Δεν ξέρω αλλά μου ακούγεται λογικό...
Δεν μπορεί όταν από την στιγμή που αγοράζεται το Αργό Πετρέλαιο να μεσολαβεί η μεταφορά του (με πλοία) στα διυλιστήρια , η παραγωγή των καυσίμων , η πώληση των στις εταιρείες πετρελαιοειδών , η πληρωμή των φόρων στο δημόσιο , η μεταφορά στα πρατήρια προς πώληση(με Βυτία) κι από όλο αυτό το κύκλωμα να θές να βάλεις ΟΡΙΟ τιμής μόνο στον τελευταίο κρίκο...
Δηλαδή στα πρατήρια...
Όχι ότι δεν υπάρχουν βενζινοπώλες που με διάφορα προσχήματα κερδίζουν πολλά χρήματα ανά λίτρο αλλά όταν βάζεις μία σταθερή τιμή σε όλους κάποιοι θα βγάζουν κέρδος (αν αγοράζουν φθηνότερα πό τις εταιρείες) και κάποιοι άλλοι δεν θα έχουν καθόλου κέρδος...
Πιο λογικό θα ήταν να έμπαινε πλαφόν ένα ποσό αριθμητικό (πχ 4 λεπτά η 6 λεπτά ) κέρδους ανά λίτρο σε σχέση με το τιμολόγιο αγοράς.
Αν δηλαδή κάποιος αγοράζει 1,35 € το λίτρο να Μπιούρεν να βγάλει κέρδος 6 λεπτά πουλώντας την αμόλυβδη 1,41 € το λίτρο.
Για να προλάβω διαμαρτυρίες τα ποσά που χρησιμοποιώ είναι ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ και μόνο σαν παράδειγμα μπορεί να ληφθούν.
Ομοίως θα έπρεπε να μπει πλαφόν και στην μεταφορά (ΠΧ 2 λεπτά το λίτρο ) στο κέρδος της εταιρείας , στο κέρδος του διυλιστηρίου κλπ κλπ.
Τότε σαφώς και θα βλέπαμε βελτίωση στις τιμές των καυσίμων.
Ίσως λοιπόν δικαίως διαμαρτύρεται ο τελευταίος κρίκος που βλέπει να εξαντλεί η πολιτεία σε αυτόν την όποια αυστηρότητα ελέγχου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα αρκεί:
Να μην είναι προσβλητικά , υβριστικά , ειρωνικά , άσχετα με το θέμα , η σεξουαλικού περιεχομένου.
Παρά το ότι ακόμα και τα ανώνυμα σχόλια είναι επιτρεπτά (αρκεί να μην παραβαίνουν τους παραπάνω κανόνες) καλό θα ήταν να σχολιάζετε με κάποιο nic ώστε να υπάρχει πιο προσωπική συζήτηση.
Από την Πρώτη Σεπτεμβρίου Ενεργοποιήθηκε το Moderation στα σχόλια αφού ελάχιστοι φανατικοί , προσπαθούν να κατεβάσουν το επίπεδο του Blog στο ύψος τους...
Γράφοντας σχόλιο σημαίνει την κατανόηση και την αποδοχή εκ μέρους σας των όρων.