Και όταν λέω ΟΛΟΙ δεν το περιορίζω στους 433 επιβάτες και στους 26 ανθρώπους πλήρωμα της πτήσης της QANTAS QF32 με το ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ Airbus A380.(Σχετικό Άρθρο : Το πρώτο συμβάν με Airbus A380 ...).
Τύχη ΒΟΥΝΟ είχε και η Airbus και η QANTAS και φυσικά η Rolls-Royce ...
Σύμφωνα λοιπόν με δημοσιεύματα του Αυστραλιανού τύπου , θα μπορούσε να έχει εκραγεί στον αέρα το αεροσκάφος αφού τμήματα του κινητήρα της Rolls Royce που διέλυσε εν πτήση , τρύπησαν το φτερό του αεροσκάφους, λίγο έλειψε να τρυπήσουν μία από τις δεξαμενές καυσίμων, αλλά, τελικά, έκοψαν έναν σωλήνα τροφοδοσίας καυσίμου.
Σύμφωνα με τον Ρίτσαρντ Γούντγουορντ, της Αυστραλιανής και Διεθνούς Ενωσης Πιλότων, που δηλώνει ότι μίλησε με τον πιλότο του συγκεκριμένου αεροσκάφους, οι βλάβες που υπέστη ήταν τέτοιες, που θα μπορούσε να έχει ανατιναχθεί εν πτήσει.
Ο Αντριαν Μούριτζ, διευθυντής της υπηρεσίας αεροναυτικής του πανεπιστημίου RMIT της Μελβούρνης, θεωρεί ότι η Qantas ήταν «πολύ, πολύ τυχερή» που δεν ανεφλέγησαν τα χιλιάδες λίτρα καυσίμου στη δεξαμενή της. «Εάν αναφλέγονταν τα καύσιμα, το αεροσκάφος θα ανατιναζόταν»...
Τυχερή η Airbus που δεν δυσφημίστηκε το Α380 αφού το κόστος της εξέλιξης του έφθασε σε αστρονομικά επίπεδα και οι μέχρι σήμερα παραγγελίες δεν καλύπτουν ούτε το 1/3 του κόστους (πόσο μάλλον να μιλήσουμε για ΚΕΡΔΟΣ για την εταιρεία ) και θα απαιτηθούν πολλές πολλές ακόμα παραγγελίες (και φυσικά πολλά χρόνια ακόμα) για να φθάσει σε Break Even ...
Τυχερή και η Qantas που δεν είχε ένα πολύνεκρο δυστύχημα στην ιστορία της μεταπολεμικά...
Η πιο τυχερή (από τις εταιρείες) είναι η Rolls-Royce που αν και θα τις στοιχίσει ΑΚΡΙΒΑ η αντικατάσταση (όπως λένε οι φήμες ) ΟΛΩΝ των κινητήρων Trent 900 στα Α380 που τους χρησιμοποιούν , τα ποσά θα είναι σαφώς μικρότερα από τις όποιες αποζημιώσεις θα μπορούσε να κληθεί να καταβάλει...
Στις φωτογραφίες βλέπετε ότι η ζημιά που υπέστη το αεροσκάφος είναι σημαντική και δεν είναι υπερβολές αυτό που λένε οι ειδικοί περί πιθανής έκρηξης...
Σημεία των καιρών! Όλο και περισσότερες "ανακλήσεις" βιομηχανικών προϊόντων υψηλής τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια! Χιλιάδες αυτοκίνητα, εκατομμύρια μικροσυσκευών, τώρα και κινητήρων και μάλιστα της καλύτερης, ίσως, βιομηχανίας κινητήρων αεροκαφών και όχι μόνο στον κόσμο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε βάση το δεδομένο ότι οι προδιαγραφές των προϊόντων αυτών γίνονται όλο και πιό απαιτητικές, η μόνη εξήγηση είναι η σκληρότητα του αναταγωνισμού! Σχετικά πρόσφατα είναι τα δημοσιεύματα, κατά το στάδιο της εξέλιξης του μεγαθηρίου της Airbus, σύμφωνα με τα οποία έτρεχαν οι προθεσμίες παράδοσης του αεροσκάφους και για διάφορους λόγους εκτιμάτο ότι δεν θα προλάβαιναν!
Σίγουρα η ζημιά είναι μεγάλη και ας μην είμαστε απόλυτη για το ποιός πραγματικά ευθύνεται! Εκτός ασφαλώς από την Qantas!