Έχουν καμία σχέση με την πραγματική οικονομία;;;
Έχουν την παραμικρή ιδέα για τις επιπτώσεις των αποφάσεών στην οικονομική ζωή του τόπου;;;
Μόλις προχθές κατέθεσαν προς ψήφιση τα νέα τέλη κυκλοφορίας για το 2011.
Όλοι όσοι έχουν σχέση με την πραγματική οικονομία αντελήφθησαν αμέσως πώς η ισχύς των νέων "Πράσινων" τελών για τα αυτοκίνητα που θα ταξινομούνταν από την 01/01/2011 θα ΝΕΚΡΩΝΕ την , ήδη βαριά πληγωμένη από τα προηγούμενα μέτρα , αγορά του αυτοκινήτου.
Δεκάδες ήταν οι αναρτήσεις των blogs (τα ΜΜΕ δεν πήραν καν είδηση το πρόβλημα) για αυτόν τον παραλογισμό.
Χθες βράδυ λοιπόν κατατέθηκε τροπολογία στην Βουλή ώστε τα νέα "Πράσινα" τέλη να ισχύουν για ταξινομήσεις από 1-11-2010 και όχι από 1-1-2011 που προέβλεπε αρχικά το νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών.
Αυτό το θέμα μπορεί να φαντάζει "μικρό" αλλά δείχνει ξεκάθαρα πόσο άκριτα και στο πόδι , χωρίς να γνωρίζει η να φαντάζεται κανείς τις επιπτώσεις , λαμβάνονται οι αποφάσεις για την φορολογία.
Κάπως έτσι αποφασίσθηκε η νομοθεσία για τους ημιυπαίθριους (που δεν έτυχε καλής υποδοχής από τους ιδιοκτήτες) , κάπως έτσι αποφασίσθηκε να ενταχθούν στην περαίωση ακόμα και οι απατεώνες εκδότες ΠΛΑΣΤΩΝ τιμολογίων κλπ...
Ειλικρινά και χωρίς ΚΑΜΙΑ αντιπολιτευτική διάθεση (αφού την άποψη των ... αρμόδιων υπηρεσιακών παραγόντων την δεχόταν και δεν την αμφισβητούσε ΚΑΜΙΑ κυβέρνηση από ιδρύσεως του Ελληνικού κράτους) αυτό που γίνεται πρέπει να σταματήσει.
Υπάρχουν πάρα πολλά παραδείγματα παραλογισμού των "Αρμοδίων" ιδιαίτερα στον τομέα της αυτοκίνησης.
Παραλογισμοί που ούτε οι ίδιοι που τις πρότειναν δεν μπορούν να εξηγήσουν .
Για παράδειγμα , με ποια λογική χωρίζονται με βάση τα κυβικά εκατοστά του πίνακα τα αυτοκίνητα;;;
Μια ματιά να έριχναν οι αρμόδιοι σε τι κυβισμούς χωρίζονται οι κατηγορίες των αυτοκινήτων από τους κατασκευαστές παγκοσμίως θα αρκούσε.
Αυτ/το έως 300 κ.ε απλά ΔΕΝ παράγεται !!!
Οι κατηγορίες διεθνώς είναι μέχρι 1000 κ.ε
Από 1001- 1300 κ.ε, από 1301-1600 κ.ε , από 1601-1800 κ.ε , από 1801-2000 κ.ε , από 2001-2500 κ.ε , από 2501-3000 κ.ε , από 3001- 4000 κ.ε και από 4001 και άνω...
Αν λοιπόν συγκρίνουμε το ΤΙ παράγουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες και τον πίνακα θα δούμε ότι μόνο στις 2 μεγαλύτερες κατηγορίες υπάρχει συμβατότητα.
Αν τα συγκεκριμένα σκαλοπάτια δεν έγιναν από ΑΣΧΕΤΟΥΣ , τότε πρέπει ο υπουργός να "ψαχτεί" για να βρει ποιες εταιρείες ευνοεί ο εν λόγω διαχωρισμός που ξεφεύγει από ΟΛΑ τα διεθνή πρότυπα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα αρκεί:
Να μην είναι προσβλητικά , υβριστικά , ειρωνικά , άσχετα με το θέμα , η σεξουαλικού περιεχομένου.
Παρά το ότι ακόμα και τα ανώνυμα σχόλια είναι επιτρεπτά (αρκεί να μην παραβαίνουν τους παραπάνω κανόνες) καλό θα ήταν να σχολιάζετε με κάποιο nic ώστε να υπάρχει πιο προσωπική συζήτηση.
Από την Πρώτη Σεπτεμβρίου Ενεργοποιήθηκε το Moderation στα σχόλια αφού ελάχιστοι φανατικοί , προσπαθούν να κατεβάσουν το επίπεδο του Blog στο ύψος τους...
Γράφοντας σχόλιο σημαίνει την κατανόηση και την αποδοχή εκ μέρους σας των όρων.