Αυγουστιάτικοι ρυθμοί στο blog.
Οι "Mini Διακοπές" τελείωσαν αλλά η ζέστη του Αυγούστου καθώς και οι ρυθμοί του επηρεάζουν ακόμα και την επικαιρότητα.
Μια και μιλάμε για την επικαιρότητα...
Προκαλεί εντύπωση η απουσία του πρωθυπουργού από το μεγάλο πρόβλημα της απεργίας των φορτηγών.
Αφού βλέπει ότι οι υπουργοί του δεν μπορούν να δώσουν λύση , δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν συναντήθηκε μαζί τους έστω για λίγο , έστω μόνο για παροτρύνσεις και όχι για "παζάρι" να βρεθεί η πολυπόθητη λύση...
Αντιθέτως έδειξε "σκληρή" στάση (ίσως παρασυρόμενος από συμβούλους , ίσως γιατί πίστευε ότι το κράτος μπορούσε να επιβάλλει την απόφασή της επιστράτευσης ) αλλάζοντας τακτική σε σχέση με την πρακτική που εφάρμοζε σαν αντιπολίτευση.
Θα μου πείτε "η πρώτη αλλαγή του είναι ;;;" και θα σας απαντήσω μονολεκτικά ΟΧΙ.
Όμως εδώ έχουμε το σημείο που ενοχλεί όποιον δεν είναι φανατικά προσηλωμένος σε ένα κόμμα (οποιοδήποτε κόμμα) .
Δεν είναι δυνατόν να έχεις κεντρικό σύνθημα "Η Αλλάζουμε ή Βουλιάζουμε" και να μήν το εξηγείς ΠΕΙΘΟΝΤΑΣ ακόμα και τους αντιπάλους σου για το δίκιο που έχεις όταν το λές...
Δεν είναι δυνατόν σαν αντιπολίτευση να κατακρίνεις τον προηγούμενο πρωθυπουργό γιατί δεν παρεμβαίνει ο ίδιος (σε πάμπολλες περιπτώσεις έγινε αυτό) και όταν είσαι εσύ πρωθυπουργός να κάνεις ακριβώς το ίδιο θεωρώντας το "πράξη πυγμής"...
Ναι , τα κλειστά επαγγέλματα πρέπει να ανοίξουν όπως ακριβώς και στην υπόλοιπη Ε.Ε.
Πρέπει όμως να δημοσιευθεί μία λίστα με το τί ισχύει σε κάθε μία χώρα της Ε.Ε και να συγκριθεί με την δική μας χώρα.
Έτσι με χειροπιαστά παραδείγματα θα πειστούν όσοι αντιδρούν .
Στην συγκεκριμένη κατηγορία υπάρχει ο εξής προβληματισμός .
Στην Ε.Ε ο μεμονωμένος φορτηγατζής με την μία η δύο άδειες πολύ απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ...
Στην Ε.Ε υπάρχουν ΜΟΝΟ εταιρείες που οι μικρές έχουν 300-500 αυτοκίνητα και οι μεγάλες , μερικές χιλιάδες και υποκαταστήματα σε πολλές χώρες.
Αυτό φοβούνται και οι Έλληνες φορτηγατζήδες.
Ότι δηλαδή με την άδεια να κοστίζει 300 € θα βρεθούν μεγάλες πολυεθνικές που θα έχουν 500 αυτοκίνητα και θα μαζέψουν ΟΛΟΥΣ τους μεγάλους πελάτες (αυτούς δηλαδή που χρειάζονται μεταφορέα καθημερινά) αφήνοντας ίσως μερικούς μεμονωμένους που η μεταφορά που έχουν ανάγκη είναι της τάξεως 1-2 φορές τον χρόνο...
Για να μην νομιστεί ότι ο Antilogos υπερβάλλει , αυτό ακριβώς συμβαίνει στις διεθνείς οδικές μεταφορές όπου πολλές μεγάλες πολυεθνικές έχουν κυριαρχήσει εκτοπίζοντας σιγά σιγά τους μεμονωμένους Έλληνες μεταφορείς...
Το πρόβλημα λοιπόν είναι πραγματικό και καλό θα ήταν να είχε σκύψει πάνω του ο ίδιος ο πρωθυπουργός...
Ελατε καλέ.Δεν κρύβεται νατος εδώ είναι:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=vb3WiQ809bM&feature=related
Μήπως είναι μαζί με τον προκάτοχό του;
ΑπάντησηΔιαγραφή