓΟΥΝ εκεί όπου ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ θα έπρεπε βάσει των ικανοτήτων τους, των ακαδημαϊκών τους γνώσεων ή των χρόνων προϋπηρεσίας!!!
Και ΑΔΙΚΟΥΝΤΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ άξιοι νέοι άνθρωποι, επειδή ο μικροκομματισμός και η πελατειακή σχέση εξακολουθούν και καλά κρατούν…
Και ύστερα μιλάμε για… ΜΝΗΜΟΝΙΑ! Με ποιους κυβερνώντες;

Κλείνω αυτό τον εβδομαδιαίο μεταξύ μας διάλογο, φίλες και φίλοι αναγνώστες, με αυτό που θεωρώ ως το πλέον ΑΔΙΚΟ, ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΟ και ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ απέναντι στους πολίτες αυτής της κοινωνίας!
Ξαφνικά έρχεται η κυβέρνηση και ΔΙΠΛΑΣΙΑΖΕΙ τις ΤΙΜΕΣ των ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ του ΟΣΕ! Καλούνται δηλαδή οι Ελληνες πολίτες, εκείνοι που δεν έφταιξαν σε τίποτε, να χρηματοδοτήσουν τα ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ του Οργανισμού Συγκοινωνιών! 
Ποιος προκάλεσε, ΚΥΡΙΟΙ, τα ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ του ΟΣΕ; Οι πολίτες αυτής της χώρας ή ΟΙ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ και τα κάθε λογής ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ;
Για να μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας, όλη η σπατάλη στον ΟΣΕ και τις θυγατρικές του προήλθε από τις υπερτιμολογήσεις, από τα έργα που δεν έγιναν ποτέ, από τις υπερβάσεις των προϋπολογισμών, από έργα με απευθείας ανάθεση και υπέρογκα υψηλά τιμήματα!!!
Τη μια ήταν η ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ που δεν έγινε ποτέ, την άλλη ήταν η προμήθεια των ΣΚΥΡΩΝ και οι ΡΑΓΕΣ, ενώ ποιος αλήθεια μπορεί να ξεχάσει το περίφημο ΣΚΑ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ, ένα έργο που με διαδικασίες-εξπρές ανατέθηκε απευθείας για να είναι έτοιμο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 και ακόμη και σήμερα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ! 
Αντί λοιπόν να συμμαζέψουν τις ελλειμματικές ΔΕΚΟ και να κληθούν να πληρώσουν αυτοί που τα έφαγαν και κατάντησαν τον ΟΣΕ σε αυτό το χάλι, το υπ. Υποδομών βρίσκει την εύκολη λύση να μετακυλίσει το βάρος των δυσβάσταχτων ελλειμμάτων που προέκυψαν από το μεγάλο φαγοπότι στους …ΠΟΛΙΤΕΣ!

Επανερχόμενος λοιπόν στο αρχικό μου ερώτημα, ευθέως καταλήγω στη διαπίστωση ότι υπό τις συνθήκες αυτές, βάσει της αντικοινωνικής και άδικης πολικής που ακολουθούν, η οποία εξυπηρετεί τους ολίγους, τους διαπλεκόμενους και τους ισχυρούς, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ!

http://www.axiaplus.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα αρκεί:

Να μην είναι προσβλητικά , υβριστικά , ειρωνικά , άσχετα με το θέμα , η σεξουαλικού περιεχομένου.
Παρά το ότι ακόμα και τα ανώνυμα σχόλια είναι επιτρεπτά (αρκεί να μην παραβαίνουν τους παραπάνω κανόνες) καλό θα ήταν να σχολιάζετε με κάποιο nic ώστε να υπάρχει πιο προσωπική συζήτηση.

Από την Πρώτη Σεπτεμβρίου Ενεργοποιήθηκε το Moderation στα σχόλια αφού ελάχιστοι φανατικοί , προσπαθούν να κατεβάσουν το επίπεδο του Blog στο ύψος τους...

Γράφοντας σχόλιο σημαίνει την κατανόηση και την αποδοχή εκ μέρους σας των όρων.