Μοναδική ευκαιρία είναι η τρέχουσα συγκυρία για να γίνουν οι αλλαγές στην δομή της οικονομίας που έχει δημιουργήσει τόσες και τόσες στρεβλώσεις.
Δυστυχώς τα πρώτα δείγματα που έδωσε η κυβέρνηση με την "Απελευθέρωση" των μεταφορών δεν είναι ικανοποιητικά.
Το όλο σκεπτικό που παρουσιάστηκε είναι καθαρά εισπρακτικό και γραφειοκρατικό σε τέτοιο σημείο που οι σημερινοί μεταφορείς ΔΕΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΗΚΑΝ !!!
Νομίζουν πως με τέτοια τερτίπια θα ξεγελάσουν τις αγορές και τους ελεγκτές της Ε.Ε και τοτ Δ.Ν.Τ...
Από την ειδησεογραφία:"Πραγματική απελευθέρωση στα φορτηγά ζητεί το ΔΝΤ - Το ενδεχόμενο μείωσης του κόστους κτήσης άδειας Φορτηγού Δημόσιας Χρήσης εξετάζει ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δ. Ρέππας, μετά την έντονη κριτική που ασκήθηκε για απελευθέρωση του κλάδου εμπορευματικών μεταφορών μόνο «στα χαρτιά». Το σχετικό νομοσχέδιο προέβλεπε για τη χορήγηση άδειας Φορτηγού Δημόσιας Χρήσης την καταβολή εφάπαξ ποσού που κυμαινόταν από 16.000 ευρώ (για φορτηγό 3 τόνων) έως και 192.000 ευρώ για βυτία υγρών καυσίμων"
Είναι αστείο να προσπαθεί η Ελληνική γραφειοκρατία (λέγε με "Αρμόδιοι Υπηρεσιακοί Παράγοντες") να δημιουργήσει νέες "Απελευθερωμένες" δομές.
Αντί η πολιτική ηγεσία να αντιγράψει και να εφαρμόσει ΑΥΤΟΥΣΙΟ αυτό που ισχύει στις Ευρωπαϊκές Χώρες που αποδεδειγμένα λειτουργεί ο ανταγωνισμός προσπαθεί μέσω των γραφειοκρατικών μυαλών του δημοσίου να ανακαλύψει ξανά τον τροχό.
Δεν έγινε μάθημα η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ που επέφερε στο τμήμα των εσόδων του κράτους η εφαρμογή της νέας πολιτικής για τα αυτοκίνητα (Μείωση κατά 56% των πωλήσεων) που παρά την αύξηση της φορολογίας με τον αυξημένο ΦΠΑ , τα πανάκριβα Τέλη Κυκλοφορίας και τον Φόρο Κατανάλωσης τα εισπραχθέντα ποσά ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΑΝ...
Πέραν της κατάρρευσης των εσόδων από την νέα αυτή πολιτική οι μή άμεσες παρενέργειες είναι το κλείσιμο εκατοντάδων επιχειρήσεων (άρα μείωση πιθανής είσπραξης φόρων από κέρδη) και η επιβάρυνση του Ταμείου Ανεργίας (άρα και του προϋπολογισμού) με ανέργους υπαλλήλους των επιχειρήσεων που έκλεισαν...
Αν με αυτόν τον τρόπο γίνει η "Απελευθέρωση" και στα υπόλοιπα κλειστά επαγγέλματα φοβάμαι ότι θα έρθουν αντίθετα αποτελέσματα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα αρκεί:
Να μην είναι προσβλητικά , υβριστικά , ειρωνικά , άσχετα με το θέμα , η σεξουαλικού περιεχομένου.
Παρά το ότι ακόμα και τα ανώνυμα σχόλια είναι επιτρεπτά (αρκεί να μην παραβαίνουν τους παραπάνω κανόνες) καλό θα ήταν να σχολιάζετε με κάποιο nic ώστε να υπάρχει πιο προσωπική συζήτηση.
Από την Πρώτη Σεπτεμβρίου Ενεργοποιήθηκε το Moderation στα σχόλια αφού ελάχιστοι φανατικοί , προσπαθούν να κατεβάσουν το επίπεδο του Blog στο ύψος τους...
Γράφοντας σχόλιο σημαίνει την κατανόηση και την αποδοχή εκ μέρους σας των όρων.